Ik had eerst met een t, toen dacht ik aan 't kofschip en veranderde ik het in een d, en daarna dacht ik zeker te weten dat het met een t moet. Maar het heeft er niks mee te makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat deed je nou fout? 'Gedraagt' met een d?
Wat heeft dat met het kofschip te maken, dat is toch gewoon stam+t?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat deed je nou fout? 'Gedraagt' met een d?
Mis je soms een chromosoom?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Cromosoom. Wat een sukkel ben ik ook soms.
(Ik typte sooms.)
Misschien heb ik er wel eentje extra.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had eerst met een t, toen dacht ik aan 't kofschip en veranderde ik het in een d, en daarna dacht ik zeker te weten dat het met een t moet.![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het kofschip te maken, dat is toch gewoon stam+t?![]()
Ik edit altijd nog als ik iets heb gepost.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
(Snap je nou waarom ik dat vroeg, LB? Hem eerst zélf laten proberen de fout in te zien. Zo niet, dan kon ik hem alsnog verbeteren en zeggen dat het kofschip helemaal niks met de tegenwoordige tijd te maken heeft)
Net zo kansloos.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
(Snap je nou waarom ik dat vroeg, LB? Hem eerst zélf laten proberen de fout in te zien. Zo niet, dan kon ik hem alsnog verbeteren en zeggen dat het kofschip helemaal niks met de tegenwoordige tijd te maken heeft)
Ja en?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik edit altijd nog als ik iets heb gepost.![]()
Toch eens afleren.![]()
Nee, hoor!quote:

quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had eerst met een t, toen dacht ik aan 't kofschip en veranderde ik het in een d, en daarna dacht ik zeker te weten dat het met een t moet. Maar het heeft er niks mee te maken![]()
Ja, daarom juist.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor! [afbeelding]
Dat is pedagogisch gezien erg goed!
Nee, maar ik zie het als mijn taak om mensen iets te leren!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, daarom juist.![]()
Jij bent hun leraar toch niet.![]()
Ga je nou Bupatih de les lezen dat hij anderen de les niet moet lezen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, daarom juist.![]()
Jij bent hun leraar toch niet.![]()
Blablablaquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ga je nou Bupatih de les lezen dat hij anderen de les niet moet lezen?
Nou ja, ik zit natuurlijk wel met m'n extra cromosoom, dus een echte winnaar ben ik niet.quote:
Wist je dat Raffäela...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:50 schreef BVO het volgende:
Ik hou gewoon van aandacht. Ik word gewoon supergeil van aandacht!
Hoe weet je dat zij dat gezegd hadquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist je dat Raffäela...
... groot fan is van Herman van Veen?![]()
Google eens op die zin...quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zij dat gezegd had.
Uhu, dat is ze.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit natuurlijk wel met m'n extra cromosoom, dus een echte winnaar ben ik niet.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zij dat gezegd had.
Uhu, dat is ze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |