Henk Jan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:26 schreef Woelli het volgende:
We waren nog steeds bij deze
Door wie werd Reinout ''Arnie'' in een uitzending genoemd?
Ik dacht echt Marliesquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef chansadres het volgende:
Marlies!
hmmm dewi heeft namelijk een keer in het publiek gezetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:42 schreef Woelli het volgende:
Het was wel publiek![]()
Maar door wie in het publiek!
had ik niet gewetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef Woelli het volgende:
1+ Tha_Erik
Ze zat in het publiek, en volgens mij heeft ze ook in GTST gespeeld, dat was de reden volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
had ik niet geweten
Waarom riep ze dat ook al weer dan?
ok....quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zat in het publiek, en volgens mij heeft ze ook in GTST gespeeld, dat was de reden volgens mij.
riannequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien een makkelijke, of juist niet.
Wie heeft deze bandjes om haar hoofd?
[afbeelding]
charmed_angel +1quote:
+1 Woelliquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:23 schreef Woelli het volgende:
Dan zeg ik Kreeft en weegschaal
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
is fok ook zo langzaam bij jullie?
Ja die was het volgens mij ook, maar ik weet ook geen naam meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh wacht, ff dat was een van de eerste, misschien zelfs wel de eerste auditie van het jaar, hij hoefde niet eens te zingen...weet alleen de naam niet meer
Klopt, nu nog een naamquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:43 schreef Californian_dreamer het volgende:
oh wacht, ff dat was een van de eerste, misschien zelfs wel de eerste auditie van het jaar, hij hoefde niet eens te zingen...weet alleen de naam niet meer
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef chansadres het volgende:
+1 Charmed_angel
Ja, maar er is nog geen mod langsgelopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
We zitten trouwens al in deel 12, toch?
het hoofd is een buitenlandse Idolquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef chansadres het volgende:
Hoofd : Sonny
Linkeroog: Aaron
Rechteroog: Gabriel
Neus: Charissa
Mond: Serge
Oren: I-Jay
Kin: Marescha
Dan haak ik af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het hoofd is een buitenlandse Idol
Hoofd is een buitenlands Idol.... lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoofd : Sonny
Linkeroog: Ariel
Rechteroog: Serge
Neus: Angelique
Mond: Christon
Oren: I-jay
Kin: Raffaela
Nee het hoofd is echt makkelijk...... raad eerst de rest dan maar. dan geef ik straks bij het hoofd een Hindquote:
Hoofd/rechteroog/mond/kin/oren goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd Gareth Gates
Linkeroog: Aärongeen idee
Neus: Raffaëla
hoofd/rechteroog/neus/mond/oren/kin goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Andiyan het volgende:
Hoofd:Gareth Gates
Linkeroog: Aäron
4 fout... kijk naar je voorgangersquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef chansadres het volgende:
Hoofd : Gareth
Linkeroog: Aaron
Rechteroog: Bart
Neus: Serge
Oren: I-jay
Kin: Raffaela
alleen linkeroog nog foutquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoofd Gareth Gates
Linkeroog: I-Jay
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Andiyan het volgende:
Hoofd:Gareth Gates
Linkeroog: AäronCharissa dan?![]()
alleen linker oog nog foutquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoofd: Gareth Gates
Linkeroog: Ariél
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:46 schreef chansadres het volgende:
Leuk weetje:
In Caught in the Act zat Bastiaan Ragas, die later trouwden met Tooske Breugem, die weer Idols 1 en 2 presenteerde. En zo is de circel rond
Leuk weetje, kwam op de zin omdat hij in een liveshow ooit Let's get loud zongquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef WithMe het volgende:
Jamai (Loman)
Wel bold maken, anders wordt ie overgeslagen bij het tellen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef chansadres het volgende:
+1 WithMe
La vida loca, ricky martinquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:05 schreef WithMe het volgende:
Uit welke nummers konden de jongens in Idols 1 kiezen voor hun solo in de theaterronde?
Jij hebt het antwoord compleet gemaakt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Krijg ik dan de punten? Want Tha_Erik heeft er meer opgenoemd.
Dat is constant zo. laatste goede antwoord erbij telt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Krijg ik dan de punten? Want Tha_Erik heeft er meer opgenoemd.
Gebrekkig geheugen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik baalt van zijn gebrekkige geheugen.
Als een oude trui met gaten, als een vergiet, als een hoepel.
Nounou, wat een ongeduldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef chansadres het volgende:
Shing, mogen we een nieuwe vraag?
Daarom kon ik die onthoudenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef WithMe het volgende:
Livin' la vida loca en Rock DJ waren toch wel legendarisch met Jamai resp. Bas die hun tekst vergaten.
Ik heb teveel koffie op.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nounou, wat een ongeduld
Even wachten nog
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de sier: C, hoewel ik weet dat Jelleke (?) Fading like a flower deed.
Torn Natalie imbrugliaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:22 schreef WithMe het volgende:
Om maar eens niet origineel te zijn:
Uit welke nummers konden de meisjes in Idols 2 kiezen voor hun solo in de theaterronde?
Sorry seems to be the hardest wordquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:25 schreef Woelli het volgende:
Welke 2 liedjes heeft Jamai 2x gezongen tijdens alle rondes van Idols?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef Woelli het volgende:
Tha_Erik +1
één goed, twee fout.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:30 schreef Woelli het volgende:
Alice - Irma - Marlies
Allemaal fout.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef Woelli het volgende:
Meike - Maud - Alice
één goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:33 schreef Woelli het volgende:
Eric - Irma - Tooske
Geen goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef Woelli het volgende:
Irma - Boris - Robin
één goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef charmed_angel het volgende:
Maud - Irma - Ariel
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef Woelli het volgende:
Alice - Irma - Meike
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef Woelli het volgende:
Meike - Irma - Marlies
2 goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
Robin - Irma - Meike
2 goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef WithMe het volgende:
Ron, Irma, Eric
tijdens één Idols seizoen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:57 schreef WithMe het volgende:
Welk nummer werd door twee verschillende finalisten gezongen tijdens de auditie?
Irma?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:24 schreef Woelli het volgende:
Tegen wie zij Edwin ''Jij bent zoon mooie verschijning''
Edwin maakte nooit grapjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, het was vast zo'n lelijk iemand ofzo.
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:55 schreef Cee het volgende:
Ik had zoiets van 'Oh, makkie, vraag 2 is simpel' maar toen zag ik de rest en lkdfjaisdfdf frustrerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |