Hardlopen kan ook dichter bij huis.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef ITK het volgende:
Hahaha, dat mag wel eens worden herhaald. ajax in Luik!
Zeg, waarom was jij niet op die party bij jou om de hoek?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef Bananenman het volgende:
Oh daar komen de verhalen weer, spannûnd
Cambuur heeft ook wel wat gekke acties in bv Deventer gehad. Vrachtwagen van Troje, met 15 man hele IJsseltribune uitdagen etcquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:38 schreef Seaside het volgende:
Wel kick, in de GGD dat ze daar ook gewoon 70 man klaar hebben staan.
Gek he, als Cambuur met 25 man komt en die Graafschappers met ruim 80 man op komen draven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Opzich is er niet echt veel gebeurd.
Dan moet je er niet aan beginnen.Aantallen zeggen niet zoveel.....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gek he, als Cambuur met 25 man komt en die Graafschappers met ruim 80 man op komen draven.
Weet ik, maar ik bedoel er mee te zeggen dat ze niet echt veel aan konden richten. Wel een beetje jammer dat ze graag tussen het winkelend publiek wilden rellen en dat het niet bij de Varkensweide bleef (vlakbij het winkelcentrum), zoals afgesproken.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen.Aantallen zeggen niet zoveel.....
Cambuur heeft idd een goede groep. De Graafschap niet echt en dat komt omdat voetbal niet echt leeft in Doetinchem. De meeste Graafschapsupporters komen dan ook uit dorpen als Varsseveld, Zeddam, Stokkum en Didam. Doetinchem zelf is een vrij agressieve stad geworden..quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Cambuur die hebben, op sterkte, een goede groep hoor. Daar leggen veel groepen het af. Niet slecht om los naar DTC te gaan, ook als is het tijdens de wedstrijd. Wij vorig jaar voor de wedstrijd ook gedaan. We waren slecht georganiseerd dat wel maar we legden, voor zover daar sprake van was, het wel af.
Ik weet niet hoe het dit jaar is, maar vorig jaar hadden ze toch zeker wel een noemenswaardige groep, met ook een aantal buitenlanders (molukkers??) die niks om voetbal/graafschap geven. Maargoed die zitten er overal wel tussen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cambuur heeft idd een goede groep. De Graafschap niet echt en dat komt omdat voetbal niet echt leeft in Doetinchem. De meeste Graafschapsupporters komen dan ook uit dorpen als Varsseveld, Zeddam, Stokkum en Didam. Doetinchem zelf is een vrij agressieve stad geworden..
Molukkers die meevochten met De Graafschap?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het dit jaar is, maar vorig jaar hadden ze toch zeker wel een noemenswaardige groep, met ook een aantal buitenlanders (molukkers??) die niks om voetbal/graafschap geven. Maargoed die zitten er overal wel tussen.
beter dat jullie Hagenezen hun mondje voortaan dichthouden. Komop ik moest van me moeder(!!!!!!) afgelopen donderdag horen dat er een groep Hagenezen naar Zaandam zouden komenquote:Op zondag 12 maart 2006 13:18 schreef Seaside het volgende:
Den Haag gister met 70 boys op een party in Zaandam...
Ajax kwam niet, terwijl Den Haag telefonisch contact had met ze, en ze zeiden te komen..
Suf allemaal weer... als je dan de kans heb om Den Haag (mooie groep dan weer wel) aan te pakken, niet komen..
Ik vind het nog grappiger dat jullie het dus wel wisten maar er niet naar toe gaan...quote:Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef Mark410 het volgende:
[..]
beter dat jullie Hagenezen hun mondje voortaan dichthouden. Komop ik moest van me moeder(!!!!!!) afgelopen donderdag horen dat er een groep Hagenezen naar Zaandam zouden komen![]()
![]()
Zulke blunders zijn toch om te lachen![]()
Soort Quote500 zeker? Elk jaar in december in de winkels.quote:Politie werkt aan top 500 hooligans
DEN HAAG - In de bestrijding van voetbalvandalisme werkt de politie sinds kort aan een nieuw fenomeen: Een databank met informatie over de belangrijkste probleemsupporters in Nederland. Het gaat om een zogenoemde top 500, een zwarte lijst, die bij het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV) wordt geregistreerd.
De kennisbank is een belangrijk onderdeel van het nieuwe project Hooligans in Beeld (HiB). Alle 22 regiokorpsen met een club in het betaalde voetbal werken hieraan mee. Het project heeft een looptijd van twee jaar en moet eind 2007 zijn afgerond. Minister Remkes (Binnenlandse Zaken) heeft een bedrag van bijna een half miljoen euro uitgetrokken voor HiB.
Probleemsupporters
Bij het verzamelen van informatie over probleemsupporters dient de politie niet alleen te letten op wangedrag bij voetbalwedstrijden, zo laat Remkes in een brief aan de Tweede Kamer weten. Ook probleemgedrag op andere momenten en plaatsen, in de wijk of tijdens het uitgaan, moet worden verzameld en vastgelegd.
Op basis van deze informatie bespreken de regiopolitie, de betreffende profclub, het Openbaar Ministerie (OM) en andere gemeentelijke organisaties mogelijke maatregelen. Het kan gaan om stadionverboden, meldingsplichten of hulpverleningsprojecten. Een persoons- of groepsgerichte aanpak als maatwerk moet volgens Remkes centraal staan.
De minister verwacht veel van de nieuwe bestrijdingsmethode. "We krijgen een sterke verbeterde informatiepositie", schrijft hij. "Het aantal incidenten rond voetbalwedstrijden zal afnemen. Daardoor kan de politie-inzet op wedstrijddagen omlaag. Bovendien krijgen we beter zicht op veelplegers en jeugdproblematiek."
Remkes
Remkes stelt in zijn brief aan de Tweede Kamer dat bij een positief resultaat van het proefproject 'elektronische meldingsplicht door stemherkenning' onder leiding van het OM landelijk zal worden ingevoerd. De bewindsman begon inmiddels het wetgevingsproces om een bestuursrechtelijke meldingsplicht (van overheidswege) te realiseren. Voor een civielrechtelijke meldingsplicht, afgedwongen door onder meer de clubs, moet Remkes nog in overleg treden met de voetbalbond KNVB.
De minister benadrukt in zijn brief dat hij nog steeds niets voelt voor invoering van een zelfstandigde voetbalwet. "In Nederland bestaan veel mogelijkheden om voetbalvandalisme te bestrijden. Een voetbalwet zou een op zich onjuist precedent vormen. De vraag rijst dan of in het vervolg bij elke maatschappelijke kwestie een afzonderlijk stelsel van wettelijke regelingen in het leven moet worden geroepen."
Remkes bespreekt dinsdag met collega Donner (Justitie) en staatssecretaris Ross (Sport) in de Tweede Kamer de ontwikkelingen in de bestrijding van voetbalvandalisme.
Van je moeder? hahaha, joh, jij ben een 410 tifo kneus. Nu heb je de kans, om Den Haag te pakken, durven jullie niet, hahaha, ga vlaggen maken whoehaha.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:36 schreef Mark410 het volgende:
[..]
beter dat jullie Hagenezen hun mondje voortaan dichthouden. Komop ik moest van me moeder(!!!!!!) afgelopen donderdag horen dat er een groep Hagenezen naar Zaandam zouden komen![]()
![]()
Zulke blunders zijn toch om te lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |