Er zit nu zo'n domme kuthoer van 16 te vertellen. Over d'r SuperIndo vriend. Ze sms'te naar de balk bovenin (op die site ofzo???) en ze kreeg een vet dure telefoon rekening.quote:bReEZaH-tEeVeE is live. De ^^^!##tOpStiER~$$$!! van de show is !!*RoXy. Met wel 621.813 kudo's de meest populaire BreeZah van Nederland. Mevrouw is zestien jaar: "Doe atheneum,, ben blijven zitten in de 3e..doordat ik verkeerde medicijne heb tegen mn migraine kon ik heel t jaar niet naar school enz" Maar natuurlijk !!*RoXy, als jij zegt atheneum dan is het atheneum... Check ook zeker de feauteaux van deze studiebol. !!*Roxy, als cadeauxtje van de redactie, een hele nieuwe fanbase voor je: duizenden eveneens hoogopgeleide GeenStijl-bezoekers vol met kudo's.
Mèn weg met die zooi man.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Als dat 24 uur per dag lekkere breezersletjes betekent, ben ik voor.
Die Indo staat erbij van, tering als ze me maar geen spoorlijn laten aanleggen over Sumatraquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die breezer: "aub leg die benen in je nek"![]()
Log in met je cam. .... en ga je keihard rukken. HAHAHAHA dikke shock....quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik pleit voor een nieuw onderdeel
''Neuken voor kudo's''
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik pleit voor een nieuw onderdeel
''Neuken voor kudo's''
Niks de player start vanzelf.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zie niemand of ligt dat aan mij ?
Wat moet ik doen als ik op die site ben om die slet te kunnen zien ?
Dat gaat automatisch spelen. Er is nu reclame.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik zie niemand of ligt dat aan mij ?
Wat moet ik doen als ik op die site ben om die slet te kunnen zien ?
Whahahahaha. Sorry, ik houd het niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Lovetc...een show over sexvoor een euroknaller een neger pijpen ofzo :S
Moet je haar eens keihard palen, dan piept ze wel anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef babba het volgende:
!!*RoXy ?
Deze !!*RoXy?: http://www.sugababes.nl/!!!*RoXy
OMG dat mens heb ik op msn gehadNog nooit iemand met zoveel kapsones gesproken
Ga je schamen man! Sugerbabes op je msn hebben is NOT DONEquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef babba het volgende:
!!*RoXy ?
Nou... haar mood is nuquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:30 schreef babba het volgende:
!!*RoXy ?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef BobRooney het volgende:
Wat groeit er toch een rare generatie op![]()
Niet, ze hebben trouwens maar 5 reclame spotjes die ze herhalenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:31 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer komen er nou eens lekkere 14-jarige chicks langs?
Dat zegt meneer tasjesterrorist.quote:
Dat is de reclamequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:33 schreef Lauzie het volgende:
Ik krijg geen filmpje te zien hoor, alleen maar 2 gare promo filmpjes van de programma's.
Hoe kan ik t programma bekijkenof kijk ik weer eens niet goed..?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:29 schreef BobRooney het volgende:
Wat groeit er toch een rare generatie op![]()
Dat is de reclamequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Willen jullie me uitleggen hoe ik dat ook allemaal kan zien, kan ik ook meelachen.
Het enige wat ik zie als ik op die Link van Camplo klik is een reclamefilmpje van Love Etc. en wat snelle flitsende beelden....
Maar niets spectaculairs
22quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die breezer roxanne is gewoon pas net 16 en die indo al 22![]()
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat biedt perspectieven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
22 iddquote:
Als je inlogt met je cam moet je wat geks doen. Dus log ff in en hou zo'n bordje omhoog. Fok! lacht jullie uit, en een link van dit topicquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik wil actie zien + geile neukteven![]()
Wow iets later kinderen maar voor de rest ben ik het met je eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
22 idd![]()
Op die leeftijd ben ik bezig met kinderen krijgen, niet met mezelf pimpen op een kindersite als sugababes.
Op haar profiel staat dat ze 16 is en op zijn profiel staat dat hij 22 is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ?
* Ik ga me ook een 16 jarige vriendin charterenBen ook zo oud, dus het mag
![]()
Fuck, ik heb geen cam...... Anders deed ik dat welquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je inlogt met je cam moet je wat geks doen. Dus log ff in en hou zo'n bordje omhoog. Fok! lacht jullie uit, en een link van dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |