Hoezo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef tho_Omas het volgende:
Wat is dat met die obsessie voor users van jou?
Nee, maar de vergissing is snel gemaaktquote:
Er stond Poepaith, niet Poepatih.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:32 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ik wil graag niet vergeleken worden met die kutmod..
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik herken users meestal aan de avatar, die is vrijwel altijd uniek.
Ja, omdat ze zo vaak veranderen. Dus dan kan je ze toch nooit herkennenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik herken users meestal aan de avatar, die is vrijwel altijd uniek.
Soms haal ik users door elkaar omdat ze allebei debiele avatars hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ja, omdat ze zo vaak veranderen. Dus dan kan je ze toch nooit herkennen![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Soms haal ik users door elkaar omdat ze allebei debiele avatars hebben.
goed, dan ga ik hem nu veranderenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:51 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig ook users die hun avatar houden. MrBean bijvoorbeeld herken ik aan z'n plaatje. En verder hoef ik helemaal niemand te onthouden, en is het dus niet onoverkomelijk dat ik mensen niet herken. Maar dat is een ander verhaal.
Dat heet Nederlands. Moet je ook eens proberen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ben nieuw dus ik ken nog niet iedereen goed maar ik vind wel dat sommige users op elkaar lijken want ze gebruiken dezelfde woorden enzo, maar ik wil wel iedereen beter leren kennen
Nee dat bedoel ik niet maar iedereen zegt bepaalde woorden die mensen niet normaal gebruikenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Dat heet Nederlands. Moet je ook eens proberen.
* Keileweg-ethicus belt de kindertelefoon voor pestgedragquote:
Roflcopter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet maar iedereen zegt bepaalde woorden die mensen niet normaal gebruiken
noob :pquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet maar iedereen zegt bepaalde woorden die mensen niet normaal gebruiken
En d'r zitten hier vast wel users die jou ook beter willen leren kennenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ben nieuw dus ik ken nog niet iedereen goed maar ik vind wel dat sommige users op elkaar lijken want ze gebruiken dezelfde woorden enzo, maar ik wil wel iedereen beter leren kennen
Kijk. Nu heb ik Brilsmurf ipv Thich Nhat Hanh (of hoe die boeddhistische kerel ook mag heten)quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
* Keileweg-ethicus belt de kindertelefoon voor pestgedrag
Hallo PAA-053quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
* Keileweg-ethicus belt de kindertelefoon voor pestgedrag
Ja dat heb ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik wil Thabit en Thaleia nog wel eens door elkaar halen.
Dat wil zeggen,
als ik Thabit in de AT zie staan, denk ik nog wel eens dat Thaleia gereageerd heeft, of andersom.
Ok dan vraag ik me af waarom je die dan doorelkaar haalt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:24 schreef Mobster273 het volgende:
tong80, yvonne, dolle_hond, QyRoZ en PrintScreen
hoezo?
GVD, wat een slechte post![]()
?? heeft yvonne ook een zip?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ijsmeis en yvonne... twee druppels water
Dat snap ik niet, Yvonne is blauw, meki zwart.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |