Was het naar zo'n feestquote:Op donderdag 2 maart 2006 06:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Terug naar bed!
Dan ben je dus niet te vroeg wakker en moet je je huisgenoten dankbaar zijn voor het feit dat je nu zo fit bent!quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:53 schreef Paultjehh het volgende:
[..]
Was het naar zo'n feest![]()
Ten 1 ben ik nu klaarwakker, en ten 2 moet ik zo naar college![]()
Als ik om half 5 wakker word, en pas om 10 uur weg moet ben ik niet te vroeg wakker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet te vroeg wakker en moet je je huisgenoten dankbaar zijn voor het feit dat je nu zo fit bent!
Oh zie ik nu pas! En je opende dit topic om half zes, nou niet gaan ovedrdrijven hè?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:56 schreef Paultjehh het volgende:
[..]
Als ik om half 5 wakker word, en pas om 10 uur weg moet ben ik niet te vroeg wakker?![]()
Hier is het gepruttel net opgehouden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:46 schreef msteggink het volgende:
koffie is je vriend
Doe mij ook een bakkie! 2 zoetjes graagquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:22 schreef kwib het volgende:
[..]
Hier is het gepruttel net opgehouden.![]()
Er kan getapt worden![]()
Nah, ben je tenminste lekker op tijd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 06:53 schreef Paultjehh het volgende:
Ten 1 ben ik nu klaarwakker, en ten 2 moet ik zo naar college![]()
Om 0600 weggereden van huis, om 0800 weer thuisquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:32 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nah, ben je tenminste lekker op tijd.
Ik ben ook vroeg wakker, en dat terwijl ik vandaag een ATV dag heb. Dat is pas erg.![]()
Ik ben stom. Uitgerekend op de dag dat er eindelijk vorstverlet is heeft deze lul een vrije dag genomen. Ik hoorde dat mijn collega's ook al thuis zitten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Om 0600 weggereden van huis, om 0800 weer thuis
Lange leve de vorst![]()
Neuh, VonkenTrekker, oftewel: Monteur Laagspannings Netten (pfft dat is een bek vol om 03.56)quote:Op donderdag 2 maart 2006 08:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben stom. Uitgerekend op de dag dat er eindelijk vorstverlet is heeft deze lul een vrije dag genomen. Ik hoorde dat mijn collega's ook al thuis zitten.![]()
Ben jij ook straatmaker dan.![]()
vandaag weer vrij? of vandaag weer monteur?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Neuh, VonkenTrekker, oftewel: Monteur Laagspannings Netten (pfft dat is een bek vol om 03.56)
En vandaag weer![]()
nou vooruit danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:01 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz, als er vanacht(of zometeen) geen huizen zonder stroom komen te zitten in mijn rayon dan ben ik morgen wel een monteur, maar dan vrij
Zo goed?
![]()
jij blij, ik blijquote:
TS herhaalt alles tot in den treure dus die slaat geen herhaling over.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:48 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik mag aannemen dat de TS nog wel even de herhaling van de 2e helft heeft gezien.. Die was echt om te smullen
offtopicquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben net 5 minuten wakker. Ik wordt altijd te laat wakker.
Ik moest vandaag weer aan het werk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Neuh, VonkenTrekker, oftewel: Monteur Laagspannings Netten (pfft dat is een bek vol om 03.56)
En vandaag weer![]()
14,5 uur slapen met maar 2 onderbrekingen.... goeie genade, dat lukte me zelfs niet die ene keer dat 72 uur wakker was...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik was gisterenavond om 21.00 gaan slapen, met de bedoeling even te gaan liggen en werd toen om 1.59 uur wakker, vervolgens doorgeslapen tot 8.00, hard gelachen om het feit dat ik vandaag vrij was en weer geslapen tot 11.30![]()
Is toch vriendelijk van die huisgenoten, dat ze je rustig laten slapen? Zou ik toch doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 05:25 schreef Paultjehh het volgende:
Gister in de eerste helft van Nederland - Ecuador serieus in slaap gedommeld, en geen enkele huisgenoot die me ff wakker maakt ofzoNu ben ik dus veel te vroeg wakker, en moet ik vanavond ook nog uit...dat word dus de 24 uur van Le Paultjehh.
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |