Ik had alleen dit bord voorhanden om hem te testen. Wat ik weet is dat het bord in orde is, echter, het gaat hier wel om een dual socket A bord en ik weet niet in hoeverre dat ding met 166FSB cpus kan booten (FSB zal op zich het probleem niet zij, maaar geen idee of hij wel overweg kan met de core e.d.).quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef MrDrako het volgende:
werkt een andere proc wel op je bord of is er kans dat het bord dood is?
Het_Biertje trekt zijn bod inquote:
Hmm... en hier wist je het nog wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef Hamergek het volgende:
Ik krijg geen beeld op mijn pc als ik dit ding erin duw.
Het zou ook wel een mobile kunnen zijn hoor... daarbij vraag ik me helemaal af of mijn moederbord ermee overweg kan.
Wacht even... daar heb ik het over Athlon MPs, niet over XP-M cpus, dat maakt een groot verschil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef ExtReMisT het volgende:
[..]
Hmm... en hier wist je het nog wel?
[TK]Dual Athlon 2200+
geeft nietsquote:
hehe, mooi op tijd geboden zie ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Het_Biertje het volgende:
14
tsssssquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:59 schreef Het_Biertje het volgende:
14
evt heb ik nog wel een athlon 3000+ liggen (die is alleen zeker defect gezien de core ontbreektquote:
\quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef Hamergek het volgende:
[..]
evt heb ik nog wel een athlon 3000+ liggen (die is alleen zeker defect gezien de core ontbreekt)
maar als je daar 14¤ voor biedt vind ik het ook prima
Die past niet op m'n moederbord.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:07 schreef Hamergek het volgende:
[..]
evt heb ik nog wel een athlon 3000+ liggen (die is alleen zeker defect gezien de core ontbreekt)
maar als je daar 14¤ voor biedt vind ik het ook prima
Ach veel kans issie toch overleden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:25 schreef ExtReMisT het volgende:
Maar de laatste minuut 1 euro overbieden is nogal matig..![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ach veel kans issie toch overleden.![]()
Mijn opmerking was over mijn ervaring met niet bootende XP processors.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:57 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik snap niet helemaal waar ik die jaloerse/ semi laffe opmerkingen aan verdiend heb maar goed.
Ik heb volgens mij gehandeld volgens de regels van dit topic en de TS is akkoord.
Valt mij erg tegen. Vooral van jou Schvvmert. had ik, dit niet verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |