Yeah babyquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Jouw reactie's raken kant noch wal.
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Teveel bierie ofzo ? Niet spacen ouwe niet goed voor je hart weet jequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef mcintosh het volgende:
Ik kan ze [afbeelding] echt niet meer zien boh
of je hebt een te laag iq om het idee te begrijpenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Oy! steve-o is mijn homeboy niemand noemt hem een lafbek!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbek.
Nee mijn reacties zijn gewoon te moeilijk voor je... je snapt ze niet. Als je later groot bent misschien wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Blank zijn en dan die 3 opnoemenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbek.
Sorry, misschien was ik nog in shock van je fotoboek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee mijn reacties zijn gewoon te moeilijk voor je... je snapt ze niet. Als je later groot bent misschien wel.
owjee, ga je nou je HIV virus aan haar overdragen vanavond?quote:
Hash blaw op die fuckin' track gekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Sorry, misschien was ik nog in shock van je fotoboek.
Volgens mij heb ik die moer in geslikt gekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Teveel bierie ofzo ? Niet spacen ouwe niet goed voor je hart weet je
Ga jij nou maar naar je latex gayparty vannacht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
owjee, ga je nou je HIV virus aan haar overdragen vanavond?
Dat gun ik zelfs haar niet
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef tonks het volgende:
[..]
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.
Bitch ben die illisionist in die shit yeahquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hash blaw op die fuckin' track gek.
Die zocht ik !!quote:
quote:
Wasdaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je latex gayparty vannacht.
[afbeelding]
9,50!! mijn action man wagen en een magic twisty (oranje)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!
Ik zet mijn colombiaanse werkster inquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!
Die fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een latex gayparty of die foto?.
Iets met glitterboysquote:
10! Een inktjetpatroon, eftelingpantoffels en een kerstaansteker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:34 schreef tonks het volgende:
[..]
9,50!! mijn action man wagen en een magic twisty (oranje)
Moeilijk he quoten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij mee dan? Je past er wel bij![]()
[afbeelding]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo zag jij er zeker ook uit toen je nog een man was?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij mee dan? Je past er wel bij![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voor
Oepselepoes, vergeten te schren, gekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die staat in die gozer z'n fotoboek.
Jij kent de zweepjes van het vak zo te horen .quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voor
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oepselepoes, vergeten te schren, gekkie
tering en dat is die dude die altijd zo'n grote muil heeft?
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij blijken dat je écht dom bent
niet spannen swa let op je moerquote:
openen jullie zo zelf effe deel 2?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja..
Sodeju, dit topic is zowaar groter dan dat meet-topic waar 't allemaal mee begon [afbeelding].
Het is een simpele ziel. als het hem te heet onder de voeten word begint hij met "haha neger!" en "jij bent dom"quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.
Stel je voor, je moet écht iets moeilijks verzinnen![]()
11! euro een witte bastogne en een cola lightquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
10! Een inktjetpatroon, eftelingpantoffels en een kerstaansteker!
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.quote:
Ik ben blij dat jouw aandeel in dit topic zo groot is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.
Stel je voor, je moet écht iets moeilijks verzinnen![]()
Ja dwc en ratel vielen tegen, en de rest waar het eigenlijk om ging, maar alles eromheen was wel leuk toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.
Die eten we altijd op de kruisbrand meets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef mcintosh het volgende:
Witte Bastognes? Geen gein gek ??!
Ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is een simpele ziel. als het hem te heet onder de voeten word begint hij met "haha neger!" en "jij bent dom"
Nou, 't was wel erg grappig, al die swa's die street torie's zetten en peeps die elkaar overbiedenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.
Waar schrijf ik me in, wie moet ik betalen/swaffelen/vul-maar-in ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die eten we altijd op de kruisbrand meets.
Nee leg uit ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw aandeel in dit topic zo groot is.
Kijk, dat is nou sarcastisme. Weet je wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |