Gossie zeg, nu ben jij eens jaloers op die afrikaantjes in afrika die met + 50 graden lopen te bakken in de zonquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ja!
Ik klaag ja!!!
Ik heb het koud!!!
Hoerige kutstroomstoring,
3x woordwaarde
Banjer je soms naakt rond?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ja!
Ik klaag ja!!!
Ik heb het koud!!!
3x woordwaarde
Waarom doet je internet het dan nog. Ik zeg, stroom uit heel je huisquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ja!
Ik klaag ja!!!
Ik heb het koud!!!
3x woordwaarde
Omdatquote:
38.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Gossie zeg, nu ben jij eens jaloers op die afrikaantjes in afrika die met + 50 graden lopen te bakken in de zon![]()
![]()
FP is voor paupersquote:
En nu ben je boos omdat je 5 uur lang niet heb kunnen fokkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat
de
stroom
net
weer
aan
ging
Vanaf een uur of 11
Lezen jullie de FP niet?
heb je een beurt nodig?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef yvonne het volgende:
Ja!
Ik klaag ja!!!
Ik heb het koud!!!
3x woordwaarde
Heb je gezien hoe ze eruit ziet? Vast niet, anders had je deze vraag niet gesteld.quote:
Vroeger wel, maar sinds ik het forum heb ontdekt is dat een dagtaak geworden. Daarvoor was de FP een dagtaakquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat
de
stroom
net
weer
aan
ging
Vanaf een uur of 11
Lezen jullie de FP niet?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze eruit ziet? Vast niet, anders had je deze vraag niet gesteld.
Ik heb niet gezegd dat ik die service wilde verlenenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze eruit ziet? Vast niet, anders had je deze vraag niet gesteld.
Je kan beter zeggen: pak je bezem en vlieg weg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef Dirktator het volgende:
Ik zou met de roffelcopter naar een andere plek gaan, ergens waar het wél warm is.![]()
Jaahaa, en onderweg in de Atlantische Oceen neerstorten EN verdrinkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:34 schreef Dirktator het volgende:
Ik zou met de roffelcopter naar een andere plek gaan, ergens waar het wél warm is.![]()
Dan heb je het in ieder geval niet meer koudquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jaahaa, en onderweg in de Atlantische Oceen neerstorten EN verdrinken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat
de
stroom
net
weer
aan
ging
Vanaf een uur of 11
Lezen jullie de FP niet?
lekkerquote:
Jij bent lekker wakkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lekkerheb je nog een plaatsje over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |