abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35967494
Hahaha, dat mag wel eens worden herhaald. ajax in Luik!
pi_35967622
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef ITK het volgende:
Hahaha, dat mag wel eens worden herhaald. ajax in Luik!
Hardlopen kan ook dichter bij huis.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:54:59 #128
57586 Bananenman
-----------
pi_35969100
Oh daar komen de verhalen weer, spannûnd
pi_35969183
Vertel jij dan eens een paar gekke rellen verhalen. Stoere youth boy.
pi_35969202
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Bananenman het volgende:
Oh daar komen de verhalen weer, spannûnd
Zeg, waarom was jij niet op die party bij jou om de hoek?
  zondag 12 maart 2006 @ 17:09:32 #131
57586 Bananenman
-----------
pi_35969465
Ik had niet zo'n zin om ze in m'n eentje even een hand te schudden, zo goed?
pi_35969488
Jullie konden gewoon geen 300 gasten regelen om 70 hagenezen aan te pakken zker?
pi_35969604
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35970951
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Seaside het volgende:
Wel kick, in de GGD dat ze daar ook gewoon 70 man klaar hebben staan.
Cambuur heeft ook wel wat gekke acties in bv Deventer gehad. Vrachtwagen van Troje, met 15 man hele IJsseltribune uitdagen etc
pi_35973850
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Opzich is er niet echt veel gebeurd.
Gek he, als Cambuur met 25 man komt en die Graafschappers met ruim 80 man op komen draven.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35976083
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Gek he, als Cambuur met 25 man komt en die Graafschappers met ruim 80 man op komen draven.
Dan moet je er niet aan beginnen.Aantallen zeggen niet zoveel.....
pi_35978248
De 'stoere' mannen van de Ben-Side hebben vandaag weer eens huis gehouden. Zij vielen met 40 man een cafe met 'normale' WII supporters aan. Vele ruiten en glasplaten sneuvelden.
Tilburg Boven Alles
pi_35978505
quote:
Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef footbal_lad het volgende:

[..]

Dan moet je er niet aan beginnen.Aantallen zeggen niet zoveel.....
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze niet echt veel aan konden richten. Wel een beetje jammer dat ze graag tussen het winkelend publiek wilden rellen en dat het niet bij de Varkensweide bleef (vlakbij het winkelcentrum), zoals afgesproken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35978554
Cambuur die hebben, op sterkte, een goede groep hoor. Daar leggen veel groepen het af. Niet slecht om los naar DTC te gaan, ook als is het tijdens de wedstrijd. Wij vorig jaar voor de wedstrijd ook gedaan. We waren slecht georganiseerd dat wel maar we legden, voor zover daar sprake van was, het wel af.
pi_35978831
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Cambuur die hebben, op sterkte, een goede groep hoor. Daar leggen veel groepen het af. Niet slecht om los naar DTC te gaan, ook als is het tijdens de wedstrijd. Wij vorig jaar voor de wedstrijd ook gedaan. We waren slecht georganiseerd dat wel maar we legden, voor zover daar sprake van was, het wel af.
Cambuur heeft idd een goede groep. De Graafschap niet echt en dat komt omdat voetbal niet echt leeft in Doetinchem. De meeste Graafschapsupporters komen dan ook uit dorpen als Varsseveld, Zeddam, Stokkum en Didam. Doetinchem zelf is een vrij agressieve stad geworden..
pi_35979067
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cambuur heeft idd een goede groep. De Graafschap niet echt en dat komt omdat voetbal niet echt leeft in Doetinchem. De meeste Graafschapsupporters komen dan ook uit dorpen als Varsseveld, Zeddam, Stokkum en Didam. Doetinchem zelf is een vrij agressieve stad geworden..
Ik weet niet hoe het dit jaar is, maar vorig jaar hadden ze toch zeker wel een noemenswaardige groep, met ook een aantal buitenlanders (molukkers??) die niks om voetbal/graafschap geven. Maargoed die zitten er overal wel tussen.
pi_35979183
Vijf arrestaties rond Willem II - AZ
TILBURG - Voor en na de voetbalwedstrijd tussen Willem II en AZ heeft de politie in Tilburg zondagmiddag vijf personen aangehouden. Vier van hen zijn afkomstig uit Alkmaar, een uit Tilburg. Dat maakte de politie zondag bekend.

In een horecazaak aan de Paleisring veroorzaakten zo'n 35 AZ-aanhangers voor de wedstrijd problemen. Onder meer een ruit en een windscherm werden vernield. De politie hield hiervoor drie bezoekers van 17, 18 en 23 jaar aan.

Even later schopte een 17-jarige jongen bij het stadion van Willem II naar een autospiegel. Na de wedstrijd brak een 22-jarige man uit Tilburg op het Koningsplein de slagboom van een parkeergarage.

Omdat alle incidenten in de horecazaak op camera zijn vastgelegd, sluit de politie meer aanhoudingen niet uit.
Tilburg Boven Alles
pi_35979289
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het dit jaar is, maar vorig jaar hadden ze toch zeker wel een noemenswaardige groep, met ook een aantal buitenlanders (molukkers??) die niks om voetbal/graafschap geven. Maargoed die zitten er overal wel tussen.
Molukkers die meevochten met De Graafschap? Dan waren die er gewoon toevallig en hadden ze zin om te vechten. Van zulke jongens zijn er inderdaad genoeg in Doetinchem. Het is niet voor niets 1 van de meest agressieve steden van Nederland(naar verhouding). Maar ik weet ook nog de laatste wedstrijd van De Graafschap in de eredivisie thuis tegen Vitesse. Van tevoren grote bekken dat ze klappen zouden krijgen en dan vervolgens niks doen, terwijl Vitesse-supporters er gewoon dwars doorheen liepen.
pi_35979336
tvp
  maandag 13 maart 2006 @ 01:11:12 #145
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_35980326
quote:
Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cambuur heeft idd een goede groep.
Beetje veel ruzie onderling...toch.
maar idd goede groep
pi_35980602
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef Seaside het volgende:
Den Haag gister met 70 boys op een party in Zaandam...

Ajax kwam niet, terwijl Den Haag telefonisch contact had met ze, en ze zeiden te komen..

Suf allemaal weer... als je dan de kans heb om Den Haag (mooie groep dan weer wel) aan te pakken, niet komen..
beter dat jullie Hagenezen hun mondje voortaan dichthouden. Komop ik moest van me moeder(!!!!!!) afgelopen donderdag horen dat er een groep Hagenezen naar Zaandam zouden komen

Zulke blunders zijn toch om te lachen
  maandag 13 maart 2006 @ 08:06:43 #147
57586 Bananenman
-----------
pi_35982002
pi_35982435
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef Mark410 het volgende:

[..]

beter dat jullie Hagenezen hun mondje voortaan dichthouden. Komop ik moest van me moeder(!!!!!!) afgelopen donderdag horen dat er een groep Hagenezen naar Zaandam zouden komen

Ik vind het nog grappiger dat jullie het dus wel wisten maar er niet naar toe gaan...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 13 maart 2006 @ 12:32:43 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35986988
quote:
Politie werkt aan top 500 hooligans

DEN HAAG - In de bestrijding van voetbalvandalisme werkt de politie sinds kort aan een nieuw fenomeen: Een databank met informatie over de belangrijkste probleemsupporters in Nederland. Het gaat om een zogenoemde top 500, een zwarte lijst, die bij het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV) wordt geregistreerd.

De kennisbank is een belangrijk onderdeel van het nieuwe project Hooligans in Beeld (HiB). Alle 22 regiokorpsen met een club in het betaalde voetbal werken hieraan mee. Het project heeft een looptijd van twee jaar en moet eind 2007 zijn afgerond. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) heeft een bedrag van bijna een half miljoen euro uitgetrokken voor HiB.

Probleemsupporters

Bij het verzamelen van informatie over probleemsupporters dient de politie niet alleen te letten op wangedrag bij voetbalwedstrijden, zo laat Remkes in een brief aan de Tweede Kamer weten. Ook probleemgedrag op andere momenten en plaatsen, in de wijk of tijdens het uitgaan, moet worden verzameld en vastgelegd.

Op basis van deze informatie bespreken de regiopolitie, de betreffende profclub, het Openbaar Ministerie (OM) en andere gemeentelijke organisaties mogelijke maatregelen. Het kan gaan om stadionverboden, meldingsplichten of hulpverleningsprojecten. Een persoons- of groepsgerichte aanpak als maatwerk moet volgens Remkes centraal staan.

De minister verwacht veel van de nieuwe bestrijdingsmethode. "We krijgen een sterke verbeterde informatiepositie", schrijft hij. "Het aantal incidenten rond voetbalwedstrijden zal afnemen. Daardoor kan de politie-inzet op wedstrijddagen omlaag. Bovendien krijgen we beter zicht op veelplegers en jeugdproblematiek."

Remkes

Remkes stelt in zijn brief aan de Tweede Kamer dat bij een positief resultaat van het proefproject 'elektronische meldingsplicht door stemherkenning' onder leiding van het OM landelijk zal worden ingevoerd. De bewindsman begon inmiddels het wetgevingsproces om een bestuursrechtelijke meldingsplicht (van overheidswege) te realiseren. Voor een civielrechtelijke meldingsplicht, afgedwongen door onder meer de clubs, moet Remkes nog in overleg treden met de voetbalbond KNVB.

De minister benadrukt in zijn brief dat hij nog steeds niets voelt voor invoering van een zelfstandigde voetbalwet. "In Nederland bestaan veel mogelijkheden om voetbalvandalisme te bestrijden. Een voetbalwet zou een op zich onjuist precedent vormen. De vraag rijst dan of in het vervolg bij elke maatschappelijke kwestie een afzonderlijk stelsel van wettelijke regelingen in het leven moet worden geroepen."

Remkes bespreekt dinsdag met collega Donner (Justitie) en staatssecretaris Ross (Sport) in de Tweede Kamer de ontwikkelingen in de bestrijding van voetbalvandalisme.
Soort Quote500 zeker? Elk jaar in december in de winkels.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35989063
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef Mark410 het volgende:

[..]

Van je moeder? hahaha, joh, jij ben een 410 tifo kneus. Nu heb je de kans, om Den Haag te pakken, durven jullie niet, hahaha, ga vlaggen maken whoehaha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')