dat was niet de bedoeling hequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik doe m'n lieve PSP'tje weg omdat ik er bijna niks mee doe en het zonde vindt om het ding ergens in een la te laten liggen.
Wat heb ik erbij?
- PSP origineel versie 1.50, geen dooie pixels, geen krassen
- Origineel hoesje
- Headset (ongebruikt)
- Logitech playgear doosje (die waar je zelf covers voor kunt maken)
- Boxjes (ongetest)
- Standaardje voor op het bureau, waar je ook de lader op kan aansluiten, erg handig
- 1 GB memory stick
- Nog een kleinere memory stick, weet even niet hoe groot
- Spiderman 2 UMD movie
- GTA: Liberty City Stories (tegenwoordig ook speelbaar op versie 1.50!!)
- Wipeout Pure
- Gretzky Hockey
- Ridge Racer
- Mercury
Begin maar te bieden bij 300 euro. Voor minder gaat ie niet weg, heeft een bod ook geen enkele zin en is dus niet gewenst in dit topic. Ik heb eventueel nog een berg homebrew erbij op cdrom of DVD als je wilt. Happy bidding!
ik geef je er 150 E voorquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Krijg ik je auto er dan bij?
als je het zo goed weet weet je vast ook dat het niet erom gaat dat het illegaal is, maar dat het gewoon niet mag op fok. Luister nou maar naar de modjes, die weten het toch altijd beterquote:Op zondag 12 maart 2006 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:
- edit: zie hieronder; beter had ik het niet kunnen zeggen -
Zit de lader er dan ook bij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Voor 175 krijg:
- Origineel hoesje
- Headset (ongebruikt)
- Boxjes (ongetest)
- Standaardje voor op het bureau, waar je ook de lader op kan aansluiten, erg handig
- 32 MB memstick
Okequote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef American_Nightmare het volgende:
De lader zit er uiteraard ook bij.
Sorry een ipod mini heb ik niet nodig.
En hoeveel inclusief 1GB stick?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Voor 175 krijg:
- Origineel hoesje
- Headset (ongebruikt)
- Boxjes (ongetest)
- 32 MB memstick
Is hij wel gewoon nederlandstalig in te stellen e.d.?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:36 schreef American_Nightmare het volgende:
Hij komt oorspronkelijk uit Canada
Op te halen in Nederweert - Midden-Limburg.
ik ga even wat proberen te regelen voor dit weekendquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:25 schreef American_Nightmare het volgende:
Batterij is in nieuwstaat inderdaad. Dat ik 'm voor je vast houd kan ik niet beloven, maar als je een afspraak met me kunt maken hou ik me daar natuurlijk wel aan. Liefst dan wel rond deze week of komend weekend in dat geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |