Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef 1ofthefew het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk klein qua lengte en ik ben behoorlijk lang (1.93).
onlangs een veel intiemere en fijnere vorm gevonden afgeleid van de doggystyle.
als je in doggystyle positie zit dan ga je achterover.
als man zijnde rust je dus op je scheenbenen, de dame in kwestie zit dus op je schoot.
nu kun je ritmisch rijden en heb je over de hele lengte lichaamscontaact. daarnaast vind ik het als voordeel dat je wel het genot en de intensiteit van doggystyle hebt maar dit dus word versterkt door een veel groter contactoppervlak (en je kunt nog heerlijk met elkaar zoen en ik haar heerlijk vingeren zonder mij in lastige posities te werken
ik bedoel dan clittoraal vingerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..![]()
ik ben 2.04 en met minder lange bedpartners is doggy idd een probleempje. gewoon jij op bed, en hij op de grond. wat ook wel wil is op een krukje staan, en over het aanrecht bukken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef Qamar het volgende:
Hoi!
Ik ben niet zo een held in het zoeken op dit forum, misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar eerder geopende topics over het onderwerp "doggystyle" en de technieken om dat te doen.
Klinkt erg klinisch, maar ik heb het om 1 of andere reden nooit voor elkaar gekregen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn lengte (1.63 m) en de lengte van mijn bedpartner (vaak boven de 1.83m).
Ben ik correct als ik denk dat daardoor doggystyle niet gaat, omdat zijn dijbenen langer zijn?
Zijn er misschien tips en truuks om het wel te laten lukken?
Ik krijg namelijk het gevoel dat ik iets heel erg lekkers mis, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
....kan....wellicht dat een foto duidelijkheid in de zaak kan scheppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
Maar het is dus niet zo dat ik een te dikke ass heb ofzo?
dan moet je wel heel dik zijn lijkt mij ....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
...maar wel met zorg....in die houding kom je "extra" diep....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef dribbel79 het volgende:
Leg haar op d'r buik, kontje iets omhoog en gaan, is vele malen lekkerder...anders kan zij met d'r kniëen op een kussen oid gaan zitten, zodat het toch beter gaat ofzo?
Doggystyle (incl. spanken) is echt geweldig!!
* dribbel79 is fan van Doggystyle!
Wie weet.. Foto?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
Wederom....beeldmateriaal..?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Qamar het volgende:
Bedacht toen dat mijn kont in de weg zou zitten.
klopt!! is een kwestie van samen spelquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Camplo het volgende:
Mijn vriendin is ook vrij klein (1.62m) en ik best groot (1.93m) maar gaat gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |