abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2001 @ 03:03:04 #201
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381297
Jjanet, je hoeft het niet te lezen hoor, preuts ventje. Ga met je pop in bed liggen huilen om je moeder, het is al 3 uur geweest hoor, snel, voor je koetsje weer in een gare raap veranderd.
Ben te zaai voor een signature
  woensdag 5 december 2001 @ 03:14:09 #202
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_2381308
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:03 schreef Roache_ het volgende:
Jjanet, je hoeft het niet te lezen hoor, preuts ventje. Ga met je pop in bed liggen huilen om je moeder, het is al 3 uur geweest hoor, snel, voor je koetsje weer in een gare raap veranderd.
Grappig hoor jochie, ga nu maar weer je wenkbrauwen epileren en verveel ons niet langer.
pi_2381313
quote:
Op woensdag 05 december 2001 02:59 schreef jjanet het volgende:

[..]

ok het moet vermeldt, vooruit dan maar, maar kunnen we er geen code voor afspreken? Zoiets als: 'de rapen zijn weer gaar' of 'weer zwaar weer op komst' of 'de saus schift'?

Het mooie van een rijke taal is tenslotte dat je gruwelijke dingen niet perse bij de naam hoeft te noemen.

De bloemkolen zijn aangekomen, de volgels vliegen laag, de lampen springen aan...of eh..gewoon neuken?

is dit wat ze bedoelen met oog om oog?

Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 december 2001 @ 03:17:49 #204
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381315
Ik epileer als jij je webcam uitzet of op de muur richt. Je lijkt wel een zeppelin! Oh wacht ik zie het al, het is....

Snel stoppen, anders denken ze weer dat ik een flameslowchat aan het uitlokken ben.

pi_2381319
quote:
Op woensdag 05 december 2001 02:59 schreef jjanet het volgende:

[..]

ok het moet vermeldt, vooruit dan maar, maar kunnen we er geen code voor afspreken? Zoiets als: 'de rapen zijn weer gaar' of 'weer zwaar weer op komst' of 'de saus schift'?

Het mooie van een rijke taal is tenslotte dat je gruwelijke dingen niet perse bij de naam hoeft te noemen.

lachuh

Ik ben trouwens benieuwd wat Ed hier morgen over te melden heeft. Hij verzint vast ook nog een paar mooie synoniemen voor je jjanet, als hij tegen iemand van het andere team klaagt dat hij moest wachten tot die twee uitge ...... waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Htje op 05-12-2001 03:23]

woensdag 5 december 2001 @ 03:22:21 #206
1377 jjanet
pi_2381320
mwah, liever die bloemkolen...

enne Roache, je bent al eerder gewaarschuwd voor flamegedrag? En je luistert? Bangie bangie! Mooi.

Denk je trouwens niet dat het eerder aan je niveau van je bijdragen zal liggen?

woensdag 5 december 2001 @ 03:23:39 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_2381321
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:22 schreef jjanet het volgende:
mwah, liever die bloemkolen...

enne Roache, je bent al eerder gewaarschuwd voor flamegedrag? En je luistert? Bangie bangie! Mooi.

Denk je trouwens niet dat het eerder aan je niveau van je bijdragen zal liggen?

Hou nou op joh....
Kunnen we het in dit topic niet gewoon over NEUKEN hebben?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_2381323
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:23 schreef APK het volgende:

[..]

Hou nou op joh....

NEUKEN Hoorde ik daar het wordt neuken, mijn aandacht heb je.
Viper 4 life
  woensdag 5 december 2001 @ 03:26:19 #209
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381324
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:23 schreef APK het volgende:

[..]

Hou nou op joh....

Pcies, je haalt me de woorden uit de mond. Er staan wel vreselijker woorden op FOK!
  woensdag 5 december 2001 @ 03:28:11 #210
1377 jjanet
pi_2381329
Overigens, het gaat mij niet om het woord 'neuken' hoor. Wat mij betreft komt het woord neuken 3000 keer voor in elk streamverslag. Het feit dat zij het zijn die dit doen, dat zit me dwars, automatisch gaan hersenen dit toch visualiseren (leraar neukt volgroeide kleuter en zij veegt kwakkie af met haar onmisbare kwijllapje)... daar zit ik niet op te wachten.

(ook ik moet nog naar bed)

pi_2381330
Grote vloek, gaan we na de discussie over Karn nu weer zeiken over de Nederlandse taal?

[Dit bericht is gewijzigd door sacha op 05-12-2001 03:34]

...
  woensdag 5 december 2001 @ 03:29:32 #212
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381332
edit: ik kan dit echt niet!
pi_2381339
Wat dacht je van Fok!ken? O nee, toch niet zo handig denk ik.
  woensdag 5 december 2001 @ 03:35:36 #214
1377 jjanet
pi_2381341
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:29 schreef Roache_ het volgende:
edit: ik kan dit echt niet!
hahahhahahahahha
  woensdag 5 december 2001 @ 03:41:46 #215
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381344
Verschuil jij je effe lekker achter het feit dat het je om Chucky en Andries gaat, makkelijk is dat toch om het zwaartepunt zo te verleggen dat het net lijkt ofdat je over het feit- en niet de benaming valt. Komt 'ie nogeens, speciaal voor Jjanet: Neuken. Leg je bijbel effe opzij voordat je flauwvalt, zo'n hardback boek geeft nare littekens op je tere zieltje.
  woensdag 5 december 2001 @ 03:49:35 #216
1377 jjanet
pi_2381352
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:41 schreef Roache_ het volgende:
Verschuil jij je effe lekker achter het feit dat het je om Chucky en Andries gaat, makkelijk is dat toch om het zwaartepunt zo te verleggen dat het net lijkt ofdat je over het feit- en niet de benaming valt. Komt 'ie nogeens, speciaal voor Jjanet: Neuken. Leg je bijbel effe opzij voordat je flauwvalt, zo'n hardback boek geeft nare littekens op je tere zieltje.
Ik begrijp dat verschuilen jouw specialiteit is, daar je dat dan ook altijd denkt te zien bij een ander. Projectie heet dat jochie, sla het woordje maar eens op in een ander zwaar boek. Kun je weer eens wat leren.

Heb je soms iets geks te verbergen? Grote neus? Afwijkende sexualiteit? Gare rapen? Geeft niet hoor, hier bij FOK zijn we allen gelijk. Dus niet meer zo argwanend doen he? Soms zeggen mensen gewoon wat ze bedoelen, zonder schuilen of verbergen. Dus nogmaals, speciaal voor jou: neuken is prima, maar dan zonder chucky aub.

pi_2381354
Mensen, mensen het is bijna 4 uur s'nachts. Hebben jullie geen partner liggen in bed die het koud begint te krijgen, niet dat ik er eentje op het moment heb hoor.
Maar worden jullie niet moe van al dat gekibbel?
Ik wel ik ga maffen. Het was een lekker ongezellig feestje vannacht bij rijk en we zien wel morgen wat ze op tv gaan laten zien van het NEUKEN. Goodnight
Viper 4 life
  woensdag 5 december 2001 @ 03:53:56 #218
6941 APK
Factual, I think.
pi_2381355
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:49 schreef jjanet het volgende:
Geeft niet hoor, hier bij FOK zijn we allen gelijk.
Nee hoor, sommige mensen zeuren en blijven maar off topic gaan.

Truste.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 5 december 2001 @ 03:57:35 #219
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_2381357
quote:
Op woensdag 05 december 2001 03:53 schreef APK het volgende:

[..]

Nee hoor, sommige mensen zeuren en blijven maar off topic gaan.

Truste.

Met de staart bij voorbaat tussen de benen qua angst dat ik ruzie krijg met APK sluit ik me bij hem/haar aan. Truste Jjanet. Dat je tutlap maar lekker mag ruiken. Tjuu.
  woensdag 5 december 2001 @ 04:01:47 #220
1377 jjanet
pi_2381358
laatste off topic dan maar:

trusten en als het ervan komt: lekker neuken!

woensdag 5 december 2001 @ 04:07:44 #221
19342 Linus
Wij vervelen ons...
pi_2381359
ik had van een vriend gehoordd at het op fok1 altijd zo leuk was. Nouw, dat blijkt!!
...en jij moet wat verzinnen.
pi_2381364
NEUKEN....? WAAR??

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2381404
quote:
Op woensdag 05 december 2001 02:25 schreef nappie het volgende:
Jezus, Andries verklaart de liefde aan zijn ex, 4 uur later verklaardt hij de liefde aan Danielle (verteld tegen Leo en GJ) En nu ligt Andries weer 4 uur later Diana echt hard te neuken, en met zeer harde soppende geluiden, ik kan het niet uitleggen, ik denk dat zijn ouders hippies of swingers zijn! Wauw, roodharige wordt zo nat, wat een geluid, Danielle en Ed hebben het in de aten en wachten in de woonkamer, erg grappig. echt zeer vreemd om ze zo ongeneerd te zien neuken, ik vrees dat ze denken dat dit niet uitgezonden wordt.
tsja.....

reminder voor de latere ochtend inschakelaars en terug naar de feiten in plaats van dat gelul over neuken wel of niet te vermelden in de verslagen, stelletje pubers lol!
btw.; roodharige hebben nog een aantal genen van neanderthalers in hun dna, dit is onlangs ondekt, deze genen zorgen voor een verhoogde sexdrift bij hun.
en nog iets anders, evenals de vorige keer greep Diana weer naar de muur toen ze klaarkwam, soort van fetischisme?!?

sorry voor de herhaling, mocht je je hieraan storen, heb zelf ook rood haar, en ik voel de genen zitten en mijn neanderthaler instincten naar boven komen, Damne that feels good, sweet!
My god, why have you forsaken us?
pi_2383907
He, wat is dit nou, op de streamverslagen lees ik wat anders. Dit komt van de BB-site:
quote:
Diane kan er niet tegen dat de twee met wie ze het meest heeft, ruzie met elkaar hebben. Mokkend en chagrijnig kruipt zij in bed. Niemand kan iets bij haar goed doen. Als Andries checkt hoe het met haar is, krijgt hij een sneer. "Ben je boos op mij?" vraagt de Captain voorzichtig. De roodharige bevestigt dit en zegt dat hij het moet goedmaken. Hij geeft haar een kus en kruipt tegen haar aan. In elkaar verstrengeld vallen ze in slaap.
pi_2384508
Ik heb her en der nog wat oudere streamverslagen doorgelezen. En die bevestigen voor mij wel, wat ik de laatste week al dacht.

NL. De saaiheid in BB wordt steeds groter.

De mensen die de actie in BB3 maakten, worden er een voor een uitgestemd. Grijze muizen, zoals Danielle en Sandy dobberen op deze manier rustig mee naar het einde. Zoals de bewoners zelf ook al zeiden: Moeten we het weer over onze favoriete muziek hebben? En ga zo maar door.

De BB-ers, die nu overblijven, zullen, op een uitschieter (bv. met drank) na heus niet meer van zich laten zien. Doen ze dit wel (vannacht met Andries) dan worden ze afgeschoten cq weggestemd.

Ik weet, dat ik nog geen maand stream/lid hier ben en ook zal ik niet zeggen, dat het elke dag zo heftig moet zijn als gisteren met Kelly en GJ. De 'streken' van Coos en Pascal praat ik niet goed. En als je streamt is het gerochel, gesnuif en geboer van Ed niet om aan te horen. Om over dat geloei van Kelly maar te zwijgen.

Maar mijn punt in dit is gewoon:

De grijze muizen in BB3 blijven over en dan kunnen het nog 25 lange dagen worden om BB te kijken, streamverslagen te maken en 'commentaar' op hun te hebben.

(En ja, ik weet het wel, dan kijk ik toch niet )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')