Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef 1ofthefew het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk klein qua lengte en ik ben behoorlijk lang (1.93).
onlangs een veel intiemere en fijnere vorm gevonden afgeleid van de doggystyle.
als je in doggystyle positie zit dan ga je achterover.
als man zijnde rust je dus op je scheenbenen, de dame in kwestie zit dus op je schoot.
nu kun je ritmisch rijden en heb je over de hele lengte lichaamscontaact. daarnaast vind ik het als voordeel dat je wel het genot en de intensiteit van doggystyle hebt maar dit dus word versterkt door een veel groter contactoppervlak (en je kunt nog heerlijk met elkaar zoen en ik haar heerlijk vingeren zonder mij in lastige posities te werken
ik bedoel dan clittoraal vingerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..![]()
ik ben 2.04 en met minder lange bedpartners is doggy idd een probleempje. gewoon jij op bed, en hij op de grond. wat ook wel wil is op een krukje staan, en over het aanrecht bukken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef Qamar het volgende:
Hoi!
Ik ben niet zo een held in het zoeken op dit forum, misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar eerder geopende topics over het onderwerp "doggystyle" en de technieken om dat te doen.
Klinkt erg klinisch, maar ik heb het om 1 of andere reden nooit voor elkaar gekregen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn lengte (1.63 m) en de lengte van mijn bedpartner (vaak boven de 1.83m).
Ben ik correct als ik denk dat daardoor doggystyle niet gaat, omdat zijn dijbenen langer zijn?
Zijn er misschien tips en truuks om het wel te laten lukken?
Ik krijg namelijk het gevoel dat ik iets heel erg lekkers mis, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
....kan....wellicht dat een foto duidelijkheid in de zaak kan scheppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
Maar het is dus niet zo dat ik een te dikke ass heb ofzo?
dan moet je wel heel dik zijn lijkt mij ....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
...maar wel met zorg....in die houding kom je "extra" diep....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef dribbel79 het volgende:
Leg haar op d'r buik, kontje iets omhoog en gaan, is vele malen lekkerder...anders kan zij met d'r kniëen op een kussen oid gaan zitten, zodat het toch beter gaat ofzo?
Doggystyle (incl. spanken) is echt geweldig!!
* dribbel79 is fan van Doggystyle!
Wie weet.. Foto?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
Wederom....beeldmateriaal..?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Qamar het volgende:
Bedacht toen dat mijn kont in de weg zou zitten.
klopt!! is een kwestie van samen spelquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Camplo het volgende:
Mijn vriendin is ook vrij klein (1.62m) en ik best groot (1.93m) maar gaat gewoon.
Misschien een kwestie van. klein geschapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Qamar het volgende:
Ik heb geen beeldmateriaal van mijn ass! :p
Denk nou ff mee, want ik vind het dus wel crap iedere keer.
Dan ga je in zo een "onderdanige" positie als vrouw, na al die BH's die zijn verbrand omwille van de emancipatie, en dan krijgt ie hem er nog niet in.
precies....details woman!...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef nebelung het volgende:
Ja maar, wat lukt er dan niet? Hij kan er niet bij of zo?
Ik ben zelf ook klein met een lange partner, maar heb geen idee wat precies niet lukken kan.
PS: waarom zou het aan jou liggen dat het niet lukt?
Hoeveel waren 't er dan?.....en in welke vijver vis jij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Qamar het volgende:
Ik ben 24 en redacteur/journalist.
Waar staat dat ik student ben?
(Nee, mijn partners zijn meestal een jaar of 5/6 ouder.)
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef nebelung het volgende:
Ja maar, wat lukt er dan niet? Hij kan er niet bij of zo?
Ik ben zelf ook klein met een lange partner, maar heb geen idee wat precies niet lukken kan.
PS: waarom zou het aan jou liggen dat het niet lukt?
Komt hij niet in de buurt...?..of krijgt ie 'm er gewoon fysiek niet in?....ertussen zeg maar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.
Heb het geprobeerd staand, door te bukken.
En in bed natuurlijk, op de knieen, maar hij krijgt hem er dan niet in.
Wie zegt dat ze inmiddels niet gewerkt hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Tarabass het volgende:
Hmm, vandaar dit topic. Je bent gewoon te dik :p
Stacks, Stackers etc. om gewicht te verliezen.
...ik blijf niet vragen om foto's ..he lieverd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze inmiddels niet gewerkt hebben?
En dat komt door het lengteverschil zeg je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.
Hmja, dat doe ik bijna altijd bij doggystyle.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef ioor het volgende:
kan je hem dan niet een handje helpen door hem eventueel zelf in te brengen?
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb het niet zo vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Komt hij niet in de buurt...?..of krijgt ie 'm er gewoon fysiek niet in?....ertussen zeg maar?
Heb je al wel eens geprobeert om gewoon met je hand hem een beetje te "sturen"quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
..bang dat ie éénrichtingsverkeer inrijdt?...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, dat doe ik bijna altijd bij doggystyle.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
Ik heb er een tijdje moeite mee gehad, omdat het dus een "onderdanige positie" is
wellicht toch een eh..voluptueuze bips?....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb het niet zo vaak geprobeerd.
Ik heb er een tijdje moeite mee gehad, omdat het dus een "onderdanige positie" is en je hebt totaal geen oogcontact.
Maar goed, je blijft gewoon ontzettend nieuwsgierig, te meer omdat ik zelf wel heel erg van harde seks hou en daar leent doggystyle zich prima voor, dacht ik zo.
Dus de keren dat ik me eraan gewaagd had, lukte het niet.
Hij krijgt hem er niet in, wellicht omdat hij er niet bij kan.
Ik zeg er dus ook bij: de keren dat ik het probeerde, was steeds met een partner die veel langer was dan ik.
Was 't maar waar. Ik ben dol op anaal, hij vindt 't iets minder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Make-Yourself het volgende:
..bang dat ie éénrichtingsverkeer inrijdt?...
Das knap. Waarom spreidt hij z'n benen dan niet meer, of waarom gaat ie dan niet dieper door z'n knieen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
Hij krijgt hem er niet in, wellicht omdat hij er niet bij kan.
Ok.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ik blijf niet vragen om foto's ..he lieverd...![]()
...waarom vind hij dat?....en misschien belangrijker nog....waarom vind jij dat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Ik ben dol op anaal, hij vindt 't iets minder.
Eh.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben wel goed in titfuck.
[afbeelding]
En nou tips, please!
Er staan er al een paar anders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |