Gezelligquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef immortalsean het volgende:
laten we er een rel-topic van maken, er is vast wel de één of andere groenlinks huppelkut voor te vinden.
Been there....done that...NEXT!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef Roellio het volgende:
Ze moet weg. Ze is uitgeprocedeerd en heeft vervolgens óók nog eens meerdere malen willens en wetens de boel belazerd. Regels zijn regels en er kan niet voor een lief uitziend VWO meisje wél een uitzondering gemaakt worden en voor Achmed Uruzgan die 7-hoog achter woont in Diemen Zuid niet.
Hulde aan minister Verdonk!
1. Waarom staat ie in klaagbaak?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef Roellio het volgende:
Ze moet weg. Ze is uitgeprocedeerd en heeft vervolgens óók nog eens meerdere malen willens en wetens de boel belazerd. Regels zijn regels en er kan niet voor een lief uitziend VWO meisje wél een uitzondering gemaakt worden en voor Achmed Uruzgan die 7-hoog achter woont in Diemen Zuid niet.
Precies! En ook wel heel erg frappant dat jullie hetzelfde aantal uitroeptekens gebruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:15 schreef HenkieVdV het volgende:
Ow trouwens, deze dekt de lading ook wel.Taida moet weg!!!!!
Als laatste manquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:14 schreef AcidTrance het volgende:
Misschien wil van Basten Taida helpen ze kan vast wel ergens op een positie spelen ofzo.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:17 schreef AcidTrance het volgende:
Misschien mag Kaloe haar plaats op het VWO innemen![]()
Lolzquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:17 schreef AcidTrance het volgende:
Misschien mag Kaloe haar plaats op het VWO innemen![]()
Mensen zonder toekomst zou idd beter zijn. Te beginnen bij TimmyAsd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:00 schreef TimmyAsd het volgende:
En weer iemand met een toekomst weg uit NL
Puik planquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef immortalsean het volgende:
laten we er een rel-topic van maken, er is vast wel de één of andere groenlinks huppelkut voor te vinden.
Tssktssk... domheid kent geen grenzenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef immortalsean het volgende:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mensen zonder toekomst zou idd beter zijn. Te beginnen bij TimmyAsd.
Optyfen Taïda. Crimineel in disguise.![]()
En die daad bij woord voegt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
VerdonkEindelijk eens een minister die van aanpakken weet!
Ik zie dat je goed op de hoogte bent van de huidige situatie in Ivoorkust.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef Sakura het volgende:
Een of andere achterlijke debiele economische vluchteling die een beetje tegen een bal aan kan trappen
Inderdaad, het is nog maar de vraag of Ivoorkust uberhaupt deel gaat nemen aan het WK gezien de problemen aldaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik zie dat je goed op de hoogte bent van de huidige situatie in Ivoorkust.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
...ze is helemaal niet knap dus die zien we liever vertrekken dan blijven
Ga lekker naar een van je moslimlandjes dan. Veel beter toeven daar toch!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wel typerend dat dit soort acties NL straks fataal zal worden. Net als met die Ethyopiers. De goeden moeten weg, de minderen mogen blijven. Zonder uitzonderingen ook, alsof ze het erom doen![]()
Heb je gister ook dat gesprek gezien tussen minister Verdonk en een wethouder oid uit Utrecht?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Roellio het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:07 schreef Roellio het volgende:
Inderded opzouten..quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:23 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
En nog frauderen en de vermoorde onschuld spelen ook. Oprotten.![]()
Nee want ik heb gewoon een Nederlands paspoort en ik ben niet bezig met illegale praktijken, die zij er wel op na hield.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat een grote bek heeft iedereen hierzo, stoer hoor
Maar ondertussen is zij de enige de het lef heeft om keihard tegen haar uitzetting in te gaan om hier nog 2 maandjes te mogen blijven en haar diploma te halen. Zie ik jullie Fok!huilies nog niet doen.
Het feit is dat er hier een hoop kansloos gescholden wordt op het niveau waar een jostie nog niet jaloers op zou zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee want ik heb gewoon een Nederlands paspoort en ik ben niet bezig met illegale praktijken, die zij er wel op na hield.
Ze had ook gewoon haar VWO daar af kunnen maken.
Doe iets aan je feitenkennis.
Want mongolen schelden de hele dag door?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het feit is dat er hier een hoop kansloos gescholden wordt op het niveau waar een jostie nog niet jaloers op zou zijn.
Ja stoer hoor , om 90% van de bevolking tegen je op te zetten. Trouwens het heeft niks met 'lef' te maken.. wanhoop heet zoiets, ken je dat? Ken je ook het spreekwoord ' een kat in het nauw maakt rare sprongen' ??quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar ondertussen is zij de enige de het lef heeft om keihard tegen haar uitzetting in te gaan om hier nog 2 maandjes te mogen blijven en haar diploma te halen. Zie ik jullie Fok!huilies nog niet doen.
Lef? Het is gewoon een smerige uitzuiger.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Precies! Slap her with a technical!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lef? Het is gewoon een smerige uitzuiger.
Niet gezien. Maar ik verdien mijn brood met puike praatjes in woord en geschrift.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Heb je gister ook dat gesprek gezien tussen minister Verdonk en een wethouder oid uit Utrecht?
Daar legte ze alles inderdaad zo uit.
nee, ik heb met miljoenen anderen haar oprot premie betaaldquote:Wat een grote bek heeft iedereen hierzo, stoer hoor
Maar ondertussen is zij de enige de het lef heeft om keihard tegen haar uitzetting in te gaan om hier nog 2 maandjes te mogen blijven en haar diploma te halen. Zie ik jullie Fok!huilies nog niet doen
En nu mag je haar uitschelden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
nee, ik heb met miljoenen anderen haar oprot premie betaald
Ik vond mijn post toch redelijk uitgebreid, op niveau en zonder scheldwoorden. Maar het kan uiteraard aan mijn 'josti-niveau' liggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het feit is dat er hier een hoop kansloos gescholden wordt op het niveau waar een jostie nog niet jaloers op zou zijn.
Oh, leg eens uit?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lef? Het is gewoon een smerige uitzuiger.
Minister Verdonk waarschijnlijk ook, maar zij hanteert simpelweg de regel van de wet, en dat doet ze goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:45 schreef 1ofthefew het volgende:
trouwens ik had ook liever gezien dat er een paar kut-marokkanen werden uitgezet en een paar taida's ervoor in de plaats zouden komen ...
Kijk hier, vooral het begin over Kalou en dat sletje is intressant.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar ik verdien mijn brood met puike praatjes in woord en geschrift.
voor jouw doen issie wel redelijk uitgebreid.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik vond mijn post toch redelijk uitgebreid, op niveau en zonder scheldwoorden. Maar het kan uiteraard aan mijn 'josti-niveau' liggen.
Ik zal het na de voetbal even kijken, merci.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Kijk hier, vooral het begin over Kalou en dat sletje is intressant.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4155&selectArchiveDay=3
gaat het niet om, ik betaal me blauw en zo'n griet maakt er misbruik van.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En nu mag je haar uitschelden?
Is het niet gewoon een triest geval, of is het fijn om te zien dat anderen het slechter als jou hebben?
hahhh, gossie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
gaat het niet om, ik betaal me blauw en zo'n griet maakt er misbruik van.
enkeltjes terug naar kosobo
Ik wil mijn geld terugquote:Omdat berekend is dat de gemiddelde Nederlander 0,003 eurocent aan haar heeft besteed
Nou, goh, als het ons al zoveel gekost heeft.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat berekend is dat de gemiddelde Nederlander 0,003 eurocent aan haar heeft besteed.
Bah vieze hippiequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hahhh, gossie.
je hebt het zo fucking slecht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |