ey chickiequote:
Redelijk. Ik probeer nog steeds wereldwijde complotten te ontmaskeren en dergelijke. Alleen heb ik nog maar weinig succes geboekt.quote:
Ik kan de joden aanbevelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Redelijk. Ik probeer nog steeds wereldwijde complotten te ontmaskeren en dergelijke. Alleen heb ik nog maar weinig succes geboekt.
Hey tonks, ik las ergens dat je een waarschuwing hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Goedenavond heren en dames.
Hoi ,wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef tonks het volgende:
Goedenavond heren en dames.
Hey.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Tonks, Chris, één goedenavond gegadigden.
Klinkt aannemelijk.quote:
Omdat paultjuhhh hem geopend heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Waarom heeft bijna niemand hier gereageerd?
ONZ Bagger-meet
Ik las het jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey tonks, ik las ergens dat je een waarschuwing hebt.
Krijg ik nog antwoord?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi ,wat heb je nu weer gedaan?![]()
Omdat íémand toch de klappen moet uitdelen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen Moemoe en Paultjuhh in het echt willen zien.
Yvonne gaat hem in de gracht gooienquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:54 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Omdat íémand toch de klappen moet uitdelen?
Exactement.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne gaat hem in de gracht gooien![]()
Cool!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne gaat hem in de gracht gooien![]()
Playerquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
Chris. Ik ben verliefd. Op tonks.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef rudedeltadude het volgende:
tonks ik vind je een stumper
PI-gebruikers geven mij ook dikwijls een harde plasser.quote:
quote:
Je dacht dat ik ging zeggen dat ik verliefd was op jou, hè!quote:
Anus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:05 schreef Aurelianus het volgende:
Oeh, intrige. Passie. Etcetera.
Ik dacht dat we iets speciaals haddenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Chowi het volgende:
Je dacht dat ik ging zeggen dat ik verliefd was op jou, hè!.
Was vast een frietje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik dacht dat we iets speciaals hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |