Ga is niet onder mijn account posten Duderquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:07 schreef De_Ananas het volgende:
Dan zul je nooit zo stoer worden als ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Geen zin om de OP te lezen.
Vanavond denk ik, samen met Duderquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaaf verhaaltje, Ananas
Enneh, zit je al aan de dellekes?
TS is onthutst omdat er alleen maar delicate kaassoufles zijn bij de appie en geen gewone van de euroshopper. De appie denkt steeds minder aan de proletariers en hij baalt daarvan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Chriz2k het volgende:
Geen zin om de OP te lezen.
Ah, TS is een schooier, hij stelt me teleur.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
TS is onthutst omdat er alleen maar delicate kaassoufles zijn bij de appie en geen gewone van de euroshopper. De appie denkt steeds minder aan de proletariers en hij baalt daarvan.
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ah, TS is een schooier, hij stelt me teleur.
Hadden ze het niet meer in het assortiment of waren ze op?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.![]()
Kut AH.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben boos omdat ze geen GEWONE kaassoufflés meer hebben maar alleen maar ham-kaas en magnetron zooi.![]()
Ze lagen er niet en er waren ook geen lege vakken. Er stond echter wel op een bordje dat ze in de aanbieding waren met de mini en de ham-kaas versiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hadden ze het niet meer in het assortiment of waren ze op?
Anders ik wel!quote:
Oh ja het is weer jokertijdquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hebbie wel een joker op die kroketjes geplakt?![]()
Foto's?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:25 schreef YanniiCke het volgende:
Ik werk ook bij de AH en bij ons hebben ze wel kaassoufles
Omdat hij waarschijnljik gedreigd heeft met:quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
Hoe weet jij dat die paupere vakkenvuller daar ook een Fok!ker is?
Omdat het m'n neef is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:40 schreef Molluck het volgende:
Hoe weet jij dat die paupere vakkenvuller daar ook een Fok!ker is?
Ja vinde da gek, word ik weer eens niet aangenomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:28 schreef B_BOY het volgende:
tis ammel weer bagger bij de ah.
whehehehe. standaard.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja vinde da gek, word ik weer eens niet aangenomen![]()
jeweetog.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis een stille hint richting duder en JackHerrer
JOngen kheb het net uitgelegd aan je bertina koe.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:34 schreef B_BOY het volgende:
zeg dan de link ik denk een link weetjewel.
En dus kut.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef Nega het volgende:
Minikaassoufles zijn toch gewone kaassoufles maar dan in het klein?
Nee goulashkroketten met kipsmaak natuurlijk :/quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef Nega het volgende:
Minikaassoufles zijn toch gewone kaassoufles maar dan in het klein?
We gaan weer dellekes bakken nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee goulashkroketten met kipsmaak natuurlijk :/
Ja duh tuurlijk zijn het kassoufles int kleinwtf ist anders ?
kijk maikuul kan tenminste relativeren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zit ons is niet zo te pesten of je krijgt geen dellekes meer!quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef B_BOY het volgende:
[..]
oftewel hij wil je kleine pielemuisje bewonderen.
ik ben al stil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zit ons is niet zo te pesten of je krijgt geen dellekes meer!
Ik zie TS al staan in de Appie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnljik gedreigd heeft met:
''Als je, me nu geen kaassouflees geeft...dan.... dan open ik een topic op fok!, hoor''![]()
![]()
Wat is dan het probleem dat die kleine niet deugenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zitten er maar 12 inquote:Op zondag 5 maart 2006 00:05 schreef Nega het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem dat die kleine niet deugen.
Oke, die was duidelijk, ik ben op de hoogte! ik koop nooit bij ah snacksquote:
* Het frituurwereldje BIMBO!quote:
Volgens mij ben jij zo'n zeikerige bejaarde die weer eens te lui is om goed te zoeken en al bij de ingang is gaan vragen waar ze lagen omdat je ze niet kan vinden..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze lagen er niet en er waren ook geen lege vakken. Er stond echter wel op een bordje dat ze in de aanbieding waren met de mini en de ham-kaas versie![]()
Nee! Ze waren er gvd nietquote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n zeikerige bejaarde die weer eens te lui is om goed te zoeken en al bij de ingang is gaan vragen waar ze lagen omdat je ze niet kan vinden..![]()
Sukkel!
Best wel, broodje kaassouffléquote:Op donderdag 4 mei 2006 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waren ze lekker, Ananas?
Doe mij maar een gehaktbalquote:
Tis een dorp, daar zit maar 1 AH. En de andere supermarkten zijn verder wegquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:19 schreef freddygonzales het volgende:
Ga dan naar een andere AH of andere supermarkt.
2 uur lopen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Loop is naar de AH Xl in Tilburg dan, als ze daar niks hebben....
Die zijn kenker weekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:02 schreef Maikuuul het volgende:
Die huismerk kroketten van de AH pwnen ook zeer veel Heersch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |