...en wie lang opblijft moet 'genoeg' drinken!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
viel best mee hoor
was alleen beetje laat![]()
Hello kitty Rocks!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:27 schreef guitarist.nl het volgende:
bo-el
dan heb ik nog liever zo een:
[afbeelding]
bron: http://www.fenderhellokitty.com/
Nee. Als Ritchie Blackmore er mee kon spelen, dan kan hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef Dragman het volgende:
550 watt....
is dat niet een beetje belachelijk?
Dat was dan ook voordat zalen fatsoenlijke PA's hadden...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Als Ritchie Blackmore er mee kon spelen, dan kan het.
ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:52 schreef Desensitized het volgende:
Ben totaal geen Fender man, maar die MetalHead stack is wel heeeeel erg lekkerrrrr!!!
hij is wel gaaf opzich, maar als ik een metalbak zou kopen, zou ik toch gaan voor een mesa boogie dual rectifierquote:
niemand die zegt dat een valvestate slecht isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:44 schreef Dragman het volgende:
ik hou het bij mn valvestate. Iets anders kan ik ook helemaal niet betalen
ah, op zo'n manier. M'n valvestate is dan ook gelijk de enige versterker die ik ooit heb gehad, dus echt vergelijken kan ik ook nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:08 schreef guitarist.nl het volgende:
neej, transistor, met buizensimulatie oftewel 'fdd' ook met wat leuke effectjes ingebouwd, maarja ik heb er dus 1 gehad, maar een valvestate is beter met dat ene buisje van um
dan is jouw eerste versterker een betere dan mijn eerste versterkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:20 schreef Dragman het volgende:
[..]
ah, op zo'n manier. M'n valvestate is dan ook gelijk de enige versterker die ik ooit heb gehad, dus echt vergelijken kan ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |