Wat doe jij online? Ik wist niet dat ze al internet hadden in Urk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb een goed alternatief.. sex met 1 iemand. thuis in je bedje. pervert.
Whahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef splendor het volgende:
[..]
Wat doe jij online? Ik wist niet dat ze al internet hadden in Urk.![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef splendor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef splendor het volgende:
[..]
jij gaat dus gewoon voor een thuisdate met volledige partnerruil begrijp ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:30 schreef Suphafly het volgende:
Ik heb een goed alternatief.. sex met 1 iemand. thuis in je bedje. pervert.
een hapje en een drankje en een beetje gezellig babbelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:14 schreef dvdk het volgende:
d'r zijn van die parkeerplaatsen langs de snelweg die als ontmoetingsplaatsen gebruikt worden.
offtopic:quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef splendor het volgende:
[..]
En nog zeldzamer: mensen die deze ter beschikking stellen. Immers, het is niet leuk om de volgende dag de rotzooi op te moeten ruimen. Ik vind dat al niet leuk na een gewoon feestje (en dan laten we het echte schoonmaakwerk nog aan de schoonmaakster over), maar na een orgie... (als het daar op uitloopt...).quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:43 schreef erodome het volgende:
er zijn nu eenmaal niet echt veel mensen met zwembaden, dansvloeren, sauna's, restaurantjes enz enz enz in hun huis
Als je met een grote groep bent toch niet? Met twee stellen is het wel wat lastig swingen als 1 stel geen zin heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bij zo'n thuisdate lijkt me dat welhaast een verplichting of toch in elk geval een verwachting.
Okee, in die omstandigheden kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef erodome het volgende:
Ik vind thuisdaten wel leuk, maar alleen met mensen die ik al ken en waarvan ik weet dat het goed zit, ook als er een keertje niets gebeurt, als je mensen kent die er zo over denken an lol op de eerste plaats en verder zien we wel dan kan het echt heel erg leuk zijn...
ik denk dat dit de juiste instelling is voor een thuisdatequote:.... an lol op de eerste plaats en verder zien we wel
Tja, het is inderdaad hoe dan ook iets wat je beiden moet willenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:05 schreef Omkron het volgende:
Dat butterflys lijkt me wel leuk.. jammer dat mijn vriendin er totaal niet van houdt.
Heerlijk, zo'n angstige brugklasreflex.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n angstige brugklasreflex.![]()
In een club zeg je "zullen we eens een kijken wat er allemaal te doen is" of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:17 schreef Sylvana het volgende:
... dat het op een gegeven moment echt zo'n " zullen we dan maar" moment wordt.
frigide lulquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:58 schreef Suphafly het volgende:
perverts?
Aansteller. Ik keur helemaal niks af.. Maar het valt me wel op dat mensen die iets doen waarvan ze zelf denken dat het niet "normaal" is ze direct op hun parenclub pikkies zijn getrapt als iemand wat zegt wat ook maar een klein beetje op kritiek lijkt. Bite me fuckbagquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:09 schreef Aventura het volgende:
Hou's even op, als je andermans leefstijl niet goedkeurt, mag je ook gewoon wegblijven in plaats van te gaan schelden.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:29 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Aansteller. Ik keur helemaal niks af.. Maar het valt me wel op dat mensen die iets doen waarvan ze zelf denken dat het niet "normaal" is ze direct op hun parenclub pikkies zijn getrapt als iemand wat zegt wat ook maar een klein beetje op kritiek lijkt. Bite me fuckbag
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:35 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me toch een regelrechte request
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |