quote:Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
STERFquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Sparta is tof en Paultjuhhh moet dood.
Daar waren we.
Goede samenvatting!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:47 schreef NJ het volgende:
Daar waren we.
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.quote:De OP klopt niet er komen veel meer joh
volgens mij komen Ratelslangetje, YanniiCke en Mei_stiertje ook!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:48 schreef paultjuhhh het volgende:
De OP klopt niet er komen veel meer joh
Nee jij opent dit topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
[..]
ja jij bent organisator,regel dan alle namen dan edit ik ze erin.
Hoe wou ze dat doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
je gaat em niet in de gracht gooien he!?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
er gaan dooie vallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Strak plan!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef boebiedoe het volgende:
Ik heb onze grote vriendin ook maar gevraagd !
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben nog steeds niet van plan om te komen.
Ik denk ik meld het voor de zekerheid even zodat er geen misverstanden over ontstaan!
Welnee,quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik snap niet dat wij elkaar nooit gemogen hebben???
je hebt wel gelijk,haarlem is ook een toffe club. zou je ook het veld op kunnen.
Erg aardig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mooi ik zet je op de lijst met aandacht hoeren. dat daar geen misverstand over kan bestaan.
Waar wilde je dat lijk dan laten?quote:
Volgens mij moet ik maar een wapen gaan kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef boebiedoe het volgende:
Eh Laffer, jij moet ook komen. Voor het geval Paulkutjuhh agressief gaat reageren..
tof is dat zeg. ik ben een paar keer bij haarlem geweest. de sfeer is daar echt tof,maar in de arena is het toch anders. als haarlem de nacompetitie wint hoop ik er wel bij te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met je.. Ik pest je wel graag vanwege je icon, maar dat is wat anders.
.
En bij Haarlem ben ik nog nooit geweest (sterker nog, ik ben slechts in de Kuip en Het Kasteel geweest), maar die huldiging van Sparta vond ik echt te gek.
Een vriend van me die zit half-half bij de harde kern van fans (z'n broer gaat naar alle wedstrijden, hij als ie kan) en daar stond ik dus ook tussen. Na het officiële gedeelte van de huldiging besloten die gasten het veld op te klimmen en ook al kon ik welgeteld drie spelers bij naam noemen, ik stond toch gezellig met bier in m'n hand met die gasten te dansen.
Geweldige avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |