ey chickiequote:
Redelijk. Ik probeer nog steeds wereldwijde complotten te ontmaskeren en dergelijke. Alleen heb ik nog maar weinig succes geboekt.quote:
Ik kan de joden aanbevelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Redelijk. Ik probeer nog steeds wereldwijde complotten te ontmaskeren en dergelijke. Alleen heb ik nog maar weinig succes geboekt.
Hey tonks, ik las ergens dat je een waarschuwing hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Goedenavond heren en dames.
Hoi ,wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Goedenavond heren en dames.
Hey.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Tonks, Chris, één goedenavond gegadigden.
Klinkt aannemelijk.quote:
Omdat paultjuhhh hem geopend heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Waarom heeft bijna niemand hier gereageerd?
ONZ Bagger-meet
Ik las het jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey tonks, ik las ergens dat je een waarschuwing hebt.
Krijg ik nog antwoord?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi ,wat heb je nu weer gedaan?![]()
Omdat íémand toch de klappen moet uitdelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen Moemoe en Paultjuhh in het echt willen zien.
Yvonne gaat hem in de gracht gooienquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Omdat íémand toch de klappen moet uitdelen?
Exactement.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne gaat hem in de gracht gooien![]()
Cool!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne gaat hem in de gracht gooien![]()
Playerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Chris. Ik ben verliefd. Op tonks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef rudedeltadude het volgende:
tonks ik vind je een stumper
PI-gebruikers geven mij ook dikwijls een harde plasser.quote:
quote:
Je dacht dat ik ging zeggen dat ik verliefd was op jou, hè!quote:
Anus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Aurelianus het volgende:
Oeh, intrige. Passie. Etcetera.
Ik dacht dat we iets speciaals haddenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
Je dacht dat ik ging zeggen dat ik verliefd was op jou, hè!.
Was vast een frietje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht dat we iets speciaals hadden.
O.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht dat we iets speciaals hadden.
Als jíj dan mijn baard likt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lik m'n kankerpiemel en noem me Sjaak!
Hey Sjaakquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lik m'n kankerpiemel en noem me Sjaak!
Ik ben geen homo!quote:
Waarom niet? Ik vind het sexy als je dat doet.quote:
Zegt iequote:
Oh, ja, tja, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het sexy als je dat doet.
quote:
het gebruikelijkequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moguh!
Wat heeft tonks nu weer gedaan?
Wat is MSN?quote:
Oh, toen ik net zo hard moest lachen toen je je BiFi liet zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat programma waarmee we zitten te cammen!
Ja, want je dacht dat ik mijn broek uit ging trekken omdat jij je bovenstukje ook al uit had, maar toen liet ik gewoon zo'n bifi worstje uit de supermarkt zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, toen ik net zo hard moest lachen toen je je BiFi liet zien!![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, want je dacht dat ik mijn broek uit ging trekken omdat jij je bovenstukje ook al uit had, maar toen liet ik gewoon zo'n bifi worstje uit de supermarkt zien!![]()
![]()
Dat was de bedoeling, ik geil op die dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, want je dacht dat ik mijn broek uit ging trekken omdat jij je bovenstukje ook al uit had, maar toen liet ik gewoon zo'n bifi worstje uit de supermarkt zien!![]()
![]()
Oe, vertel eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, ik geil op die dingen.
ah, vandaar dat je lach eindigde in een kreunquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, ik geil op die dingen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |