abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35634592
Ik zie hier op het forum redelijk wat topics over parenclubs.
deze Clubs zijn vaak voorzien van een leuk prijskaartje,en/of een flinke rit met de auto (indien aanwezig).
nu wil het geval dat er ook mensen zijn die wel de erotische ervaring van een club willen ervaren zonder er ooit 1 voet binnen te willen zetten (vooroordelen zijn net onkruid).
1 van de alternatieven zou kunnen zijn een thuisdate
(vergt veel tijd om te regelen en kan snel tegenvallen als er geen "klik" is tussen de koppels).
nu ben ik wel eens benieuwd hoe creatief mensen zijn in het vinden van andere alternatieven voor een Parenclub.

[ Bericht 0% gewijzigd door Le_Saboteur op 02-03-2006 09:58:33 (typo) ]
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
pi_35635421
Ik heb een goed alternatief.. sex met 1 iemand. thuis in je bedje. pervert.
Deal with it; rock 'n roll
pi_35635558
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Suphafly het volgende:
Wat doe jij online? Ik wist niet dat ze al internet hadden in Urk.
-
pi_35636160
Daar zijn websites voor, o.a. http://www.sdc.com/ Verder zijn er ook swingersfeesten waarvan ik deze http://www.butterflyparties.nl/ ken.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_35636327
Dat butterflys lijkt me wel leuk.. jammer dat mijn vriendin er totaal niet van houdt.
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:31:25 #6
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_35636954
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef splendor het volgende:

[..]

Whahaha
Speak only if it improves upon the silence....
  donderdag 2 maart 2006 @ 11:33:41 #7
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_35637025
quote:

[..]

When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_35637059
quote:

[..]

Perverts..
  donderdag 2 maart 2006 @ 12:14:21 #9
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_35638265
d'r zijn van die parkeerplaatsen langs de snelweg die als ontmoetingsplaatsen gebruikt worden.
pi_35639122
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Suphafly het volgende:
jij gaat dus gewoon voor een thuisdate met volledige partnerruil begrijp ik
pi_35639242
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 12:14 schreef dvdk het volgende:
d'r zijn van die parkeerplaatsen langs de snelweg die als ontmoetingsplaatsen gebruikt worden.
een hapje en een drankje en een beetje gezellig babbelen (o.a.) is toch eigenlijk wel het minste wat een hoop mensen in gedachte hebben.
en om met dit weer nu uitgebreid te gaan picknicken klinkt ook niet echt aantrekkelijk
pi_35639317
quote:

[..]

offtopic:
ze hebben daar pas nog collectief een 14k4 modem op de kop weten te tikken
/offtopic
pi_35640450
Prive seksfeestjes, soms bij mensen thuis, soms wordt er een hotelkamer voor gehuurt waarvan de prijs wordt gedeeld.
Gewoon thuisdaten is ook een optie, gewoon uitgaan en wat oppikken en mee naar huis slepen ook.

Maar geen van dit geeft hetzelfde als een parenclub, de faciliteiten, er zijn nu eenmaal niet echt veel mensen met zwembaden, dansvloeren, sauna's, restaurantjes enz enz enz in hun huis
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35641033
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef erodome het volgende:

er zijn nu eenmaal niet echt veel mensen met zwembaden, dansvloeren, sauna's, restaurantjes enz enz enz in hun huis
En nog zeldzamer: mensen die deze ter beschikking stellen. Immers, het is niet leuk om de volgende dag de rotzooi op te moeten ruimen. Ik vind dat al niet leuk na een gewoon feestje (en dan laten we het echte schoonmaakwerk nog aan de schoonmaakster over), maar na een orgie... (als het daar op uitloopt...).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35641775
Doe mij maar gewoon een parenclub. Ik voel me prettig daar en ik vind de faciliteiten tof. En aan seks met vreemden heb ik weinig behoefte. Bij zo'n thuisdate lijkt me dat welhaast een verplichting of toch in elk geval een verwachting.
pi_35642281
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij zo'n thuisdate lijkt me dat welhaast een verplichting of toch in elk geval een verwachting.
Als je met een grote groep bent toch niet? Met twee stellen is het wel wat lastig swingen als 1 stel geen zin heeft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35642310
Bij thuisdaten wordt er in vele gevallen gewoon eerst afgesproken zonder dat er seks bij komt kijken, juist om die verwachting niet te scheppen, maar mijn ervaring is is dat die verwachting er maar al te vaak wel echt ligt wat naar kan zijn als het niet klikt, of gewoon net het moment niet voor is...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_35642343
Het lijkt mij iig helemaal niks.
pi_35642409
Ik vind thuisdaten wel leuk, maar alleen met mensen die ik al ken en waarvan ik weet dat het goed zit, ook als er een keertje niets gebeurt, als je mensen kent die er zo over denken an lol op de eerste plaats en verder zien we wel dan kan het echt heel erg leuk zijn...
pi_35642454
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef erodome het volgende:
Ik vind thuisdaten wel leuk, maar alleen met mensen die ik al ken en waarvan ik weet dat het goed zit, ook als er een keertje niets gebeurt, als je mensen kent die er zo over denken an lol op de eerste plaats en verder zien we wel dan kan het echt heel erg leuk zijn...
Okee, in die omstandigheden kan ik me er iets bij voorstellen.
pi_35648042
onze ervaring met thuisdaten zijn een beetje gemengd van heel gezellig (zonder dat er iets hoeft te gebeuren)
tot ronduit vervelend (sommige hebben bij de deur al de broek op de enkels hangen).
quote:
.... an lol op de eerste plaats en verder zien we wel
ik denk dat dit de juiste instelling is voor een thuisdate
en een beetje spanning is toch alleen maar leuk
beter dan wanneer je van te voren al 100% zeker weet dat er gesexed gaat worden.
pi_35654730
Tja Le_Saboteur, die verschillende ervaringen hebben we ook en aangezien ik er echt een hekel aan heb om thuis met gezeur aan mijn hoofd te zitten doe ik dat soort dingen alleen nog maar met mensen van wie ik opaan kan.

Ik heb vaak zat de meest geweldige plannen voordat we wat gaan doen, of ik ze ook echt uitvoer is altijd weer een 2de en die vrijblijvendheid ben ik nogal gesteld op, wil ook niet het idee hebben dat ik iemands weekend verpest omdat er niet genoeg gescoord kan worden, dan heb ik dus al gegeten en gedronken.

Vind het helemaal niet erg als iemand op seks hoopt en van mij part net als ik de meest wilde plannen heeft in het hoofd, maar het moet geen moetje worden.

Er is er maar 1 met wie ik de afspraak heb dat ik niet mag weigeren en niet met de rest van de wereld

Al met al, ook al kan thuisdaten leuk zijn, ook al kunnen prive seksfeestjes erg leuk zijn, het is geen vervanging voor een avondje parenclub, wat gewoon echt een avondje uit is, lekker relaxen, lekker lol maken en doen...
Dat zijn, in mijn ogen dan, verschillende zaken...
  donderdag 2 maart 2006 @ 23:27:55 #23
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_35661895
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef Omkron het volgende:
Dat butterflys lijkt me wel leuk.. jammer dat mijn vriendin er totaal niet van houdt.
Tja, het is inderdaad hoe dan ook iets wat je beiden moet willen
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_35662019
Wat ben ik toch blij dat ik een non ben geworden zeg, dat gedoe,...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_35662215
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 11:34 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Perverts..
Heerlijk, zo'n angstige brugklasreflex.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:11:35 #26
55636 EvilBastard
Durka, durka
pi_35673475
Ik denk inderdaad dat thuisdaten zoiets heeft van "nou zullen we dan maar". Niet echt spontaan. Tenzij het inderdaad bekende zijn zoals Ero zegt, die gezellig op visite komen en van het een komt het ander.
pi_35703470
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heerlijk, zo'n angstige brugklasreflex.
pi_35709854
Het lijkt mij echt niks om zoiets thuis te doen. Ten eerste denk ik idd dat het dan niet echt spontaan gebeurd, en zoals Evilbastard al zei dat het op een gegeven moment echt zo'n " zullen we dan maar" moment wordt. Ten tweede zit je dan zelf met de troep die je moet opruimen en ten derde heb je in een parenclub allerlei faciliteiten zoals een zwembad, bubbelbad, sauna enzo en is de sfeer een stuk ontspannender en vrijblijvender
pi_35718452
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 14:17 schreef Sylvana het volgende:
... dat het op een gegeven moment echt zo'n " zullen we dan maar" moment wordt.
In een club zeg je "zullen we eens een kijken wat er allemaal te doen is" of iets dergelijks.

Thuis begin je gewoon te friemelen.
Een mooie kloon verdient geen hoon!
pi_36085230
perverts?
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:00:30 #31
64781 bonke
pipo koeie
pi_36085298
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Suphafly het volgende:
perverts?
frigide lul
pies on joe toe
pi_36085420
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:00 schreef bonke het volgende:

[..]

frigide lul
Ey dude ik heb ook gevoelens hoor..
pi_36085426
pervert..
pi_36085435
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:06:15 #35
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_36085458
Blijf-van-mijn-lijf huis?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_36085512
Voor mensen die hun vrouw door anderen laten neuken zijn jullie best serieus.. Dat zal er dan ook wel bij horen.. perverts..
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:09:12 #37
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36087158
Hou's even op, als je andermans leefstijl niet goedkeurt, mag je ook gewoon wegblijven in plaats van te gaan schelden.
pi_36087694
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Aventura het volgende:
Hou's even op, als je andermans leefstijl niet goedkeurt, mag je ook gewoon wegblijven in plaats van te gaan schelden.
Aansteller. Ik keur helemaal niks af.. Maar het valt me wel op dat mensen die iets doen waarvan ze zelf denken dat het niet "normaal" is ze direct op hun parenclub pikkies zijn getrapt als iemand wat zegt wat ook maar een klein beetje op kritiek lijkt. Bite me fuckbag
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:35:48 #39
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_36087881
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef Suphafly het volgende:

[..]

Aansteller. Ik keur helemaal niks af.. Maar het valt me wel op dat mensen die iets doen waarvan ze zelf denken dat het niet "normaal" is ze direct op hun parenclub pikkies zijn getrapt als iemand wat zegt wat ook maar een klein beetje op kritiek lijkt. Bite me fuckbag

Nou, dit lijkt me toch een regelrechte request
zzz
pi_36087983
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:35 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Nou, dit lijkt me toch een regelrechte request
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:46:35 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_36088173
Slotje tot deze zwakzinnige user wordt verwijderd van dit forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')