ONZ Bagger-meetquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef NJ het volgende:
Ik heb het gemist, ik heb geen flauw idee waar het over gaat en eigenlijk zal het me jeuken ook.
Tóch plaats ik even een tvp.
Jij kent mij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Aurelianus het volgende:
Ratelslangetje is een gestoord wijf. Ik heb gesproken.
Ik zie je af en toe wel eens wat onzin uitkramen ja.quote:
En dat noem jij meteen gestoord?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik zie je af en toe wel eens wat onzin uitkramen ja.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whaha, pussydeluxe komt niet, dat heeft ze al 5x bewezen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ze komt wél!!
Ze heeft me zaterdag opgehaald van het station.![]()
We hebben een heel leuk weekend gehad, en het is beslist voor herhaling vatbaar.
Dus je stomme grapje kun je voortaan wel achterwege laten.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet.
[..]
Who gives a fuck, oma.
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zielige aandachttrekker.![]()
Rot op uit dit topic als je toch niet komt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefustreerd omdat jij nooit de kans zal krijgen een MILF te palen?![]()
Enne Pussy,mijn dochter mag toch niet met zulk uitschot omgaan.![]()
Dus een ontmoeting tussen dWc_BlufRyder en Mei_stiertje zal nooit plaatsvinden.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoef geen uitgezakte (wannabe) MILF's zoals jij, en al helemaal niet met zo'n paardenbek zoals jij.
[..]
Dat je nog naar d'r omkijkt, je zit de hele dag op Fok.
[..]
Hè, raak je toch even m'n gevoelige snaar.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vieze zwartjoekel die je bent.![]()
1.Ik ben niet uitgezakt en heb geen paardenbek.![]()
2. Jij weet niet hoe ik mijn tijd indeel.![]()
3.Lees je naam eens goed kneus.![]()
Ik heb niks tegen negers hoor , behalve deze 50ct imitatie.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg Jorinde Moll, voel jij je op je omateentjes getrapt?.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jorinde?![]()
En sodemieter nou eens op.Topicverkloter.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denkt u wel een beetje aan uw hart mevrouw, u heeft al niet zo lang meer.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben in de bloei van mijn leven.![]()
BlufRidder.![]()
![]()
Oe, en ik een Bountyquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:32 schreef tonks het volgende:
Kan iemand de titel naar rapbattle veranderen, ik heb net cola light op.
zoiets heet een tvpquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Eventjes een bookmark plaatsen.
Oh, en deze gozert daagt me uit om over hem te beginnen, maar haalt ondertussen snel z'n fotoboek leeg.quote:
De onzin is niet per definitie gestoord, maar ik kan het er wel uit afleiden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:33 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En dat noem jij meteen gestoord?![]()
probeer eerst maar eens ratelslangetje eronder te krijgen,dan praten we verder kleintjequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, en deze gozert daagt me uit om over hem te beginnen, maar haalt ondertussen snel z'n fotoboek leeg.
[afbeelding]
(Op archiefbeeld)
Zegt ook dat ik 50 Cent wil evenaren ofzo, terwijl híj degene was met een foto van 50 Cent in z'n fotoboek.
Zóu het?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
Word dit 'm voor vanavond?
Ik heb d'r hier nog niet zien posten, 't licht in het bejaardentehuis is zeker al uitquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
probeer eerst maar eens ratelslangetje eronder te krijgen,dan praten we verder kleintje.
Gaat je niks aan DWCquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wussydeluxe, nou je toch hier bent, geef 's een keer antwoord: Waarom kwam je eigenlijk niet opdagen bij MMaRsu?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb d'r hier nog niet zien posten, 't licht in het bejaardentehuis is zeker al uit.
Heb je een obsessie ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wussydeluxe, nou je toch hier bent, geef 's een keer antwoord: Waarom kwam je eigenlijk niet opdagen bij MMaRsu?
Nieuwsgierigheid, duh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je een obsessie ofzo?![]()
Hoe vaak je die vraag al hebt gesteld he,echt niet gezond.
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb je een obsessie ofzo?![]()
Hoe vaak je die vraag al hebt gesteld he,echt niet gezond.
Hee dikkop, bemoei je er eens effe niet mee, je denkt toch niet dat hij zich ook maar één moment aangesproken voelt door jouw afgezaagde grappen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja DWC we weten dat je graag de aandacht trekt. dat hoef je niet meer uit te beelden.
Sorry vriend, maar jij bent op FOK! de mannelijke versiequote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.
quote:Gaat je niks aan DWC![]()
Zeg fatboy, neem een worstebroodje en hou ff je mond wil jequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:42 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja DWC we weten dat je graag de aandacht trekt. dat hoef je niet meer uit te beelden.
Ik las net toch echt een antwoord.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een stuk of 3x, en ik heb d'r nogsteeds geen antwoord op.
dikkop,moet je hem horen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hee dikkop, bemoei je er eens effe niet mee, je denkt toch niet dat hij zich ook maar één moment aangesproken voelt door jouw afgezaagde grappen?
lol,als ik al dik ben,wat is je oma dan wel nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeg fatboy, neem een worstebroodje en hou ff je mond wil je.
Dus ik ben een attention whore omdat ik het vaag vind dat d'r een heleboel heibel omheen is ontstaan, ik nieuwsgierig ben en er geen antwoord op de vraag wordt gegeven waarom ze nou niet was komen opdagen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sorry vriend, maar jij bent op FOK! de mannelijke versie![]()
Ik bedoel, ik lees het mee, maar het zint je voor geen meter dat je "vraagjes" niet worden beantwoord.
Misschien eens iets vernieuwends proberen![]()
Gast, jij bent degene die meteen z'n foto's uit z'n fotoboek verwijderdequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dikkop,moet je hem horen.
als je te laf bent om zelf foto's te plaatsen,zeik dan niet over de mijne!
Wie noem jij hier laf? Jij hebt zojuist je fotoboek leeggehaald, lamlul!quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dikkop,moet je hem horen.
als je te laf bent om zelf foto's te plaatsen,zeik dan niet over de mijne!
Thanks swa, ik apprecieer ik mangquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Steve-O het volgende:
Ik ben voor die neger
Waarom
Adriana Lima
Daarom
Mijn steun heb je brada
Dat zeg ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wie noem jij hier laf? Jij hebt zojuist je fotoboek leeggehaald, lamlul!![]()
en dan ben ik nog niet eens begonnen over hun dubbel grapjes,hun oppervlakkigeheid over alleen mijn uiterlijk en dergelijken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef Aurelianus het volgende:
Dat frenzy-figuur kan rake verbale klappen uitdelen, zie ik. Bravo.
Sorry dWC, maar je loopt nu echt te huilen. Alsof zij aan jou verantwoording moet afleggen waarom ze niet komt opdagen bij iemand die jij helemaal niet kent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, "gaat je niets aan'', da's een beetje 'Waarom? Daarom!' hè.
Ok, maak jij dan eens een goede rake grap over dWc of mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en dan ben ik nog niet eens begonnen over hun dubbel grapjes,hun oppervlakkigeheid over alleen mijn uiterlijk en dergelijken.
Je snapt het niet, dit was een algemene observatie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus ik ben een attention whore omdat ik het vaag vind dat d'r een heleboel heibel omheen is ontstaan, ik nieuwsgierig ben en er geen antwoord op de vraag wordt gegeven waarom ze nou niet was komen opdagen?.
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos. je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, jij bent degene die meteen z'n foto's uit z'n fotoboek verwijderde.
Hendig sjieke bril.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Even wat meer gespreksstof erbij, hoppa...
[afbeelding]
Cheile negerquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
dWc. En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry dWC, maar je loopt nu echt te huilen.
Nee, maar 't zou leuk zijn als.quote:Alsof zij aan jou verantwoording moet afleggen waarom ze niet komt opdagen bij iemand die jij helemaal niet kent.
En erg Craig David die gezichtsbeharingquote:
ik ben niet zo kansloos dat ik mensen op uiterlijk afkraak,jammer dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
Hoe bost men een slot precies?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:53 schreef Steve-O het volgende:
ik zou op deze topic een slot bossen!
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom zou je er in godsnaam over door blijven gaan, als je eigenlijk al weet dat je geen bevredigend antwoord krijgt.
Ja, overdrijf anders even manquote:Ik wordt er langzaam schijtziek van in ieder topic, waar PDL in gereageerd heeft, jou de vraag te zien stellen, waarom ze niet is komen opdagen.
Nee, waarom zou ík nou weer aandacht nodig hebbenquote:Dat gaat vervelen, en dan vraag ik me af of jij niet de aandacht opeist.
Even een traantje wegpinken hoor.quote:We kennen je dWc, je hoeft je niet meer te "promoten".
Einde bericht.
Obsessiequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.
[..]
Woawoah, 'nepneger', kijk die bolle eens ff dissen! Heb je dat geleerd van je vriendjes op de jeugdtribune van Ajax?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos. je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:52 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik ben niet zo kansloos dat ik mensen op uiterlijk afkraak,jammer dus.
Ik weet nooit welke nou de hoofdletter is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
dWc. En ik loop helemaal niet te huilen, het is alleen vaag dat ze d'r geen antwoord op wilt geven als ik er nieuwsgierig naar ben geworden na die hele rel eromheen.
Geloof me, dat is het zeker.quote:[..]
Nee, maar 't zou leuk zijn als.
Dát had ik gemist. Excuses.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.
Je weet toch ouwe slot op deze topic knallen?!quote:
Oh, vandaar, ik kon ze moer nie vinden ouwequote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je weet toch ouwe slot op deze topic knallen?!
Niet allemaal, alleen die ene fotoquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat is mijn goed recht. je hebt het allemaal zelf opgeslagen,lekker kansloos.
Wie is er nou de nepneger, met je 50 Cent plaatje in je fotoboek (die je ook meteen had weggehaald)_O-.quote:je dacht toch echt niet dat ik jullie ook maar een moment serieus neem he,nep neger?.
Jongens het is "fitty cent" , das veel beter dan '50 cent'quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet allemaal, alleen die ene foto. Wat is d'r nou kanslozer man, ff snel die pic nog opslaan of je hele fotoboek leeghalen en vervolgens iemand uitdagen om je uit te schelden
.
[..]
Wie is er nou de nepneger, met je 50 Cent plaatje in je fotoboek (die je ook meteen had weggehaald)_O-.
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaartquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh, vandaar, ik kon ze moer nie vinden ouwe
Opvallend dat het je vaker medegedeeld wordtquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is in dit topic de eerste keer dat ze er antwoord op geeft.
[..]
Ja, overdrijf anders even man.
[..]
Nee, waarom zou ík nou weer aandacht nodig hebben.
[..]
Even een traantje wegpinken hoor.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaart?!
Trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine manquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zit in fokkin heiloo man , heb jij een strippenkaart?!
Geef antwoord danquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Opvallend dat het je vaker medegedeeld wordt![]()
Hallo, je begon zelf met je bullshit, dat zie je nu zelf in en dan wil je d'r meteen zand over gooienquote:Maar goed, kappen met dat gezeik
Ja, zoals slipjes verzamelen van onbekenden op een forum en die showen in je fotoboek?quote:en zoek een hobby [afbeelding]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?quote:
Joh, als ik door ga met jou bashen, vraag je morgen je moeder om je zakgeld om zo snel mogelijk te vertrekken uit Nederland.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geef antwoord dan.
[..]
Hallo, je begon zelf met je bullshit, dat zie je nu zelf in en dan wil je d'r meteen zand over gooien.
[..]
Ja, zoals slipjes verzamelen van onbekenden op een forum en die showen in je fotoboek?.
De player!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n msn is [afbeelding] dushi.
Ik heb medelijden met je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?
Zo, mooie punchline hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Joh, als ik door ga met jou bashen, vraag je morgen je moeder om je zakgeld om zo snel mogelijk te vertrekken uit Nederland.
Wees blij dat ik het hier bij laat.
Hey, ik wil gewoon ook cool zijn z'n moerquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Is het z'n bril? Of zijn "craig david" op zijn gezicht?
Duh, ik dacht dat je de kloon van MMaRsu wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Jij hebt het hardst gezeurd om een slip!![]()
[afbeelding]
Je was er alleen niet zo blij mee![]()
Maar waarom gaan mensen dood?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:59 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Trouwens, ga jij maar slapen nu, gewoon mijn kleine man![]()
Vetquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHA, ze heeft me toegevoegd![]()
.
Met de deur in huis valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Jij hebt het hardst gezeurd om een slip!![]()
[afbeelding]
Je was er alleen niet zo blij mee![]()
Fuckin' z'n moer weer je toch... hebben ze teveel gevreten van de vleesquote:
---->> PUBquote:
Ik ga mee, en verdubbel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef Skaai het volgende:
Ik zet 50 cent in op dWc_RuffRyder!
Waaropquote:
Vetquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHA, ze heeft me toegevoegd![]()
.
GMTA zeggen ze hèquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:05 schreef Zyggie het volgende:
![]()
Hihi, ik herinner me dat ik ook in haar fotoboek keek en toen dacht 'wtf jorinde moll'.
Dit topic alleen voor echte negersquote:
Ik zie die 50 en die 100 en gooi er nog eens 50 op en wil het allemaal wel eens zien..quote:
1 euro en een mars.quote:
dat is gewoon zoquote:
You pussyquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef tonks het volgende:
Skaai ik pas!
Een kill ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:06 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dit topic alleen voor echte negers
En die wonen alleen in Noord/zuid holland
Opbokken dus kill
Ho boi, rustig aan nu he, tataquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een kill ?
Dat dragen schotten toch altijd ?
Da's een kilt, matequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een kill ?
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een kill ?
Kilt, gekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een kill ?
Oja jij bent bent geen killquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een kill ?
Lang verhaalquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, over waarom ik aandacht nodig zou hebben ofzo.
Geef maar een aanleidingquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Waarom wordt er niet meer gereld?
put je dental in je reetquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
En jullie trappen er ook nog in met dat kill
Zo rofls
Een 16 jarig HAVO scholiertje die denkt dat ie de man isquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:50 schreef mcintosh het volgende:
[afbeelding]
Die smiliequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers, ik heb ook m'n eigen smiley.
[afbeelding]
Omdat ze allemaal wegkruipen voor de Almachtige Negert.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou bied mee dan, we waren zo op dreefquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een 16 jarig HAVO scholiertje die denkt dat ie de man is![]()
![]()
Ruftridder, ga iets nuttigs doen
Okee ik bied een witte kitkat chunkyquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou bied mee dan, we waren zo op dreef
omdat maikuuul er isquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:10 schreef stijgende_ster het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wegkruipen voor de Almachtige Negert.
haha net een kwalquote:
Ga jij ff een hendig sjieke slip op de snelweg maken met je neppe brommert kutbelgquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Maikuuul het volgende:
En jullie trappen er ook nog in met dat kill
Zo rofls
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino'squote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zekers, ik heb ook m'n eigen smiley.
[afbeelding]
* wegkruipt....quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal wegkruipen voor de Almachtige Negert.
Ik nog steeds een euro en een waskaartje, programma nummer 3. (Nummer 1 en 2 zijn kapot, hoge druk spuit kaduuk weetje)quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
Grappig dat pussy haar vriendjes er altijd meteen op afkomen. als vliegen op (sorry) stront.
het is eerder dat zij zich met het topic van Pussy bemoeien,zelfs jij hebt dat kunnen lezen tonks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
Grappig dat pussy haar vriendjes er altijd meteen op afkomen. als vliegen op (sorry) stront.
Kip haal ik enkel en alleen bij de KFCquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino's
Voel je je soms te goed voor pizza ofzo?
Misschien als je er zelf op stondquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, en die Skaai zo van 'heuj een foto!' » US!
Wat praat jij nou weer wannabe zakenmannetje met je lidl sigaren op elke foto.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ah dus jij bent die kipneger die alleen maar kip bestelt bij Domino's
Voel je je soms te goed voor pizza ofzo?
I'm in!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik bied een emmer chickenwings
Ach wat kleur in ieder gevalquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Voeg je eigenlijk iets leuks toe op het forum?![]()
quote:
die is alweer dicht enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze goeie kwaliteit
Ik drop een traan ?
Ok dan bied ik 2 euro natuurlijk en een anne frank museum potlood.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik nog steeds een euro en een waskaartje, programma nummer 3. (Nummer 1 en 2 zijn kapot, hoge druk spuit kaduuk weetje)
*proest*!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat praat jij nou weer wannabe zakenmannetje met je lidl sigaren op elke foto.
Ik lig liever met mijn fallus in de lekker warme zonquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, ik op wintersport in Zwitserland.
Zal jij nooit in je leven kunnen betalen kipvreter
Boks swa slotje op je topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef Maikuuul het volgende:
Check deze goeie kwaliteit
Ik drop een traan ?
Een neger die *proest* zegt... hier klopt iets niet... en het is niet alleen mijn lidquote:
Tranny, trek ff je lul naar achter zodat we 'm niet zien wil jequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:13 schreef pussydeluxe het volgende:
Je wordt wel erg saai nu dWc. Je vervalt in herhaling.
Voeg je eigenlijk iets leuks toe op het forum?![]()
Zwitserlandquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
2,10 en 2 slokjes uit het flesje Oma's dropsiroopquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Ok dan bied ik 2 euro natuurlijk en een anne frank museum potlood.
Ja daar werken ook alleen maar broeders ofniet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kip haal ik enkel en alleen bij de KFC.
Val je altijd terug op dat neger?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Een neger die *proest* zegt... hier klopt iets niet... en het is niet alleen mijn lid![]()
Ik zeg alleen *proest* als ik stuk ga op Fok of me verslik in een piecie kip in KFC swaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Een neger die *proest* zegt... hier klopt iets niet... en het is niet alleen mijn lid![]()
*hik* 2,50 en. een dvd van Anniequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
2,10 en 2 slokjes uit het flesje Oma's dropsiroop
Kan ik meedoen en verhogen met 24 1,5 liter statiegeld flessen, zowel Coca-Cola als Pepsi flessen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
2,10 en 2 slokjes uit het flesje Oma's dropsiroop
Dacht dat dat moest... no?quote:
Ja maar dat doe je in de zomer maat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lig liever met mijn fallus in de lekker warme zon
2,75, een ijskrabber en een kortingsbon voor Etos nagellak.quote:
Hij kan ook zeggen: "blanke", maar dat lijkt me niet van toepassingquote:
Ben jij de verloren zoon van die GTST homo en russell crowequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jouw humor ook niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij kan ook zeggen: "blanke", maar dat lijkt me niet van toepassing![]()
En een blanke die *proest* zegt is vrij gewoon, zeg nou ouwe...quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij kan ook zeggen: "blanke", maar dat lijkt me niet van toepassing![]()
Das overalquote:
Leuk dat je er bent tonksquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
Jij met je kabouterbeentjes doet daar zeker 1000 jaar over man.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Zwitserland. daar loop je heen man. als je indruk wilt maken doe het dan goed.
3. een klappertjes pistool en een barry white albumquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
2,75, een ijskrabber en een kortingsbon voor Etos nagellak.
Vonden ze van jou ook, vandaar die banquote:
ctrl+c ctrl+V ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Oke, i give up, hoe krijg ik in PS een plaatje van iets anders in het geselecteerde gebied (met de magnetische lasso)??
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dan doen ze tegenwoordig allemaal als ze uitgeluld zijn, I'm used to it.
3,50, een doosje sigaren en een stukje Lush zeep!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef tonks het volgende:
[..]
3. een klappertjes pistool en een barry white album
Tonks is pricelessquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vonden ze van jou ook, vandaar die ban![]()
ik mag jou nu al.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.
Zoek dat woord maar op.
con·se·quent (bn.)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En daarom maak jij anderen uit voor dikkop en heks enzo... gelukkig ben je wel erg consequent.
Zoek dat woord maar op.
Negers liggen altijd plat...quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hallo, dit was een reltopic maar ik lig nu plat om al die humor hier.
Pff skaai. ik verdubbel naar 7 euro! en ik doe er een kistje dropfruitduo's bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
3,50, een doosje sigaren en een stukje Lush zeep!
Vuile Hufter dat je der bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Ik kan dadelijk van een heleboel users gewoon willekeurig wat quotes in de notes smijten, omdat ik ze niet mag, en dan in het FA-topic een ban voor zuigen en baggeren aanvragen..
ik smacht liever naar een hamburger dan naar de volgende kansloze Br3EzAhHh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tonks is priceless. Dat jij nou zo humorloos bent als dat frenzy smacht naar een hamburger
.
Ach, als dat je enige verzetje is, be my gastquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Ik kan dadelijk van een heleboel users gewoon willekeurig wat quotes in de notes smijten, omdat ik ze niet mag, en dan in het FA-topic een ban voor zuigen en baggeren aanvragen..
Zo newbie ben ik toch ook weer niet.quote:
Ik woon in Amsterdam Zuid, da's een heel eind van de Bijlmerquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik smacht liever naar een hamburger dan naar de volgende kansloze Br3EzAhHh.
maargoed zo gaat dat he in de bijlmer,kom er vaak genoeg ik weet hoe het gaat.
Niemand niet, was allemaal educatiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb trouwens niemand voor dikkop en/of heks uitgemaakt.
daar komt mijn volgende onz ban aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef NJ het volgende:
Wat een geweldig topic.
Je hebt het nog echt moeten opzoeken ook, let je wel op op school jochie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
con·se·quent (bn.)
1 (van mensen) naar aangenomen beginselen handelend of redenerend
Zei d'r iemand kip?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:22 schreef mcintosh het volgende:
Oeh.. hij postte het "N" woord... kippevel
Jij hebt ook al zo'n pussydeluxe foto in je fotoboek (Fok!hoer iemand?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt het nog echt moeten opzoeken ook, let je wel op op school jochie?
men kan wel uit de Bijlmer weggaan, maar de Bijlmer gaat nooit helemaal weg uit de menquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam Zuid, da's een heel eind van de Bijlmer.
Voor hem is alles dichtbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja maar met velquote:
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat, dan kom ik zo bij je liggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef leviluxx het volgende:
![]()
Waarom zo laat nog zo'n topic. Ik moet slapen verdomme![]()
met z'n magnetische lassoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als jij alvast gaat, dan kom ik zo bij je liggen.
Gelukkig nemen we jou wél serieus met je mooie brilquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt ook al zo'n pussydeluxe foto in je fotoboek (Fok!hoer iemand?), dus jou kan ik helaas ook niet meer serieus nemen
.
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Pff skaai. ik verdubbel naar 7 euro! en ik doe er een kistje dropfruitduo's bij
het is omdat je zo cool bentquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zowat de hele wereldbevolking als eerste af op uiterlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.
Eeuwig? Het enige wat ik 1 keer heb gezegd was '<insert MMaRsu scheldkannon>', dus overdrijf niet.quote:kom eens met iets nieuws dan het eeuwige,mmarsu zei dit,
Tip: neem een maagverkleiningquote:of eet maar gewoon ff dat en hou je bek.
of is dat te moeilijk voor de hedendaagse puber???
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Goh, krijgen we zo een deel 2!
Denk alleen dat de TT moet worden aangepast![]()
Hou jij je mond nou maar met die geweldige muzieksmaak van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:25 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en toch ben je het bijlmer type. die gaan ook altijd af op iemand's uiterlijk.
kom eens met iets nieuws dan het eeuwige,mmarsu zei dit,of eet maar gewoon ff dat en hou je bek.
of is dat te moeilijk voor de hedendaagse puber???
quote:The game
50 cent
G-UNIT.
Dan doe ik er een nokia 3310 bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.
Jeweettog
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
7,79 een sesamstraat muismat en 2 oplaadbare batterijen!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan bel ik vast de politie, dat er een inbreker gesignaleerd is.
Jeweettog
Ik heb toestemming, jammer voor jequote:
owja,en dat is een goed excuus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij gaat zowat de hele wereldbevolking als eerste af op uiterlijk.
[..]
Eeuwig? Het enige wat ik 1 keer heb gezegd was '<insert MMaRsu scheldkannon>', dus overdrijf niet.
[..]
Tip: neem een maagverkleining.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef tonks het volgende:
[..]
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.
Dat weet de politie toch niet wanneer ze die knuppel in je nek leggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toestemming, jammer voor je.
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hou jij je mond nou maar met die geweldige muzieksmaak van je
[..].
Jouw reactie's raken kant noch wal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat weet de politie toch niet wanneer ze die knuppel in je nek leggen
Yeah babyquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Jouw reactie's raken kant noch wal.
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Teveel bierie ofzo ? Niet spacen ouwe niet goed voor je hart weet jequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef mcintosh het volgende:
Ik kan ze [afbeelding] echt niet meer zien boh
of je hebt een te laag iq om het idee te begrijpenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Oy! steve-o is mijn homeboy niemand noemt hem een lafbek!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbek.
Nee mijn reacties zijn gewoon te moeilijk voor je... je snapt ze niet. Als je later groot bent misschien wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef leviluxx het volgende:
[..]
OEHHH Diss!!![]()
![]()
![]()
Blank zijn en dan die 3 opnoemenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en wat heeft mijn muzieksmaak hiermee te maken? alleen omdat ik bepaalde muziek leuk vind moet ik mijn mond maar houden. snoer dan dwc ook ff de mond maar he,lafbek.
Sorry, misschien was ik nog in shock van je fotoboek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee mijn reacties zijn gewoon te moeilijk voor je... je snapt ze niet. Als je later groot bent misschien wel.
owjee, ga je nou je HIV virus aan haar overdragen vanavond?quote:
Hash blaw op die fuckin' track gekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Sorry, misschien was ik nog in shock van je fotoboek.
Volgens mij heb ik die moer in geslikt gekquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:30 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Teveel bierie ofzo ? Niet spacen ouwe niet goed voor je hart weet je
Ga jij nou maar naar je latex gayparty vannacht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
owjee, ga je nou je HIV virus aan haar overdragen vanavond?
Dat gun ik zelfs haar niet
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef tonks het volgende:
[..]
8,22 wat zwarte schmink en een buzz lightyear action figure.
Bitch ben die illisionist in die shit yeahquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hash blaw op die fuckin' track gek.
Die zocht ik !!quote:
quote:
Wasdaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je latex gayparty vannacht.
[afbeelding]
9,50!! mijn action man wagen en een magic twisty (oranje)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!
Ik zet mijn colombiaanse werkster inquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef Skaai het volgende:
[..]
8,50 mijn werkrooster, een brillenkoker en barbie schoenen!
Die fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een latex gayparty of die foto?.
Iets met glitterboysquote:
10! Een inktjetpatroon, eftelingpantoffels en een kerstaansteker!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:34 schreef tonks het volgende:
[..]
9,50!! mijn action man wagen en een magic twisty (oranje)
Moeilijk he quoten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij mee dan? Je past er wel bij![]()
[afbeelding]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voorquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo zag jij er zeker ook uit toen je nog een man was?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef pussydeluxe het volgende:
[quote]Op donderdag 2 maart 2006 00:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga jij mee dan? Je past er wel bij![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voor
Oepselepoes, vergeten te schren, gekkiequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die staat in die gozer z'n fotoboek.
Jij kent de zweepjes van het vak zo te horen .quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja we zoeken nog een slaafje voor in de gayclub, daar ben jij wel uitermate geschikt voor
Ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oepselepoes, vergeten te schren, gekkie
tering en dat is die dude die altijd zo'n grote muil heeft?
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij blijken dat je écht dom bent
niet spannen swa let op je moerquote:
openen jullie zo zelf effe deel 2?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja..
Sodeju, dit topic is zowaar groter dan dat meet-topic waar 't allemaal mee begon [afbeelding].
Het is een simpele ziel. als het hem te heet onder de voeten word begint hij met "haha neger!" en "jij bent dom"quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.
Stel je voor, je moet écht iets moeilijks verzinnen![]()
11! euro een witte bastogne en een cola lightquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
10! Een inktjetpatroon, eftelingpantoffels en een kerstaansteker!
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.quote:
Ik ben blij dat jouw aandeel in dit topic zo groot is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:39 schreef leviluxx het volgende:
[..]
Makkelijk he, grapjes maken over iemands IQ.
Stel je voor, je moet écht iets moeilijks verzinnen![]()
Ja dwc en ratel vielen tegen, en de rest waar het eigenlijk om ging, maar alles eromheen was wel leuk toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.
Die eten we altijd op de kruisbrand meets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef mcintosh het volgende:
Witte Bastognes? Geen gein gek ??!
Ik dacht al zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is een simpele ziel. als het hem te heet onder de voeten word begint hij met "haha neger!" en "jij bent dom"
Nou, 't was wel erg grappig, al die swa's die street torie's zetten en peeps die elkaar overbiedenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Moet dat? Deel één was al zeer teleurstellend.
Waar schrijf ik me in, wie moet ik betalen/swaffelen/vul-maar-in ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Die eten we altijd op de kruisbrand meets.
Nee leg uit ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw aandeel in dit topic zo groot is.
Kijk, dat is nou sarcastisme. Weet je wat dat is?
Je wordt bent saai.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jouw aandeel in dit topic zo groot is.
Kijk, dat is nou sarcasme. Weet je wat dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |