Jij wil de nodige aandacht? Is het niet logischer als jij aandacht aan degene geeft die net zijn dierbare is verloren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Gallorini het volgende:
Hoe kan je het beste omgaan met iemand die net een dierbare heeft verloren?
Neem je de chagrijnigheid voor lief, of ga je chagrijnig terug doen? Maakt het je niet uit dat je even wat minder aandacht krijgt van je lief, of wil je na een aantal dagen toch wel weer de nodige aandacht?
Jawel, ik geef bakken met aandacht. Heb soms alleen het idee dat het verspilde moeite is en het niet op prijs wordt gesteld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:45 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Jij wil de nodige aandacht? Is het niet logischer als jij aandacht aan degene geeft die net zijn dierbare is verloren?
Hoe lang geleden is je vriendin (neem ik aan) welke dierbare kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Gallorini het volgende:
Jawel, ik geef bakken met aandacht. Heb soms alleen het idee dat het verspilde moeite is en het niet op prijs wordt gesteld.
Aandacht geven zonder er iets voor terug te krijgen of te zien valt vies tegen.
Ruim een week geleden is haar vader overleden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe lang geleden is je vriendin (neem ik aan) welke dierbare kwijtgeraakt?
Nou, lijkt me vrij logisch dat ze het daar moelijk mee heeft.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ruim een week geleden is haar vader overleden.
[sarcasm]quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Een week... haar vader... Je verwacht toch niet werkelijk dat ze nu al over het verdriet heen is en alles weer bij het oude is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
Ik ken mensen die een half jaar niet hebben kunnen werken nadat hun vader was overleden, de ander pakt het leventje na een paar dagen weer op. Verschilt gewoon per persoon, en in dit geval moet jij daar beter over kunnen oordelen dan wij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er toch met haar over praten. Iedereen reageert anders op zo'n verlies. Misschien dat ze gewoon even met rust gelaten wil worden.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Jawel, ik geef bakken met aandacht. Heb soms alleen het idee dat het verspilde moeite is en het niet op prijs wordt gesteld.
Wat verwacht je er dan voor terug? Heb je zelf wel eens een vader verloren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd; egoistische zak hooi.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook vrij logisch en ik neem haar dan ook niets kwalijk. Maar ik mag toch wel balen dat ik al een tijdje op plan 2 sta?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nou, lijkt me vrij logisch dat ze het daar moelijk mee heeft.
Ja, en ook een moeder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Wat verwacht je er dan voor terug? Heb je zelf wel eens een vader verloren?
Maar je laat het overkomen alsof het al maanden zo is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook vrij logisch en ik neem haar dan ook niets kwalijk. Maar ik mag toch wel balen dat ik al een tijdje op plan 2 sta?
Ik heb fucking veel voor haar betekend in de laatste week. Heb een week tussen de familie gezeten die ik nog nooit had ontmoet, maar krijg niet even een klein bedankje of zo iets.
Alsof het voor mij allemaal zo makkelijk is om zo een familie te leren kennen.
Ik ga me heel erg afvragen of dit serieus is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
Dat lijkt mij ook vrij logisch en ik neem haar dan ook niets kwalijk. Maar ik mag toch wel balen dat ik al een tijdje op plan 2 sta?
Ik heb fucking veel voor haar betekend in de laatste week. Heb een week tussen de familie gezeten die ik nog nooit had ontmoet, maar krijg niet even een klein bedankje of zo iets.
Geloof me, ze zal het best waarderen, maar dat is echt 1 vd laatste dingen waar je op zo'n moment aan denkt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
helemaal mee eens...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me dat je nogal een egoïstische zak hooi bent als je na een aantal dagen al verwacht dat degene die net een dierbare is verloren weer even vrolijk als voorheen is...
Fucking? Onzettende egoist!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Een weekquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Mooi gezegd!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Sade het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je erbij mag zijn van haar, dat ze je betrekt bij de familie (leuk voor jou of niet), zegt al wat. Ze had je er ook totaal buiten kunnen houden hoor. Ze betrekt jou bij een zeer ingrijpende gebeurtenis in haar leven die haar zal vormen voor altijd. En jij gaat lopen klagen?
Ah kijk, tipsquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Sade het volgende:
[..]
Fucking? Onzettende egoist!Alsof zij het zo gepland heeft dat je zo die familie moet leren kennen, alsof ze er enorm om staat te springen! Verdorie man, je lijkt het zielige kutvriendinnetje van mijn broertje wel! Die presteerd het om op de meest onmogelijke momenten te gaan klagen over dat ze te weinig aandacht krijgt.
![]()
Het feit alleen al dat je erbij mag zijn van haar, dat ze je betrekt bij de familie (leuk voor jou of niet), zegt al wat. Ze had je er ook totaal buiten kunnen houden hoor. Ze betrekt jou bij een zeer ingrijpende gebeurtenis in haar leven die haar zal vormen voor altijd. En jij gaat lopen klagen?
Denk je nou echt dat met zo'n overlijden, de hele voorbereiding, laat staan alle gedachtes en emoties die er los komen ze alleen aan jou denkt? Maar gelukkig is dat ook niet nodig, want jij denkt al genoeg aan jezelf![]()
Als ze nou over een jaar nog zichzelf iedere avond in bed in slaap jankt, kan je het overnieuw proberen,
Verdorie man, een week nog maar!
( en ja, dit soort post maken mij dus pissig!)
Maar goed, omdat jij vraagt om tips:
- laat haar doen waar ze zin in heeft
- probeer er voor haar te zijn, al is het in de meest simpele dingen zoals even een broodje voor haar smeren of het eten klaar hebben als ze thuis komt
- ga niet chagarijnen als zij een rotgevoel heeft. Laat haar lekker razen. Boosheid is nou eenmaal iets wat in een rouwproces hoort, ga haar daar niet in belemmeren.
- probeer rust te creeëren voor haar
- laat haar praten
- probeer af en toe te peilen of ze afleiding nodig heeft, en zo ja, zorg daar dan voor
- geen druk
Heel cool eigenlijk. Vind ik dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
Hoe reageerde jij toen je je vader en je moeder verloor?
De zooi die daarbij komt? Je hebt het over je ouders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Heel cool eigenlijk. Vind ik dan.
Heb zelf het grotendeel van de begrafenis en de zooi die daar bij komt kijken geregeld.
Sjeesus, wat een coole afstandelijkheid spreekt hieruit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Gallorini het volgende:
Heb zelf het grotendeel van de begrafenis en de zooi die daar bij komt kijken geregeld.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Gallorini het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sjeesus, wat een coole afstandelijkheid spreekt hieruit.
Geen zooi dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is ook hartstikke nep joh.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Vraag me ernstig af of dit echt is want iemand met zo weinig gevoel en inlevingsvermorgen bestaat toch gewoon niet?
Nee, ik heb gelukkig nog nooit een begrafenis hoeven regelen. Maar om dat een 'zooi' te noemen, vind ik wel erg respectloos.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef Gallorini het volgende:
Geen zooi dan?
Ooit wel eens een begrafenis moeten regelen?
Jawel, maar dan beleef je het anders.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef Wolkje het volgende:
Heb je het na de begrafenissen er ook helemaal niet moeilijk mee gehad?
ja, het lijkt me duidelijk dat je je niet echt in het verdriet van je vriendin kan verplaatsen en maar doet alsof je haar begrijpt. Maar eigenlijk ben je er vooral mee bezig hoe vervelend het allemaal wel niet voor jou is. Terwijl het nu dus echt niet om jou gaat.quote:
En jij begint nu al te klagen dat ze niet vrolijk is, en dat je te weinig aandacht krijgt?! Dat meen je toch zeker niet?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Het draait dan ook totaal niet om jou...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
ik krijg alleen geen 'goedkeuring'.
Waarom heb je dat nodig dan? Je weet toch dat je het goed hebt gedaan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Jawel, maar dan beleef je het anders.
Ik zie het nu van de andere kant, maar weet niet echt hoe ik daar mee moet omgaan. Tot zover doe ik het goed heb ik het idee, ik krijg alleen geen 'goedkeuring'.
nee, het gaat nu bij haar even niet om jou, maar om haarzelf, want zij heeft net haar vader verloren..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
ik krijg alleen geen 'goedkeuring'.
Oh ja, ze moet je natuurlijk tig keer bedanken en schouderklopjes geven dat je zo voor haar klaar staat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik zie het nu van de andere kant, maar weet niet echt hoe ik daar mee moet omgaan. Tot zover doe ik het goed heb ik het idee, ik krijg alleen geen 'goedkeuring'.
Ja, en ik heb niet echt de behoeft mezelf stoer voor te doen door dat 'zooi' te gaan noemen tegen mij verder onbekende mensen ...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Geen zooi dan?
Ooit wel eens een begrafenis moeten regelen?
Hij heeft het over de kaarten en zo denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeker, want die begravenis was toch wel een hele opgave! Grappig is dat, dat een begravenis altijd als excuus wordt gebruikt om op andere moment compleet ongevoelig te reageren. "Ja, maar ik was er toch, op de begravenis? Ik heb je toen toch gesteund? Ik was er toch voor je?"quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Oh ja, ze moet je natuurlijk tig keer bedanken en schouderklopjes geven dat je zo voor haar klaar staat.
![]()
Ik denk dat die nog wel gaat komen, mits je het goed aanpakt iig. Lijkt me dat ze nu nog te overstuur is om ook nog aan jou te denken..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ja, het moment van overlijden tot de begrafenis is altijd erg druk, maar hoe ts er over doet komt mij wel heel erg kil over.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef MrBean het volgende:
Hij heeft het over de kaarten en zo denk ik.
Oh ik lees nu de andere posts van de user. Dan komt het inderdaad wel in een ander daglicht te staan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat verschrikkelijk, want hun hoofd staat daar op dat moment echt niet naar en noemen het "zooi". Andere mensen vinden het weer afleiding en dus wel heel prettig
Precies.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:22 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat verschrikkelijk, want hun hoofd staat daar op dat moment echt niet naar en noemen het "zooi". Andere mensen vinden het weer afleiding en dus wel heel prettig
Precies... Denk echt dat jij een cursus 'empatisch vermogen ontwikkelen' moet gaan volgen ofzo. zo onzettend gericht op jezelf en totaal niet in staat om je te verplaatsen in de ander.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, het lijkt me duidelijk dat je je niet echt in het verdriet van je vriendin kan verplaatsen en maar doet alsof je haar begrijpt. Maar eigenlijk ben je er vooral mee bezig hoe vervelend het allemaal wel niet voor jou is. Terwijl het nu dus echt niet om jou gaat.
Het is toch allemaal wat, hè. Je ouders zijn overleden en jij blijft met de zooi zitten. Hoe durven ze.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Gallorini het volgende:
Precies.
Of het afhandelen van een leaseauto etc.
Dat wil je niet, en dan vind ik het zooi.
Ja, helaas kan je niet alleen maar doen wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Precies.
Je klinkt als een alien die per ongeluk op de wereld is beland.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Gallorini het volgende:
Nou, jullie hebben ook wel gelijk, en doe ook helemaal niet onaardig oid tegen haar. Neem alles voor lief en stoor me er niet aan als ik bij haar ben.
Maar als ik dan 's avonds thuis zit, dan voel ik me gewoon even klote.
Ik wil weer knuffelen en klieren![]()
Of een cursus "Sociale Vaardigheden".quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Sade het volgende:
[..]
Precies... Denk echt dat jij een cursus 'empatisch vermogen ontwikkelen' moet gaan volgen ofzo. zo onzettend gericht op jezelf en totaal niet in staat om je te verplaatsen in de ander.
Oh ja, en maak het ook maar uit met je vriendin. Heeft zij de kans om op zoek te gaan naar iemand die wel bij haar past. (sorry, kon het gewoon niet laten!)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je klinkt als een alien die per ongeluk op de wereld is beland.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch allemaal wat, hè. Je ouders zijn overleden en jij blijft met de zooi zitten. Hoe durven ze.
En hoe durft de vader van je vriendin...
Dan had je het verdorie niet moeten doen, niemand die je dwingt. Maar je doet het gewoon wel, maar hebt wel het lef om dan te klagen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Precies.
Het verhaal. TS is een troll van het middelmatige soort.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Polen het volgende:
Wat was er nou nep?
Dat mogen we hopen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Het verhaal. TS is een troll van het middelmatige soort.
Je gaat toch niet menen dat je dit cynisch bedoelt omdat de mensen hier je niet met open armen en vol begrip hebben opgevangen?quote:
Hmmmm .... Gallorini's log ... star date 3294 ... I've had physical contact with a female species of the planet Earth ... hmm .. but now an other male of the population has died and she makes funny faces while a strange liquid substance is dripping out of her eyes. Could you give me more information about this, captain?quote:
Wat goed van je!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef Gallorini het volgende:
Oh, jullie hebben het allemaal wel over klagen, maar dat doe ik dus niet.
Ik zou zeggen: ga naar de dichtsbijzijnde begraafplaats en schuif bij de eerste de beste koffietafel aan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Gallorini het volgende:
Ik ga koffie drinken.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga naar de dichtsbijzijnde begraafplaats en schuif bij de eerste de beste koffietafel aan.
Vind je het serieus ook nog gek dat mensen zo reageren?quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hmmmm .... Gallorini's log ... star date 3294 ... I've had physical contact with a female species of the planet Earth ... hmm .. but now an other male of the population has died and she makes funny faces while a strange liquid substance is dripping out of her eyes. Could you give me more information about this, captain?
Ik denk van welquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat je dit cynisch bedoelt omdat de mensen hier je niet met open armen en vol begrip hebben opgevangen?
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hmmmm .... Gallorini's log ... star date 3294 ... I've had physical contact with a female species of the planet Earth ... hmm .. but now an other male of the population has died and she makes funny faces while a strange liquid substance is dripping out of her eyes. Could you give me more information about this, captain?
Sorry, hoe konden we zoooo gevoelloos zijn he?!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Gallorini het volgende:
Bedankt voor het begrip allemaal![]()
Ik ga koffie drinken.
Kusjes![]()
Precies, en uiteindelijk zal ze zeer dankbaar zijn dat je er gewoon was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:05 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan mezelf écht niet voorstellen dat dit serieus is...
Ik ben zelf op de autopiloot gegaan na het overlijden van m'n vader en heb ook alles geregeld, ook ná de begrafenis wat er genoeg te regelen. En ja, het was een enorm karwei om alles uit te zoeken, maar zoiets doe je uit liefde en respect. Ik heb het dan ook nooit als een last ervaren, maar als het laatste wat je voor iemand kunt doen...
Nu had ik zelf geen relatie toen m'n vader overleed, maar ik moet er niet aan denken dat vriendinnen in de eerste week al gevraagd hadden of ze het 'goed deden" en of ze wellicht geen 'schouderklopje' verdiend haddenZe waren er gewoon, punt. En ik ben ze daar nu nog dankbaar voor.
Nu ben ik niet zo gevoelloos als TS en kan mezelf wel íets voorstellen bij het feit dat hij zichzelf weggecijfert voelt. Maar dat ga je je vriendin dan toch niet aanrekenen?Je moet het gewoon accepteren en er voor haar zijn.
Er is best wat voor te zeggen. Je verwacht toch een zekere waardering voor al die inspanning, lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:23 schreef thaleia het volgende:
Dat iemand voor zo iets vanzelfsprekends een bedankje verwacht en zichzelf centraal stelt is belachelijk.
Een week geleden, ik ben nog altijd niet over mijn pa's overlijden heen en het is ondertussen al 8 jaar, ik heb ook nog mijn momenten waar ik sad ben. Geef haar wat ruimte, het overlijden van je pa verwerk je niet in een week, zelfs niet in een jaar, iedereen doet er anders over en mss lijkt het alsof de moeite nu niet gewenst is maar geef ze tijd. Later zal blijken dat al de aandacht goed was voor haar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
omg, ik hoop dat dit niet serieus is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Idd, moest mijn vriend zo reageren, dan zou ik het niet graag hebben en zou hij het ook wel horen. Ik denk alleen dat zijn vriendin het niet weet hoe hij er over nadenkt en wat een koele zak hij wel is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:33 schreef milagro het volgende:
[..]
omg, ik hoop dat dit niet serieus is...
en indien wel, dat zij dit zsm leest... en de enige conclusie trekt die er is en dat is![]()
Die hoef je niet te verwachten een week na het overlijden van de vader. Die waardering komt echt wel, maar het verwerken komt eerst.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen. Je verwacht toch een zekere waardering voor al die inspanning, lijkt me.
Al die inspanningquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:24 schreef Polen het volgende:
[..]
Er is best wat voor te zeggen. Je verwacht toch een zekere waardering voor al die inspanning, lijkt me.
Misschien hebben die mensen zelf wel de ervaring dat ze na twee weken vriendelijk doch dringend verzocht werden zich weer normaal te gedragen. Je weet het nooitquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:11 schreef Lotusss het volgende:
Cut him some slack, niet iedereen is zo wereldwijs als de mensen die hem compleet afgebrand hebben hier!
Dat TS een botte lul is met weinig fantasie voor het openen van topics staat natuurlijk los van de beleving van de individuele bezoeker...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen zelf wel de ervaring dat ze na twee weken vriendelijk doch dringend verzocht werden zich weer normaal te gedragen. Je weet het nooit.
zeg hem dat het een dooie boel is zolang hij/zij zich blijft gedragen als een zombiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Gallorini het volgende:
Hoe kan je het beste omgaan met iemand die net een dierbare heeft verloren?
Neem je de chagrijnigheid voor lief, of ga je chagrijnig terug doen? Maakt het je niet uit dat je even wat minder aandacht krijgt van je lief, of wil je na een aantal dagen toch wel weer de nodige aandacht?
Nou, laat ik er dan toevallig al één tellen in dit topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat TS een botte lul is met weinig fantasie voor het openen van topics staat natuurlijk los van de beleving van de individuele bezoeker...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me dat je nogal een egoïstische zak hooi bent als je na een aantal dagen al verwacht dat degene die net een dierbare is verloren weer even vrolijk als voorheen is...
een week geen aandacht van je dinnetje? Nou nou, ik hoop dat ze het snel uitmaakt met je.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ja, ik onder andere. Kon na de dood van mijn vader twee jaar voor mijn moeder zorgen omdat ze zwaar depressief was en het zelf niet inzag. Enige vorm van rouwverwerking heb ik nog niet meegemaakt. Dan nog kan ik me het standpunt van TS inbeelden. Dus kom niet aan met die smoes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen zelf wel de ervaring dat ze na twee weken vriendelijk doch dringend verzocht werden zich weer normaal te gedragen. Je weet het nooit.
Na twee jaar moet je zeker eens aan jezelf gaan denken (veel eerder zelfs), anders ga je er zelf aan onderdoor. TS heeft het echter over een hele andere termijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, ik onder andere. Kon na de dood van mijn vader twee jaar voor mijn moeder zorgen omdat ze zwaar depressief was en het zelf niet inzag. Enige vorm van rouwverwerking heb ik nog niet meegemaakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou hier een boek over kunnen schrijven. Vooral hoe het niet moet.
Nee, je kijkt het nog een weekje aan en dan moet ze er toch wel overheen zijn en lol met je gaan makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef Gallorini het volgende:
Oh, jullie hebben het allemaal wel over klagen, maar dat doe ik dus niet.
Misschien hier een beetje, thats all![]()
Dat zijn twee opmerkingen die elkaar bevestigen. Als jij denkt dat het okaye is dat mensen dat van je verwachten en dat het zo hoort dan ben je inderdaad nog niet ver gekomen met verwerken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Enige vorm van rouwverwerking heb ik nog niet meegemaakt. Dan nog kan ik me het standpunt van TS inbeelden.
Ach, misschien wil TS het al heel lang uitmaken maar heeft hij nog niet het juiste moment gevonden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:54 schreef Xennia het volgende:
Nee, je kijkt het nog een weekje aan en dan moet ze er toch wel overheen zijn en lol met je gaan maken
Zielig blijven doen? Haar vader is nog geen week geleden begravenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:31 schreef johndoe het volgende:
je moet gewoon jezelf zijn en net zo doen als je voor die tijd ook deed, kijk degene die iemand verloren is kan wel zielig blijven doen, maar daar schiet diegene niks mee op en jij al helemaal niet.
misschien iets verkeerd geformuleerd, maar life goes onquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zielig blijven doen? Haar vader is nog geen week geleden begraven
Op dit soort momenten dus niet, lolbroek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:52 schreef johndoe het volgende:
[..]
misschien iets verkeerd geformuleerd, maar life goes on
Egoistisch zwijn.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Gallorini het volgende:
Nou, jullie hebben ook wel gelijk, en doe ook helemaal niet onaardig oid tegen haar. Neem alles voor lief en stoor me er niet aan als ik bij haar ben.
Maar als ik dan 's avonds thuis zit, dan voel ik me gewoon even klote.
Ik wil weer knuffelen en klieren![]()
Jeeh, die hele week al zeg...dat je het volhoudt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Ik zou haar adviseren om het verlies van haar relatie op de koop toe te nemen...wat een kinderachtig egoistje ben jij zeg.quote:Ik heb fucking veel voor haar betekend in de laatste week. Heb een week tussen de familie gezeten die ik nog nooit had ontmoet, maar krijg niet even een klein bedankje of zo iets.
Oh mên ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:31 schreef johndoe het volgende:
je moet gewoon jezelf zijn en net zo doen als je voor die tijd ook deed, kijk degene die iemand verloren is kan wel zielig blijven doen, maar daar schiet diegene niks mee op en jij al helemaal niet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:07 schreef aldo71 het volgende:
Ik zie, ik zie...........een eenzaam bestaan voor je in de toekomst.
en.......ik zie.....een paar katten.........maar die lopen ook weg............
Vuilniszakken in de huiskamer.................de GGD..........vind je eronder.................
Vuilniszakken in de huiskamer.................de GGD..........vind je eronder.................
Oh, Teckna.. Gaan we nu ineens de stoere bink uithangen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef teckna het volgende:
Wat een enorme lul ben je TS, ik heb er gewoon geen andere woorden voor, echt niet. Dat je als kluizenaar verder mag leven want aan relaties ben je duidelijk niet toe.
had ik al gezegd dat je een lul was TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |