Zo een hendig sjieke slip weet je welquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef YoYootje het volgende:
Je rijd alleen maar rechtuit dus wat kan er misgaan, christ.
Ondertussen al 46 km volgens mijquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:49 schreef IBAZ het volgende:
A28 nu 44 km
Ga je toch lekker fietsen.. 5 minuten met de auto.. tsssssssssquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef SadKingBilly het volgende:
Normaal is het 5 minuten met de auto, vanmiddag was ik 50 minuten onderweg
Krijgen we nu dezelfde taferelen als laatst?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
Zal ik jullie vertellen dat er net op het journaal gezegd werd dat het daar rond de A1 verschrikkelijk sneeuwd? En dat de ANWB mensen afraad om de weg op te gaan?
Ik denk het wel, aangezien ze ook zeiden dat het morgen ook nog gaat sneeuwen. En volgens de krant overmorgen ook nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Krijgen we nu dezelfde taferelen als laatst?![]()
Van wie dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Soms zou je willen dat je andermans posts kon editten.
Die van jouquote:
Waarom? Deze keer ben ik geen onzin aan het verkopen.quote:
Dat zeg ik net, er ligt hier nu al minstens 6 cm sneeuw.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
Zal ik jullie vertellen dat er net op het journaal gezegd werd dat het daar rond de A1 verschrikkelijk sneeuwd? En dat de ANWB mensen afraad om de weg op te gaan?
Nee nee..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Deze keer ben ik geen onzin aan het verkopen.
Of trap ik er nu met open ogen in, jouw reactie is natuurlijk wel een inkoppertje![]()
Vervang "sneeuwd" nou eens door het werkwoord lopen. Het loopd? En "afraad", hetzelfde verhaal. "De ANWB loop"?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:59 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn welgemeende excuses.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee..
[..]
Vervang "sneeuwd" nou eens door het werkwoord lopen. Het loopd? En "afraad", hetzelfde verhaal. "De ANWD loop"?
Het moet dus sneeuwt en afraadt zijn.
Sorry, maar soms kan ik me echt zo storen aan dergelijke fouten.
Die scriptie ken ikquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn welgemeende excuses.
Maar ik meen in het bezit te zijn van een geldig excuus; Ik ben ziek, ik moet een scriptie schrijven en ik ben al een week full-time aan het typen.
ANWD ????quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee..
[..]
Vervang "sneeuwd" nou eens door het werkwoord lopen. Het loopd? En "afraad", hetzelfde verhaal. "De ANWD loop"?
Het moet dus sneeuwt en afraadt zijn.
Sorry, maar soms kan ik me echt zo storen aan dergelijke fouten.
quote:
Dank jequote:Op woensdag 1 maart 2006 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die scriptie ken ik. En 't is je vergeven
Ontopic: Ik moet zaterdag van R'dam naar Emmen met de auto... Dat wordt nog leuk!![]()
Dat hoop ik maar, ik zag het echt heel hard sneeuwen vandaag. Zo vanuit mijn lekkere warme kamer..quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig ligt er in de Randstad amper sneeuw en kom je vast wel goed op de plek van bestemming aan
Ja in R'dam was het vanochtend ook goed raak, maar toen ging de zon schijnen en was alle sneeuw héél rap weer verdwenen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, ik zag het echt heel hard sneeuwen vandaag. Zo vanuit mijn lekkere warme kamer..
Die zag ze duidelijk vliegenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja in R'dam was het vanochtend ook goed raak, maar toen ging de zon schijnen en was alle sneeuw héél rap weer verdwenen.
Vriendinnetje in Zwolle had het over insneeuw-praktijken.
De vlokken jaquote:
Die bedoelde ik ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De vlokken ja
Ze moest lesgeven in Ommen, maar kon de weg niet op door de hevige sneeuwval.
Zodra vlokken gaan fietsen, bel ik 't nieuwsquote:
Of de politie; terroristische aanslagquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zodra vlokken gaan fietsen, bel ik 't nieuws![]()
Zwarte vlokkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of de politie; terroristische aanslag![]()
Laten we maar weer ontopic gaanquote:
Het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laten we maar weer ontopic gaan.
Staat die file er nog?
Dat is alweer twee uur geledenquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:22 schreef allsystemshalt het volgende:
Even ter verduidelijking,
[afbeelding]
Was rond een uur of 6 vandaag![]()
2,5 zelfsquote:
Zo weinigquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:17 schreef Razor21 het volgende:
Zijn we nu echt niets gewend? Meteen weer extreem lange files.....
File: A1 - Amsterdam - Amersfoort,
tussen Diemen en Laren - 19 km![]()
![]()
![]()
langzaam rijdend verkeer
File: A1 - Amersfoort - Amsterdam,
tussen Soest en knp. Watergraafsmeer - 26 km![]()
![]()
![]()
langzaam rijdend verkeer
Mensen leer toch eens rijden in de sneeuw.
Bij deze wens ik mijn zus succes die al 1 uur stilstaat op de A1...
Het hoeft niet altijd in de randstad te zijn hoor!quote:Door de problemen op het knooppunt Hattemerbroek en de heveige sneeuwval rondom Zwolle groeide de file op de A28 bij Zwolle uit tot een lengte van 46 kilometer in de richting van Assen. In de andere rijrichting liep de filelengte op tot 47 kilometer, verspreid over twee files.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |