Rustquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:30 schreef Laniboekje het volgende:
Je wilt wel heel graag dat ik oprot he? Wat is er thuis.. wat zo belangrijk is??
wat dacht je dan? een mini cooper op de stoep?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hahahahahah.. ah...a.. meen je dat serieus?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Retuobak het volgende:
Daar ligt je nieuwe Popstation Portable te wachten Laniboekje
Rust + mijn huis = bestaat niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wat dacht je dan? een mini cooper op de stoep?
Je zou bijna denken dat ze wat van je willen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
MIJN naam staat daar wel in he!![]()
Btw, mijn 2de naamtopic al..
Ja, ze willen dat ik oprot.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze wat van je willen...
aaah als je rust op je werk vind , dan blijf je maarquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe mij maar een Neo Double.
[..]
Rust + mijn huis = bestaat niet.
En ja.. wanneer komt die Mini Cooper nou eens verdomme?!!
Tss, waarom jij wel naar huis en de rest die niet thuis is niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
MIJN naam staat daar wel in he!![]()
Btw, mijn 2de naamtopic al..
Ik heb ooit een belspelcompilatie gezien.. daar kwam mordra volgens mij mee. Als je dat kijkt, dan weet je wat nu het echte verhaal achter die duivelse meiden is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
aaah als je rust op je werk vind , dan blijf je maar
en belspelsletten hebben je mini cooper
Ze zeggen : 10000 euro gegarandeert!
krijg ik het niet
die heb ik ook!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een belspelcompilatie gezien.. daar kwam mordra volgens mij mee. Als je dat kijkt, dan weet je wat nu het echte verhaal achter die duivelse meiden is.
Hun spelletjes zijn tricky he? Het is allemaal 1 groot complot!quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die heb ik ook!
kwam er te laat achter!
jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hun spelletjes zijn tricky he? Het is allemaal 1 groot complot!
Jaaaa, het was weer een geweldige carnavalquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Noooootje, welkom in de nuchtere wereld.
Veel plezier gehad?
Spannend allemaal, en vanaf morgen vastenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaaa, het was weer een geweldige carnavalIk ga vanavond nog ff lekker bij mn ouders eten en dan morgen weer naar school
Behoorlijk ja, terwijl iedereen in deze regionen gewoon nog vakantie heeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het reguliere leven slaat meteen keihard terug he?![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Spannend allemaal, en vanaf morgen vasten![]()
![]()
Trouwens.. ik bedenk me net. Hebben ze bij jou op school geen vakantie dan? Ik moet vrijdag ook naar school, maar dat is meer les van iemand buitenaf.. docenten zijn niet aanwezig op school.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, terwijl iedereen in deze regionen gewoon nog vakantie heeft
Goedgelovige royquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, terwijl iedereen in deze regionen gewoon nog vakantie heeft
[..]Geen snoep of andere lekkernijen en geen alcohol door de weeks
Nee, ik heb alleen zomervakantie, Kerstvakantie en meivakantiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Trouwens.. ik bedenk me net. Hebben ze bij jou op school geen vakantie dan? Ik moet vrijdag ook naar school, maar dat is meer les van iemand buitenaf.. docenten zijn niet aanwezig op school.
Bij ons op school lijkt het wel alsof ze iedere maand een eigen vakantie inplannen. Kijk, maakt mij niet uit hoor.. maar ik als student loop wel gewoon stage etc. en dan is het wel handig als je vragen kan stellen aan docenten via de mail.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen zomervakantie, Kerstvakantie en meivakantie
Wat is daarmee?quote:
Nooit gezienquote:
Docenten en mail gaat eigenlijk nooit goed, reageren zelden binnen 2 dagen en vaak moetik na een week een herinnering sturenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bij ons op school lijkt het wel alsof ze iedere maand een eigen vakantie inplannen. Kijk, maakt mij niet uit hoor.. maar ik als student loop wel gewoon stage etc. en dan is het wel handig als je vragen kan stellen aan docenten via de mail.
Bij jou te weinig vakantie en bij mij alleen maar .. voor de docenten dan.
Vertel mij niet hoe het werkt, because I already knowquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef mordradead het volgende:
Je moet wel vasten Roy, zoals een echte Katholiek betaamt. En al je snoepjes mag je in een grote pot doen en daarna opeten aldus 1 tegen 100.
ramadam binnekortquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertel mij niet hoe het werkt, because I already know
ik denk het, dan gaan ze schapen bakken enzoquote:
Dat ga ik zometeen ook doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik denk het, dan gaan ze schapen bakken enzo
Ga er dan maar eens lekker voor zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertel mij niet hoe het werkt, because I already know
Ik wil ook shoarma.quote:
verkeerde topic? [Xbox] Halo 2 - Deeltje 13quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:31 schreef pkwarts het volgende:
Weer lekker oud vertrouwd Halo 2 gespeeld met peristilius, Twi en Gamedemon
hier word er niet over games gepraatquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef mordradead het volgende:
Sorry hoor maar voor games ga ik wel in onz posten:{w
Veel plezierquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef mordradead het volgende:
Sorry hoor maar voor games ga ik wel in onz posten:{w
jij hebt een iPodquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand toevallig nog sites waar ik iPod filmpjes kan downloaden (trailers van games, films enzo, tv-shows, etc)?
www.apple.com ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand toevallig nog sites waar ik iPod filmpjes kan downloaden (trailers van games, films enzo, tv-shows, etc)?
iTunes toch gewoon? Daar kun je toch Lost ed. via aanschaffen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
zoals jullie weten post ik nooit over games, voor de liefhebbers wil ik er wel een gamestopic openenquote:
Na vijf jaar m'n Mp3-discman gebruikt te hebben en die het begaf (may it rest in pieces), heb ik besloten om eens een iPodje te halen. It's not that bad eventually!quote:
Misschien zijn er andere sites? iTunes is leuk, maar ook niet meer dan dat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
iTunes toch gewoon? Daar kun je toch Lost ed. via aanschaffen?
doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
zoals jullie weten post ik nooit over games, voor de liefhebbers wil ik er wel een gamestopic openen
Ben ik nu ook stoer in jouw ogen?quote:
Scoor gelijk even een permban.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef mordradead het volgende:
[..]
zoals jullie weten post ik nooit over games, voor de liefhebbers wil ik er wel een gamestopic openen
Koppelverkoopquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Misschien zijn er andere sites? iTunes is leuk, maar ook niet meer dan dat.
Ik ken ze jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
Je hebt echt mensen die alleen maar respect voor je hebben als je Apple spullen hebt!.
Wees nou eens lief.quote:
Nee, het was een hint.quote:
Gisteravond?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
Gisteravond was je anders nog heel aardig tegen mij
zet de link naar de wiki er dan eens in zodat ik em de volgende keer er gewoon ik kan gooien zonder al die plaatjes aan te moeten passen omdat als je ze quote geen [img ] code krijgenquote:
Zou dat niet schnee ist Spaß zijn?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Spaß is schnee
nee ik kan geen duits![]()
ich habbe viel spaß gemachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zou dat niet schnee ist Spaß zijn?
mijn duits zuigt ook maar ik dacht laat ik het eens proberen.
Het enige belangrijke Duits.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:21 schreef mordradead het volgende:
Zwei bier.
De wiki zit in dr sigquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet de link naar de wiki er dan eens in zodat ik em de volgende keer er gewoon ik kan gooien zonder al die plaatjes aan te moeten passen omdat als je ze quote geen [img ] code krijgen
er is een behoorlijk verschil als Ecuador thuis of uit spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:36 schreef mordradead het volgende:
Ja man !!!
vanavond HOLLAND - ECUADOR mensen (voetbal ja) nog mensen voor Ecuador hier?
Ik heb die OP niet voor niks gemaakt hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:09 schreef peristilius het volgende:
Wat moet je met een OP, het is een slowchat, ga iets nuttigs posten in plaats van zeuren over de OP.
you go girlquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik heb die OP niet voor niks gemaakt hoorChago
![]()
quote:
Die "negers" zullen nog versteld staan van de temperaturen die in Nederland mogelijk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:40 schreef taart het volgende:
[..]
er is een behoorlijk verschil als Ecuador thuis of uit spelen.
En ze hebben het natuurlijk kenker koud hier dus we gaan winnen![]()
Wasn't mequote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Chanty87 het volgende:
Ja welke debiel heeft die wiki zitten verkloten
OP weer aangepastquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Chanty87 het volgende:
Ja welke debiel heeft die wiki zitten verkloten
mijn cover! wat doe je!quote:
wat een rotzooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:07 schreef peristilius het volgende:
Jawel, dit is de plek waar alle actie plaats vond: tub-Leejows-cavia is dood en zijn kleurtje is ook weg
Nu weet je ieder geval voor de volgende keer dat je eerst moet savenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren heb ik weer eens een RPG-blunder gemaakt. Ik was al een uur FF IV aan het spelen, ging heel fijn enzo. Wilde ik gaan saven, maar ik zag nog 1 item om te pakken. Dus ik doe dat nog wel even, vet moeilijke monsters die ik voor dat item moet verslaan. Ik werd totaal afgemaakt..
Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blackboard
Hahahahaha!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Laniboekje het volgende:
Gisteren heb ik weer eens een RPG-blunder gemaakt. Ik was al een uur FF IV aan het spelen, ging heel fijn enzo. Wilde ik gaan saven, maar ik zag nog 1 item om te pakken. Dus ik doe dat nog wel even, vet moeilijke monsters die ik voor dat item moet verslaan. Ik werd totaal afgemaakt..
Juist. In die dungeon ben ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook meerdere keren gehad, vooral in de laatste dungeon, waar de vijanden bizar sterk zijn![]()
Tandartsen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen allemaal.Had ik dus naar scheikunde gekunt om belangrijke uitleg te volgen. Kwam mijn moeder gister "ja we moeten morgen naar de tandarts". Nu heb ik dus de meest belangrijke uitleg van een groot PO gemist.
scheikunde is eitje:)quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:25 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen allemaal.Had ik dus naar scheikunde gekunt om belangrijke uitleg te volgen. Kwam mijn moeder gister "ja we moeten morgen naar de tandarts". Nu heb ik dus de meest belangrijke uitleg van een groot PO gemist.
Inderdaad en ik heb dus nu ook 2 "beginnende gaatjes".quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Juist. In die dungeon ben ik.
[..]
Tandartsen!![]()
Opzich wel maar dit onderdeel is wel lastig. Misschien dat je het ook hebt gehad met die stofjes in buisjes enzo herkennen.quote:
vast wel, heb eindexamen in scheikunde gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Opzich wel maar dit onderdeel is wel lastig. Misschien dat je het ook hebt gehad met die stofjes in buisjes enzo herkennen.
LOLquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben echt alle sidequests aan het doen om alles gedaan te hebben. Dan voelt het pas 'compleet'. En de laatste dungeon is echt bruikbaar om te levelen voor de eindbaas, dus 2 vliegen in 1 klap zeg maar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:38 schreef philipnorth het volgende:
[..]
LOL
Hoe ver ben je nu er mee?
Beetje aan t levellen voor t einde meer, of echt serieus side quests aan t doen om alles gedaan te hebben?
Alle items uit die dungeon zijn ook echt de moeite waard inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ben echt alle sidequests aan het doen om alles gedaan te hebben. Dan voelt het pas 'compleet'. En de laatste dungeon is echt bruikbaar om te levelen voor de eindbaas, dus 2 vliegen in 1 klap zeg maar.
Allemaal level 50+ . Weet alleen nog niet welke characters ik ga gebruiken voor de eindbaas, welke setup zeg maar het meest effectief is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle items uit die dungeon zijn ook echt de moeite waard inderdaadWelk level heb je nu?
Ik heb gewoon de standaard characters gebruikt, zoals het in het origineel ook wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Allemaal level 50+ . Weet alleen nog niet welke characters ik ga gebruiken voor de eindbaas, welke setup zeg maar het meest effectief is.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de standaard characters gebruikt, zoals het in het origineel ook was
ToP, dat wordt een TOPgamesquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan. Van het weekend maar eens kijken hoe ver ik kom en evt. uitspelen, mooi op tijd voor ToP.
Maar hij klopt wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ToP, dat wordt een TOPgames
...
Wat een slechte slogan
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dan, dat is snel gereageerd na mijn postZit je me te stalken ofzo?
Herkenbaar, ik zit hier ook een beetje de TU krant te lezen omdat ik geen zin heb om te beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hehehe, ik heb geen zin om aan het werk te gaan en daarom druk ik iedere keer op F5.
Is de krant van de TU nog zinnig om te lezen? Wij hebben ook zo'n krantje op school en daar staat echt altijd de grootste onzin in. Volgens mij worden die dingen nog meer gebruikt als onderzetters voor lekkende koffiebekers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zit hier ook een beetje de TU krant te lezen omdat ik geen zin heb om te beginnen
Ik heb ook het gevoel alsof het vrijdag is. Misschien meer omdat donderdag altijd mijn laatste werkdag is en ik op vrijdagen meestal kan uitslapen op school.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef philipnorth het volgende:
koffie
Ligt het aan mij, of heerst er een enorm vrijdag gevoel?
Het is vooral de achterpagina die leuk is: een strip, een vraag van de week, een column en een onderzoek naar allerdaagse dingen, de rest is niet echt boeiend.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Is de krant van de TU nog zinnig om te lezen? Wij hebben ook zo'n krantje op school en daar staat echt altijd de grootste onzin in. Volgens mij worden die dingen nog meer gebruikt als onderzetters voor lekkende koffiebekers.
Voor mij is het net maandag, maar dat komt omdat ik gisteravond terug ben gekomen in Delft, waar ik normaal altijd op de zondag thuis komquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:14 schreef philipnorth het volgende:
koffie
Ligt het aan mij, of heerst er een enorm vrijdag gevoel?
Maandagen, verschrikkelijke werkdagen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij is het net maandag, maar dat komt omdat ik gisteravond terug ben gekomen in Delft, waar ik normaal altijd op de zondag thuis kom
Kun je nagaan hoe ik me voelquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maandagen, verschrikkelijke werkdagen!
![]()
Een beetje...quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ahhhhhh[insert aai over de bol smiley] Zo beter?
![]()
Roy heeft een OVquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Meer kan ik op het moment niet doen, we zijn zo ver van elkaar verwijderd..![]()
![]()
![]()
Wat een dramaaatische reactiequote:Op donderdag 2 maart 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Meer kan ik op het moment niet doen, we zijn zo ver van elkaar verwijderd..![]()
![]()
![]()
Ik moet toch wat he, als dramaqueen zijnde.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een dramaaatische reactie![]()
Weekend, dus ik kan morgen pasquote:
Heb jij morgen niet iets heel belangrijks te doen? Of was dat pas volgende week?quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weekend, dus ik kan morgen pas
Das morgen jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heb jij morgen niet iets heel belangrijks te doen? Of was dat pas volgende week?
Ik had ook niet anders verwacht dan dat je het nog zou wetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ik waardeer mijn eigen geheugen op het moment best wel.
Goed planquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
De reacties..
![]()
Maar goed, ik ga NU ECHT wat doen. Anders komt het helemaal niet goed meer met mij vandaag.
ja, maar in IJsselmuiden zijn de wegen wel vrij, maar in Kampen ligt er nog allemaal drap.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:33 schreef mordradead het volgende:
Ligt er bij jullie zoveel sneeuw dan? Hier nog wel wat maar het gaat goed weg door de zon
ik zou ook pissed of worden als iemand een sneeuwbal op me zou gooien, maar om nou direct met diegene op de vuist te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ook geen greintje humor in die gasten he. Zonde, zou de wereld zo veel makkelijker van maken.
Komt gewoon omdat je een bangerik bent.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:03 schreef taart het volgende:
[..]
ik zou ook pissed of worden als iemand een sneeuwbal op me zou gooien, maar om nou direct met diegene op de vuist te gaan
En weer snelquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
Woa fok is weer ouderwets traag...aaaah the good old days
MIJN NOSTALGIE! WAT DOE JE!quote:
Ja ik vond het ook weer even fijn, topic aan klikken, 5 minuten wachten, topic geladenquote:
scheelt mij weer F5en, 1x F5 voor 5 minuten plezierquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook weer even fijn, topic aan klikken, 5 minuten wachten, topic geladen
Hoe kan Pepsi zo stom zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
*proest*
OMFG, hoe kan hij dat de medemens aandoen?!
Ik denk alleen eerder aan een boycot van Pepsi nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:54 schreef disjfa het volgende:
Ook slechte reclame is reclame. Zie hier hoe hard het gaat
Smerig vind ik het niet, dus af en toe bij gebrek aan beter kochten we het, maar nu dus niet meerquote:
Sorry dat door mijn linkje deze verschrikkelijke beelden nu op je netvlies staan gebrandquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:09 schreef Laniboekje het volgende:
Nu hoor ik op de radio het nummer: 'Ladies Night' gezongen door mannen.. en dan moet ik dus meteen denken aan het beeld van Dhr. Hasselhoff bij Pepsi..
![]()
![]()
![]()
Ik kom er nog wel bovenop, alleen duurt het ditmaal denk ik iets langer dan normaal.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry dat door mijn linkje deze verschrikkelijke beelden nu op je netvlies staan gebrand
Neem bier, werkt altijd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel bovenop, alleen duurt het ditmaal denk ik iets langer dan normaal.
![]()
Ik neem liever vrouwenquote:
Goed stukje tekstquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:34 schreef Fliepke het volgende:
Voor alle liefhebbers
http://www.theinquirer.net/?article=30018
groot gelijk heeft die vent
Slavendrijverquote:
Ben het er ook zeker mee eens inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:34 schreef Fliepke het volgende:
Voor alle liefhebbers
Apple wordt inderdaad wel erg gehyped op het moment. Kan echter niet zeggen of de producten niets zijn.. ik heb niets dat van Apple is voor zover ik weet. Ik vind het altijd wel jammer dat bedrijven meegaan in de hype en dan af en toe echt met producten op de proppen komen die echt gewoon niet door de beugel kunnen qua kwaliteit, nu verwijt ik Apple nergens van.. want ik weet gewoonweg niet of hun producten goed zijn of niet. Maar de kans zit er wel in dat ze te ver gaan met hun imago en dat het fout afloopt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:34 schreef Fliepke het volgende:
Voor alle liefhebbers
Fliepke en knopjes.quote:
Joah, dat mag je als normale user nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef Fliepke het volgende:
<marquee>HTML is ook tof </marquee>
Inderdaad, saaie kut notes.quote:
Die van jou waren anders best leuk om te lezen, die van Speknek zijn ook leuk leesmateriaalquote:
Pimps wel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:27 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joah, dat mag je als normale user niet![]()
Ik ben dan ook leuk, alleen die modjes somsquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Die van jou waren anders best leuk om te lezen, die van Speknek zijn ook leuk leesmateriaal
Die van Speknek zijn inderdaad grappig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Die van jou waren anders best leuk om te lezen, die van Speknek zijn ook leuk leesmateriaal
Hebben wij normaal geen foto die standaard ingevoerd wordt als iemand zegt dat hij een pimp is?quote:
Wacht ik zal er eentje uitdelen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die van Speknek zijn inderdaad grappig.
Maar ja, meeste users hebben gewoon suffe notes.
Mijn note is idd suf, DeTulp050quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die van Speknek zijn inderdaad grappig.
Maar ja, meeste users hebben gewoon suffe notes.
quote:
Post hem even hier en als je geluk hebt dan kan je er nog 1 bij zettenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Post er eentje, dan krijg je er eentje
Nee je moet een kut posten om een kutnote te krijgenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Post hem even hier en als je geluk hebt dan kan je er nog 1 bij zetten
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee je moet een kut posten om een kutnote te krijgen
Ik wil zo'n persoonlijke kleine aziatische hoofdmasseuse, met van die kleine handjesquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jij ook al. Ik zit al de hele dag met een kapot hoofd
prima, maar dan post ik een kut is het nog niet goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af hoe je sexleven is
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef capibar het volgende:
Ohja, morgen krijg ik natuurlijk te horen dat ik mod word!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef capibar het volgende:
Ik kan anders nog tot morgen 20:00 soliciteren.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef capibar het volgende:
- edit peristilius -quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee je moet een kut posten om een kutnote te krijgen
Heb je nog niet gesolliciteerd?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik kan anders nog tot morgen 20:00 soliciteren.![]()
Hij is al gezet door periquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef Tain het volgende:
Waar blijft die kuteindredacteur met z'n kutnote
Je gebruikt de verkeerde smileyquote:
Eeeeh, ik moest vandaag weerstanden uitrekenen bij een practicum......quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik ben weer thuis van een superspannend practicumWe mochten spelen met de windtunnel van onze faculteit (waar oa ook de Nuna en de schaatsstrips getest zijn) en we mochten daarvoor aan allemaal knopjes zitten. Helaas was dit niet meer dan aanzetten, invalshoek veranderen en dan enteren...
En dat 2.5 uur lang met 3 verschillende configuraties.
DS zuigt, PSP heerst. Slotje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Chanty87 het volgende:
Ik had een tentamen vandaag, alleen had ik het tentamen al voor het gegeven werdwaardoor ik dus zonder de theorie te leren waarschijnlijk alsnog een hoog cijfer heb
![]()
Ik ben vandaag trouwens ook weer zo'n schitterende discussie aangegaan met een stel PSP-fanboysPrachtig om te zien dat ze zo snel uitgeluld zijn met hun argumentjes over graphics
Daar gaat het niet om, heb je de graphics wel eens gezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:56 schreef pkwarts het volgende:
Bestaan er PSP fanboys?!
Iedereen die zo'n ding heeft vind dat er veel te weinig voor uit is
Ik moet toegeven, die zijn best strak jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, heb je de graphics wel eens gezien.
2 euroquote:
Je mag hem hebben.quote:
Die ook.quote:
Je bent een Nintendo fangirl..........en je stoort je aan gehype om niks?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
IK roep tenminste niet constant dat Sony zuigt.Ik heb dan ook alleen wat tegen Sony's arrogante instelling in de gameconsole-markt. En hun fanboys. En dat gehype om niks. But that's just me.
Dat is toch echt een ander bedrijfquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:37 schreef Chanty87 het volgende:
IK roep tenminste niet constant dat Sony zuigt.Ik heb dan ook alleen wat tegen Sony's arrogante instelling in de gameconsole-markt. En hun fanboys. En dat gehype om niks. But that's just me.
Het is niet alleen Nintendo die dingen hyped (Revolutionair dit, geweldig dat, enorme stap voor industrie zus, volledig nieuwe ervaring zo etc.) maar ook met name de fancommunity die behoorlijk gewone dingen enorm hyped.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef Chanty87 het volgende:
Nintendo hyped om niks dan? Voorbeeldje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |