Dan houd je toch geen vooruit over...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zet een pan heet water op het vuur en mieter dit over je voorruit ! Opgelost, SLOTJE !![]()
Gewoon proberen. Liefst in een keer een paar liter kokend water vanuit je dak over je ramen laten sijpelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan houd je toch geen vooruit over...
Dan heeft ie het weer koud...
Ik raad lauw water aan!
Wat voor spuitbussen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Konijn het volgende:
Je moet gewoon van die spuitbussen kopen. Spuit je ff over je voorruit en binnen een paar sec heb je geen ijs meer en kun je gewoon wegrijden.
- Geen koude handen
- Geen krassen op de ruit
- Je hebt het niet koud
- Snel
Daar dacht ik eerst aan toen ik de TT zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:19 schreef B_BOY het volgende:
of gewoon een garage kopen.
en anders gewoon een plaatselijke gothic bellen die zijn goed in krassen....
Die krassen toch alleen in vlees?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:19 schreef B_BOY het volgende:
of gewoon een garage kopen.
en anders gewoon een plaatselijke gothic bellen die zijn goed in krassen....
Ik heb zo geen link maar je kunt ze overal kopen. Bij de Action kosten ze iets van 70 cent ofzoquote:
Als het water al heet is hoeft het volgens mij niet meer op het vuur...quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zet een pan heet water op het vuur en mieter dit over je voorruit ! Opgelost, SLOTJE !![]()
Tja, niet iedereen woont in geciviliseerd Nederland...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:44 schreef MewBie het volgende:
Krabben...![]()
Ik moest gvdomde de auto bijna uitgraven![]()
Ik ben trotse gebruiker van een krabber die in een want verwerkt zit en dat scheelt zeker wel (met name de koude klauwen blijven uit)quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:16 schreef Gripper het volgende:
Van heet water gaat je ruit kapot, en eerst starten en dan gaan krabben is zonde van je brandstof. Koop gewoon een goeie krabber, de besten zijn bijna altijd de goedkope van de halfords.
[afbeelding]
Prima krabbertjes voor een euro of 2,3 ! Dat gemuts met krabdriehoekjes, en krabbers in een want werkt toch niet. Ook een paar gewone handschoenen dus, als je mekkert over koude handen. Die kan je even later ook wel weer in de auto opwarmen als je de blowers op je stuur richt.
En: winter is mooi!![]()
laat me raden, van Halfords toevallig?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:54 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik ben trotse gebruiker van een krabber die in een want verwerkt zit en dat scheelt zeker wel (met name de koude klauwen blijven uit)
verkapt-pimp-topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laat me raden, van Halfords toevallig?
niet echt, Halfords is tamelijk waaardeloos, maar ze hebben wel goede krabbersquote:
Maar hoeft ie niet meer te krabben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:22 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan houd je toch geen vooruit over...
Dan heeft ie het weer koud...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
bij krassen dacht ik aan deze krassers
Afaik niet, hebben dat ding al jarenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
laat me raden, van Halfords toevallig?
lol, ach die handschoenen helpen wel, maar eigenlijk heb ik die niet nodig, want als het zo koud is dat ik moet krabben, neem ik toch altijd wel handschoenen meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Afaik niet, hebben dat ding al jaren
Geen idee waar hij vandaan komt, de want is in ieder geval in de vorm van een teddybeertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |