Nog zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Even snel door hun modellenoverzicht gebladerd om een idee te krijgen van wat zij dan professionele foto’s vinden.
[afbeelding]
Dat zie ik Re of aapstok niet zo snel doen idd![]()
![]()
Je eigen foto's zijn gewoon veel beter...ze moeten niet zeuren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:13 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, het is wel met visagie en alles. Maar toch, ik vind dat ze eerst wel eens een mooie website mogen kopen.Misschien kan ik een dealtje maken?
heyquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Kleintje het volgende:
VLIEG... ga nou toch VLIEGENSVLUG die showcase maken![]()
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:17 schreef Toeps het volgende:
Sja... Je moet toch wat, als B-model. Maar ik ga niet betalen, no waaaay!
Een echte 70s shoot!quote:
Ja hoor, die had ik gemaild. En mijn site erbij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja maar hebben ze je foto's ook gezien? Ik bedoel, als je nou echte baggerfoto's had...
Hij heeft de totaalfoto's allemaal schuin van onderen genomen, ziet er echt niet uit! Betere foto's...tssss....dat doet mijn nichtje van 4 nog naquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kijk mij eens stoer staan!
in een hoekje met twee lampen op me gericht
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat je als A, B of C-model iig niet moet is vooraf betalen. Ze mogen verdienen aan je opdrachten, maar als je ze vooraf moet betalen is dat een garantie dat ze je inschrijven en dan lekker achterover gaan leunen.
Ik zit verdorie in de verkeerde business...quote:
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zit verdorie in de verkeerde business...
Ik hoor net dat ik een bureau ben begonnen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Begin een modellenbureau zou ik zeggen!
Bureaulampjes?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
Dan zet jij err zeker 2 bureaulampjes op om die schaduwen te krijgen???
Totale kosten: nog geen ¤ 60.-quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Romantischquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Lief hè!
Zus met soon to be husband![]()
investeren?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bureaulampjes?
Ik ga investeren. Ik ga twee bouwlampen scoren bij de Gamma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |