Relaxt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef ddx het volgende:
zo net m'n nieuwe board opgehaald (T6 164W)
en nu tas inpakken want ik vertrek om 17:00 uit utrecht richting risoul
hopenlijk gaat het beetje passen 2 snowboards + bagage (burton wheelie bag)
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef Kentaro het volgende:
http://www.nu.nl/news/686(...)len_in_Itali%EB.html
er was eerst sprake van dat er tientallen mensen onder lagen, maar het is nu gewijzigd naar 1.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hopen dat ze er allemaal uitgevist worden
pffew ja toen ik het bericht las hadden ze het over 20 mensen ofzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Kentaro het volgende:
[..]
er was eerst sprake van dat er tientallen mensen onder lagen, maar het is nu gewijzigd naar 1.
mooi weer is voor mietjes het moet dumpen !!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:14 schreef Tommeh het volgende:
Snowboard topic![]()
Morgen weg naar Alpe d'huez, zin in! Alleen geen mooi weer op de rader maar veel verse sneeuw![]()
nee die van mij zijn grijs maar zitten perfect en dat je geen veters meer hoeft te strikken staat me ook wel aanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:01 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die vans heb ik ook, fijne schoen
Heb je ze ook in het fel orange?![]()
Je draaicirkel wordt bepaald door de radius van je board, dat is de kromming die je board heeft als je carved. Die wordt bepaald door de lengte van je board en het verschil in breedte van de nose, tail en waist. De radius staat vrijwel altijd wel vermeld bij de specs van het board.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:24 schreef mixed-up het volgende:
[..]
nee die van mij zijn grijs maar zitten perfect en dat je geen veters meer hoeft te strikken staat me ook wel aan
maar heb alle bij burnside weg uit deventer wel relaxte tent daar !
maar nu heb ik nog ff een vraagje is er hier iemand die mij een btje meer kan vertellen over de stand van je bindingen enzo ?
want ik geloof dat als je ze te ver naar voren of naar achteren zet dat je draaicirkel ook verandert ?
zou hier wel graag wat meer over willen weten als het niet teveel gevraagd is !
greetz mix
ja ok dat een bord een draaicirkel heeft dat snap ik maar stel ik zet mijn bindingen verder naar achteren dan verandert ook het punt van buigen van het bord toch ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je draaicirkel wordt bepaald door de radius van je board, dat is de kromming die je board heeft als je carved. Die wordt bepaald door de lengte van je board en het verschil in breedte van de nose, tail en waist. De radius staat vrijwel altijd wel vermeld bij de specs van het board.
Je bindingen verder naar achteren zetten word gedaan voor poederrijden, omdat je zo makkelijker je nose boven de poeder uitlaat steken en dus chiller kunt rijden. Ze worden verder uit elkaar gezet door freestyle gasten die er heel stoer uit moeten zien, maar verder weet ik het ook niet echt.
Ik denk zomaar dat ze dat doen om meer stabiliteit te krijgen tijdens hun tricks. Is maar een vermoeden hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
...Ze worden verder uit elkaar gezet door freestyle gasten die er heel stoer uit moeten zien...
Dat klopt, het wordt lastiger om bochten in te zetten omdat je meer richting de achterkant van je board staat die meest stijver is. Maar er is geen enkele noodzaak om je bindingen verder naar achter te zetten de 'reference stance'. Deze is bij de meest boards al zo'n 2,5 cm naar achteren. Als je echt de poeder induikt kun je ze nog wel verder zetten zoalf Mzaraki zegt, de nose blijft dan wat makkelijker boven drijven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:34 schreef mixed-up het volgende:
[..]
ja ok dat een bord een draaicirkel heeft dat snap ik maar stel ik zet mijn bindingen verder naar achteren dan verandert ook het punt van buigen van het bord toch ?
en als dat dan net een stugger of aan slapper gedeelte van het bord is dan verandert je draaicirkel toch ook ?
als ik klinkklare onzin zit te lullen mag ik dat ook graag horen maar zoiets kwam wel lochisch voor mij over ! greetz mix
Goed, maar het ziet er ook stoerder uit,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef beerke het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ze dat doen om meer stabiliteit te krijgen tijdens hun tricks. Is maar een vermoeden hoor...
Cheers!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:27 schreef 360sjors het volgende:
Nog 1,5 min internettijd.. fucking awesome here!!!!!!!! Cheers!!! Later uitgebreid verslag![]()
![]()
Je had toch al een Baron ES? Of is dit dan weer de nieuwe?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:02 schreef Rnej het volgende:
ik ga vanmiddag ein-de-lijk de t6 en de Baron ES testen
gelijk ff een paar bigairbag sprongen ermee maken
omfgquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:03 schreef Kentaro het volgende:
Jody Koenders is zwaar gecrashed bij de Artic Challenge. Hij ligt op de IC met hersenletsel en een schedelbreuk.
http://www.tacky.nl/snowb(...)asp?artikkelID=13685
shit....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:03 schreef Kentaro het volgende:
Jody Koenders is zwaar gecrashed bij de Artic Challenge. Hij ligt op de IC met hersenletsel en een schedelbreuk.
http://www.tacky.nl/snowb(...)asp?artikkelID=13685
Niet gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:18 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb niet alle 35 voorgaande deeltjes gelezen, maar heeft iemand gister Eurosport - YOZ gekeken? Waar een Nederlandse 2e werd? Wie was dat ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |