Ja nou, dan kan ik nu ook al zeggen dat ik vroegie ben, voor morgenvroeg al!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Alleen als je even op Fok! komt om officiëel vroeg te zijn.
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:40 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja nou, dan kan ik nu ook al zeggen dat ik vroegie ben, voor morgenvroeg al!![]()
Ja gek, dan ga ik morgenochtend om 1 uur claimen dat ik net ben opgestaan. Dan ben ik ook vroegie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet is nu toch geen 6.15
En nu hopen dat je dronken bent als je post!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef MissBliss het volgende:
Ok, ik ga voor de optie van LeBeau dan!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En nu hopen dat je dronken bent als je post!
Altijd leuk om te lezen/ontcijferen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zit er op dat tijdstip wel in
Ik trek me er altijd op af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen/ontcijferen.
Ligt ook aan de mate van dronkenschap.. als het nog niet zo erg is, kan ik niet typen maar verbeter ik het wel.. (dus doe ik dan een kwartier over een postquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen/ontcijferen.
Kunnen jullie mooi mijn verjaardag vieren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zaterdag 25 maart? Same time same place?
Ja, maar jij trekt je overal op af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mate van dronkenschap.. als het nog niet zo erg is, kan ik niet typen maar verbeter ik het wel.. (dus doe ik dan een kwartier over een post) maar écht dronken, doe ik maar wat
Huh?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, maar jij trekt je overal op af.
Nou nee, kan ik je vertellen, maar LB denkt daar anders overquote:
Ja, maar jij trekt je overal op af.quote:
Ooooh, ik had die post van Zhenar helemaal niet gezienquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef LeBeau het volgende:
Ahem, zoals ik al zei:
[..]
Ja, maar jij trekt je overal op af.
Ja, ik suggereerde niet dat jij je overal op aftrekt als je erg dronken bent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik had die post van Zhenar helemaal niet gezien!
Dat doe ik alleen als ik stoned ben.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, ik suggereerde niet dat jij je overal op aftrekt als je erg dronken bent.
Geil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik stoned ben.
quote:
Ik ben ook al heel lang niet meer stoned geweestquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Wedden dat Sven binnenkort gaat reageren in het vorige topic.
Die gast is zó voorspelbaar..
Bah!quote:
Ik weet het dus niet eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang niet meer stoned geweest![]()
Maar zo spectaculair is dat ook niet eigenlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |