Jij bent echt aan het puberen of niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik weet niet wat het is maar volgens mij zit het grootste deel van de IDO-bezoekende bevolking in een winterdepressie, of hebben last van een (groot) gebrek aan geluk.
Hoezee voor 2006.
Beter laat dan nooitquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij bent echt aan het puberen of niet?
Das wel erg dichtbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef PeRi het volgende:
Er zit hier hoogstens 1,5 sec tussen felle bliksem en harde donderslag in..
Nou ik zat er dus aan te denken. Maar we wonen in een flat, en ik denk niet dat alle bewoners dat zullen doen ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:47 schreef chansadres het volgende:
Zou je dan niet alles uitzetten, Peri?
Beter dat jouw apparatuur het allemaal overleeft dan dat van je burenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nou ik zat er dus aan te denken. Maar we wonen in een flat, en ik denk niet dat alle bewoners dat zullen doen ook.
Ik vind dat wel mooi altijdquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop niet dat het hier heenkomt![]()
Ik vind het eng, en ben ook nog eens alleen thuisquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi altijd
Als die sneeuw maar weg blijft![]()
Arme jijquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind het eng, en ben ook nog eens alleen thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |