Lieve dagboek
Vandaag gaan ik en mij zus even wat winkelen en dan gaan we uit, samen met een vriendin van haar gingen we allemaal kleren uitzoeken, ik vind het natuurlijk niet leuk want ze gaan winkel in en dan weer winkel uit enz. de avond begon en mijn zus was zich aan het omkleden tot haar vriendin aanbelde en mijn moeder deed open ze stelde zich voor en mijn moeder vertrouwde haar niet dus begon ze moeilijk te doen over het uitgaan maar toch mochten we gaan.
Toen we daar aan kwamen kregen we al een gratis drankje van de disco (een 40% sambuca shotje:P:P)ik was nog niet echt dronken dus ik bestel voor mij een bacardi-cola en voor mijn zus 2 shotjes gold strike.
In de eerste instantie zag ik alleen maar dronken mensen die begonnen te schreeuwen ik dacht waar schreeuwen ze voor maar toen zag ik het. Het was een schuimfeest dus ik, me zus en haar vriendin wij gelijk snel weg wezen. H aha dat was echt grappig.
Toen gingen we op naar de volgende disco waar we ook eerst een gratis drankje kregen. Toen opeens kwam er een dj in de bomvolle zaal en begonnen mensen te schreeuwen enz, me zus werd gek en toen gingen we weer naar een andere het was nu diep in de nacht. 2 uur later: De avond was geslaagd en het werd inmiddels al weer licht toen wij naar het appartement gingen, daar kregen we nog ruzie met mijn moeder omdat het zo laat was geworden maar het verpeste onze vakantie niet.
Einde
23-12-05
hoi daar ben ik weer, lang niets van me gehoord he.
Het is alweer 23 december ik ben nog steeds even misselijk en ziek, ik kan niet wachten tot die periode voorbij is, ik ben lui moe en van alles tegelijk toen ik zwanger was van sud was het niet zo erg.
29 december heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een echo dus dat is wel spannend .
En ik heb al heel veel spullen gehaald voor de baby van alles en nog wat, ik moet eerlijk zijn ik zie er niet meer zo tegen op als in het begin.
Ik laat het maar gewoon over me heenkomen ik merk het wel.
Ik moet nog wel veel regelen maar dat komt wel.
Dat was het dan maar weer voor vandaag .
Tot laters
28-11-2005
Hoi, we zijn weer een dag verder ik ben net klaar met koken en ik heb ook gegeten voel me nog niet misselijk. Vandaag heb ik eigenlijk niets te melden het is een goede dag vandaag.
Vandaag heb ik een jointje gerookt, ik word niet misselijk dus dat helpt.
Ik ga slapen ik heb het gehad voor vandaag.
Tot morgen
[ Bericht 13% gewijzigd door Badabingea op 03-03-2006 00:06:49 ]
KLAAS JAN HUNTELAAR