quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan wel een dagje wachten hoor![]()
we kunnen best 2 showcases aan hoor, dus posten die hap!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:16 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan wel een dagje wachten hoor![]()
Hij is nog opgelicht, het was er erg donker. Ik ga meteen aan de slag voor een nieuwe avvie, ik heb nog veel meer filmpjes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
zei er iemand zondagmiddag?
Geinig dingetje Toeps, tikkie donker wel.
Hoe komen die aangebrande etensresten daar om te beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Mauro het volgende:
Mauro is een beetje dom vandaag.
Zit al de hele dag foto's te soepen voor de showcase dat ik vergeet dat ik andere dingen aan het doen ben tegelijkertijd. Zo heb ik zelfs mijn koffie al koud laten worden terwijl die gewoon voor mijn neus stond.
Maar ik was ook andere dingen aan het doen.
Zo had ik een pan met aangebrande etensresten. Vanochtend dacht ik die wel even schoon te koken met water en schoonmaakazijn.
Ongeveer een uurtje later wordt ik opgeschrikt door een stanklucht en rook uit de keuken
Pan drooggekookt en de etensresten nog zwarter op de bodem.....
Soda gepakt en ook dat weer aangezet met water (op een heel klein pitje)
Wordt ik net gewaarschuwd door wat getik uit de keuken. Pan weer drooggekookt
Fotosoepen en pan schoonmaken is een absolute no-no bij mij.
geen wonder dat mannen singletasking zijn
zondag kan niet, dan zit iedereen in de dierentuin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Vliegvrager het volgende:
zei er iemand zondagmiddag?
Geinig dingetje Toeps, tikkie donker wel.
Had een pastasaus gemaakt in zo'n mooi gietijzeren pan. Maar de kaas uit de saus was wat aan de bodem blijven plakkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hoe komen die aangebrande etensresten daar om te beginnenLaat jij je eten aanbranden?
Dat heet besparing!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik wist dat het slecht ging met de leefbaren, maar zo slecht?!
Ah kaas...dan ben je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Had een pastasaus gemaakt in zo'n mooi gietijzeren pan. Maar de kaas uit de saus was wat aan de bodem blijven plakken![]()
Nou ik geloof niet zo heel goed, want hij houdt niks meer overquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Kleintje het volgende:
pea, het soepen in de zin van 'soep maken van je aangebrande resten' dat gaat hem goed af
Het soepen is helemaal klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:04 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ah kaas...dan ben je vergeven![]()
Schiet het soepen al op? Vanavond ben ik er pas weer laat, en ik ben toch wel benieuwd naar de showcases van jou en VV
Zijn de foto's van Re en aapstok niet goed?!quote:Hoi Bianca,
Je mag wel met 3 eigen foto's op onze wesite gaan staan. Liever zouden we nieuwe betere foto's schieten. In de bijlage staat alle info. Laat je het even weten?
Veredelde pasfotos bij die tent, zeg...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
Zijn ze nou helemaal, bij Studio Rosenberg?!
[..]
Zijn de foto's van Re en aapstok niet goed?!
Oh wacht, shoots kosten 250 euro. Juist. Laat maar.
250 euro? en wat krijg je daarvoor? Wordt je dan ook door een visagiste in de kleuren gezet? Hebben ze een mooie set? Leuke kleding misschien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Even snel door hun modellenoverzicht gebladerd om een idee te krijgen van wat zij dan professionele foto’s vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:08 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het is wel met visagie en alles. Maar toch, ik vind dat ze eerst wel eens een mooie website mogen kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
250 euro? en wat krijg je daarvoor? Wordt je dan ook door een visagiste in de kleuren gezet? Hebben ze een mooie set? Leuke kleding misschien?
Of wordt je gewoon door een fotograaf voor een witte achtergrond gezet en krijg je standaard plaatjes in wat je die morgen uit je kast hebt getrokken?
Nog zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Even snel door hun modellenoverzicht gebladerd om een idee te krijgen van wat zij dan professionele foto’s vinden.
[afbeelding]
Dat zie ik Re of aapstok niet zo snel doen idd![]()
![]()
Je eigen foto's zijn gewoon veel beter...ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het is wel met visagie en alles. Maar toch, ik vind dat ze eerst wel eens een mooie website mogen kopen.Misschien kan ik een dealtje maken?
heyquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kleintje het volgende:
VLIEG... ga nou toch VLIEGENSVLUG die showcase maken![]()
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
Een echte 70s shoot!quote:
Ja hoor, die had ik gemaild. En mijn site erbij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...
Hij heeft de totaalfoto's allemaal schuin van onderen genomen, ziet er echt niet uit! Betere foto's...tssss....dat doet mijn nichtje van 4 nog naquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer staan!
in een hoekje met twee lampen op me gericht
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.
Ik zit verdorie in de verkeerde business...quote:
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit verdorie in de verkeerde business...
Ik hoor net dat ik een bureau ben begonnen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!
Bureaulampjes?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
Dan zet jij err zeker 2 bureaulampjes op om die schaduwen te krijgen???
Totale kosten: nog geen ¤ 60.-quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Romantischquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Lief hè!
Zus met soon to be husband![]()
investeren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |