Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef ableton het volgende:
35 kilometer in het noorden is, 70 kilometer in de randstad, dus je woont lekker dichtbij :p
morghuhquote:Op donderdag 2 maart 2006 08:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toeps,
Laat ik je even waarschuwen.
Vanwege het nieuwe schrikbeleid wat de modjes van dit deel van het forum hebben ingesteld worden posts die bestaan uit 1 woord om bijvoorbeeld goede morgen te zeggen of posts die bestaan uit een enkele smilie zonder pardon verwijderd.
Vandaar dat ik nu met een hele grote omweg iedereen een goede morgen wens.
Moggûh
Als ik 2 uur rij naar het oosten dan zit ik in Bremen. Als een Rotterdammer 2 uur rijdt, dan is ie net het woonerf af.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.
Yeps. Dat is zo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef RonaldV het volgende:
Bedoel je het niet andersom? Ik rijd zonder problemen 70 KM waar de meeste van mijn Randstad vrienden 10KM al te ver vinden.
nee hoor, is al weer over...quote:
Neem een Red Bull powerdrankje, dan hoef je er maar één te nemen aan het begin van je dagquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:09 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor, is al weer over...
vanaf bak 3 gaat het meestal wel weer
Zooooo ga je lekker doorzakken bij de MAC ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:07 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er zit namelijk een leuke tussenstop in van zaterdag op zondag
Klopt! Alleen nemen als je een goede zorgverzekering hebt afgesloten met extreme tandarst dekking anders gaat dat je een bom duiten kosten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
oef dat is echt zo'n ontzettend zoete troep dat je glazuur al van je tanden afspringt voor je het hebt door kunnen slikken *brrr*
koffie alleen in uiterste noodzaakquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:17 schreef richardc het volgende:
[..]
Klopt! Alleen nemen als je een goede zorgverzekering hebt afgesloten met extreme tandarst dekking anders gaat dat je een bom duiten kosten.![]()
Geef mij maar gewoon een lekker bakkie koffie. (ondanks dat dit waarschijnlijk net zo slecht is)![]()
Die kende ik nog niet, die naam ga ik onthoudenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:12 schreef ableton het volgende:
"Red Bullshit"
Vet! Het is wel advanced knutselen zeg maar, maar wel iets leuks om uit te proberen!quote:
Jup, en van rustig zijn krijg ik inspiratiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |