Dank je.quote:
Zeker wel.quote:
Die andere zijn overleden aan een ziekte die ze in de winkel opgelopen moeten hebben. Daar kan ik dus niets aan doen. Ik ben altijd erg goed voor al mijn beesten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:12 schreef gday het volgende:
Lief nijntje! Maar eh, zorg er aub voor dat deze wèl ouder wordt dan 1 jaar!
Ik voorspel trouwens problemen met dat andere konijn. Ik hoop dat het uiteindelijk gaat lukken, maar vlekkeloos zal het niet gaan verlopen denk ik. Succes ermee.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:57 schreef ymme het volgende:
Die kinderachtige users kunnen het ook niet laten om k*treacties te plaatsen he.
Wordt toch eens volwassen ofzo.
quote:
nee hoor, zeker met een jong konijn niet. Die kan je makkelijk zindelijk maken. Ergens een bak in je woonkamer zetten, keutels en zaagsel in doen en de natuur doet de rest.quote:
Aw... Ik zou trouwens niet raar opkijken als ze later twee keer zo groot wordt als die witte pluizenbol.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef ymme het volgende:
ok, hier dan eindelijk de beloofde foto's![]()
![]()
[afbeelding]
Bang... wat is datDat ken ik niet hoor
![]()
Ze is voor niets of niemand bang, voor de kat niet. Voor ons niet. Voor de stofzuiger niet. Geweldig!
[afbeelding]
Lekker aan het eten (dat kan ze goed)
[afbeelding]
En vooral niet te vergeten.
Haar aanstaande huisgenoot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kil Bill wordt echt niet vergeten, wees daar allen maar niet bang voor![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
OhAls ik voorbij kom lopen, dan staat ze rechtop in haar kooi. En dan moet ik haar even aandacht geven
ymme wat een schatjequote:Op woensdag 8 maart 2006 16:26 schreef ymme het volgende:
ok, hier dan eindelijk de beloofde foto's![]()
![]()
[afbeelding]
Bang... wat is datDat ken ik niet hoor
![]()
Ze is voor niets of niemand bang, voor de kat niet. Voor ons niet. Voor de stofzuiger niet. Geweldig!
[afbeelding]
Lekker aan het eten (dat kan ze goed)
[afbeelding]
En vooral niet te vergeten.
Haar aanstaande huisgenoot![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kil Bill wordt echt niet vergeten, wees daar allen maar niet bang voor![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef ymme het volgende:
Vanmiddag zag ik haar bij de interatuin,
Nee, ik ben eigenlijk ook tegen het kopen van beesten bij zulke winkels. Maar bij ons in de interatuin hebben ze het zowaar goedquote:
Nee hoor. Het gaat me om het dier. Intratuin heeft fokkers daarvoor. Kan je beter dieren halen bij bunnybin.nl e.d. Staan net zo schattige dieren op als je vind bij intratuin.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:02 schreef Ardenlyn het volgende:
volgens mij bedoelt die gene dat je Interatuin schrijft inplaatst van Intratuin.
Moet je lezen. Ik heb nog een konijn thuis.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat me om het dier. Intratuin heeft fokkers daarvoor. Kan je beter dieren halen bij bunnybin.nl e.d. Staan net zo schattige dieren op als je vind bij intratuin.
En is het trouwens 1 konijn dat je nu thuis hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |