Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef 1ofthefew het volgende:
mijn vriendin is ook behoorlijk klein qua lengte en ik ben behoorlijk lang (1.93).
onlangs een veel intiemere en fijnere vorm gevonden afgeleid van de doggystyle.
als je in doggystyle positie zit dan ga je achterover.
als man zijnde rust je dus op je scheenbenen, de dame in kwestie zit dus op je schoot.
nu kun je ritmisch rijden en heb je over de hele lengte lichaamscontaact. daarnaast vind ik het als voordeel dat je wel het genot en de intensiteit van doggystyle hebt maar dit dus word versterkt door een veel groter contactoppervlak (en je kunt nog heerlijk met elkaar zoen en ik haar heerlijk vingeren zonder mij in lastige posities te werken
ik bedoel dan clittoraal vingerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Ben je dan zo geschapen dat daar nog ruimte/mogelijkheid voor is?..![]()
ik ben 2.04 en met minder lange bedpartners is doggy idd een probleempje. gewoon jij op bed, en hij op de grond. wat ook wel wil is op een krukje staan, en over het aanrecht bukken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef Qamar het volgende:
Hoi!
Ik ben niet zo een held in het zoeken op dit forum, misschien dat jullie me kunnen helpen?
Ik ben op zoek naar eerder geopende topics over het onderwerp "doggystyle" en de technieken om dat te doen.
Klinkt erg klinisch, maar ik heb het om 1 of andere reden nooit voor elkaar gekregen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn lengte (1.63 m) en de lengte van mijn bedpartner (vaak boven de 1.83m).
Ben ik correct als ik denk dat daardoor doggystyle niet gaat, omdat zijn dijbenen langer zijn?
Zijn er misschien tips en truuks om het wel te laten lukken?
Ik krijg namelijk het gevoel dat ik iets heel erg lekkers mis, en dat moeten we natuurlijk niet hebben!
....kan....wellicht dat een foto duidelijkheid in de zaak kan scheppenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
Maar het is dus niet zo dat ik een te dikke ass heb ofzo?
dan moet je wel heel dik zijn lijkt mij ....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
...maar wel met zorg....in die houding kom je "extra" diep....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:28 schreef dribbel79 het volgende:
Leg haar op d'r buik, kontje iets omhoog en gaan, is vele malen lekkerder...anders kan zij met d'r kniëen op een kussen oid gaan zitten, zodat het toch beter gaat ofzo?
Doggystyle (incl. spanken) is echt geweldig!!
* dribbel79 is fan van Doggystyle!
Wie weet.. Foto?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:22 schreef Qamar het volgende:
LOL @ 1ofthefew.
Tarabass, ik val op lange mannen. Helaas.
(Man, wat klinkt dat stupid. Hehehe.)
Wederom....beeldmateriaal..?..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Qamar het volgende:
Bedacht toen dat mijn kont in de weg zou zitten.
klopt!! is een kwestie van samen spelquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:31 schreef Camplo het volgende:
Mijn vriendin is ook vrij klein (1.62m) en ik best groot (1.93m) maar gaat gewoon.
Misschien een kwestie van. klein geschapenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Qamar het volgende:
Ik heb geen beeldmateriaal van mijn ass! :p
Denk nou ff mee, want ik vind het dus wel crap iedere keer.
Dan ga je in zo een "onderdanige" positie als vrouw, na al die BH's die zijn verbrand omwille van de emancipatie, en dan krijgt ie hem er nog niet in.
precies....details woman!...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef nebelung het volgende:
Ja maar, wat lukt er dan niet? Hij kan er niet bij of zo?
Ik ben zelf ook klein met een lange partner, maar heb geen idee wat precies niet lukken kan.
PS: waarom zou het aan jou liggen dat het niet lukt?
Hoeveel waren 't er dan?.....en in welke vijver vis jij?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:38 schreef Qamar het volgende:
Ik ben 24 en redacteur/journalist.
Waar staat dat ik student ben?
(Nee, mijn partners zijn meestal een jaar of 5/6 ouder.)
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef nebelung het volgende:
Ja maar, wat lukt er dan niet? Hij kan er niet bij of zo?
Ik ben zelf ook klein met een lange partner, maar heb geen idee wat precies niet lukken kan.
PS: waarom zou het aan jou liggen dat het niet lukt?
Komt hij niet in de buurt...?..of krijgt ie 'm er gewoon fysiek niet in?....ertussen zeg maar?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.
Heb het geprobeerd staand, door te bukken.
En in bed natuurlijk, op de knieen, maar hij krijgt hem er dan niet in.
Wie zegt dat ze inmiddels niet gewerkt hebben?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:35 schreef Tarabass het volgende:
Hmm, vandaar dit topic. Je bent gewoon te dik :p
Stacks, Stackers etc. om gewicht te verliezen.
...ik blijf niet vragen om foto's ..he lieverd...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze inmiddels niet gewerkt hebben?
En dat komt door het lengteverschil zeg je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
Wat er precies niet lukt, weet ik niet zo goed, want ik sta met mijn rug naar hem toe.
Hmja, dat doe ik bijna altijd bij doggystyle.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef ioor het volgende:
kan je hem dan niet een handje helpen door hem eventueel zelf in te brengen?
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb het niet zo vaak geprobeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Komt hij niet in de buurt...?..of krijgt ie 'm er gewoon fysiek niet in?....ertussen zeg maar?
Heb je al wel eens geprobeert om gewoon met je hand hem een beetje te "sturen"quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:40 schreef Qamar het volgende:
[..]
..bang dat ie éénrichtingsverkeer inrijdt?...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja, dat doe ik bijna altijd bij doggystyle.
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
Ik heb er een tijdje moeite mee gehad, omdat het dus een "onderdanige positie" is
wellicht toch een eh..voluptueuze bips?....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb het niet zo vaak geprobeerd.
Ik heb er een tijdje moeite mee gehad, omdat het dus een "onderdanige positie" is en je hebt totaal geen oogcontact.
Maar goed, je blijft gewoon ontzettend nieuwsgierig, te meer omdat ik zelf wel heel erg van harde seks hou en daar leent doggystyle zich prima voor, dacht ik zo.
Dus de keren dat ik me eraan gewaagd had, lukte het niet.
Hij krijgt hem er niet in, wellicht omdat hij er niet bij kan.
Ik zeg er dus ook bij: de keren dat ik het probeerde, was steeds met een partner die veel langer was dan ik.
Was 't maar waar. Ik ben dol op anaal, hij vindt 't iets minder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Make-Yourself het volgende:
..bang dat ie éénrichtingsverkeer inrijdt?...
Das knap. Waarom spreidt hij z'n benen dan niet meer, of waarom gaat ie dan niet dieper door z'n knieen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
Hij krijgt hem er niet in, wellicht omdat hij er niet bij kan.
Ok.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:42 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ik blijf niet vragen om foto's ..he lieverd...![]()
...waarom vind hij dat?....en misschien belangrijker nog....waarom vind jij dat?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Ik ben dol op anaal, hij vindt 't iets minder.
Eh.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben wel goed in titfuck.
[afbeelding]
En nou tips, please!
Er staan er al een paar anders.quote:
je plaatje werkt niet en ik heb je net een tip gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ok.
Ik ben wel goed in titfuck.
[afbeelding]
En nou tips, please!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Spideyman het volgende:
[..]
je plaatje werkt niet en ik heb je net een tip gegeven
Met helpen bedoel je dus op je knieen en dan met je hand onderdoor?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef nebelung het volgende:
[..]
En dat komt door het lengteverschil zeg je?
Of is er iets anders aan de hand nog? Zoals: weet ie de weg wel als ie van achteren naar binnen wil? Kan je om lachen, maar geef ze maar de kost. Heb je hem dat wel eens gevraagd? Heb je hem wel geholpen?
Als dat het niet is: je kan, liggend op je bed, nog veel doen qua hoogteverschil met kussens. Staand kan je natuurlijk afmeten welk voorwerp (bank, tafel, bed) precies de goede hoogte is.
Beetje offtopic, is gewoon (nog?) niet echt zijn ding. Ik vind 't gewoon lekkah.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:47 schreef Make-Yourself het volgende:
...waarom vind hij dat?....en misschien belangrijker nog....waarom vind jij dat?
Ok, dus het was een kwestie van verkeerd mikken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Camplo het volgende:
Hij is zich ervan bewust dat vanaf de clitoris gezien de ingang HOGER zit bij doggystyle?
Normaliter is dat lager, of meer naar links/rechts (zijdelings).
Volgens mij prikt ie lucht
Gewoon zijn pik pakken en naar binnen schuiven, da's niet zo moeilijk toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Qamar het volgende:
Met helpen bedoel je dus op je knieen en dan met je hand onderdoor?
Heeft dat zin als het probleem hem in het lengteverschil zit?
(Ben ik trouwens wel correct als ik denk dat het aan de lengte ligt?)
btje OT is niet vies.....ik heb gewoon geen idee...(nog) nooit gedaan.....ben wel giewsnierig...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beetje offtopic, is gewoon (nog?) niet echt zijn ding. Ik vind 't gewoon lekkah.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon zijn pik pakken en naar binnen schuiven, da's niet zo moeilijk toch?
...effect is hetzelfde schat......je mag niet hotlinken van imageshack...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Qamar het volgende:
[..]
http://img379.imageshack.us/img379/1087/picture3082004jt.jpg
"Gewoon" zijn pik pakken en naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Gewoon zijn pik pakken en naar binnen schuiven, da's niet zo moeilijk toch?
Nee, dat heeft wellicht geen zin als het aan het lengteverschil ligt, maar gezien de ervaringen van kleinere mensen met lange partners in dit topic denk ik ook niet dat het ligt aan lengteverschilquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Qamar het volgende:
[..]
Crap, dan weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...effect is hetzelfde schat......je mag niet hotlinken van imageshack...
ik zie hem wel, en heren ze heeft grote jetsersquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef 1ofthefew het volgende:
die link werkt niet
gebruik ff tinypic:
http://tinypic.com/
...ik zou eerlijk gezegd niet meer weten waar 't aan zou kunnen liggen....quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef Qamar het volgende:
[..]
"Gewoon" zijn pik pakken en naar binnen schuiven.
Als het zo "gewoon" voor me was, dan stelde ik geen vragen op dit forum.
Begin me nu af te vragen of je zelf wel weet waar je kut zit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef Qamar het volgende:
[..]
"Gewoon" zijn pik pakken en naar binnen schuiven.
Als het zo "gewoon" voor me was, dan stelde ik geen vragen op dit forum.
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef 1ofthefew het volgende:
oke, ik wacht nu op lupa die als mod natuurlijk een uitleg geeft aan de hand van een paar foto's van haar en heiden6
Dat weet ik niet, misschien doe ik het wel verkeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef 1ofthefew het volgende:
wat voor randdebiel heb je als bedpartner?
laat die gast eens hier in dit topic komen, want het probleem ligt volgensmij bij hem
daar lig de fout..al,omdat het kwestie is niet is van lengte verschilquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:48 schreef Qamar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Qamar het volgende:
[..]
http://img379.imageshack.us/img379/1087/picture3082004jt.jpg
Blijf je dat maar fijn afvragen dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Begin me nu af te vragen of je zelf wel weet waar je kut zit.
Sorry, niet gemeen bedoeld, maar het probleem komt me erg vreemd voor. Oefen het eens met 'n dildo of desnoods een komkommer of andere fallische groente.
Jesus hé waar heb jij het toch over. Onderdanig!! dat je daar aan denkt tijdens de sex joh? Of iets onderdanigs is of niet. Gewoon neuken op elke manier die je maar kan bedenken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:44 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven, ik heb het niet zo vaak geprobeerd.
Ik heb er een tijdje moeite mee gehad, omdat het dus een "onderdanige positie" is en je hebt totaal geen oogcontact.
Ik zeg toch dat 't niet gemeen bedoeld is, maar niemand snapt wat het probleem nu precies is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Qamar het volgende:
Blijf je dat maar fijn afvragen dan.
Ik zit hier niet om lullig te doen.
Ja als je goedbedoelde adviezen in de wind slaat kun je beter geen topic openen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Qamar het volgende:
[..]
Blijf je dat maar fijn afvragen dan.
Ik zit hier niet om lullig te doen.
Waarom denk je dat ik de tips niet lees?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:54 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
daar lig de fout..al,omdat het kwestie is niet is van lengte verschil
dat kan je verhelpen met de vele tips die er toch echt al gegeven zijn,doe je er wel wat mee ..of leest je er bewust over?Ik ben namelijk 1.62 en mijn vriend is 1.93 en we proberen dingen uit,en doggystyle geen moeite mee..nogmaals help mee lees wat er als tips gegeven worden..
Jeetje blij dat mijn vriend niet zo stuntelaar is..of jij moet eens wat meer mee werken
Mag ze het niet even tekenen met paint ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat 't niet gemeen bedoeld is, maar niemand snapt wat het probleem nu precies is...
Waar sla ik goedbedoelde adviezen in de wind?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja als je goedbedoelde adviezen in de wind slaat kun je beter geen topic openen.![]()
Volgens mij hebben er een paar heel goed door wat ik bedoel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat 't niet gemeen bedoeld is, maar niemand snapt wat het probleem nu precies is...
Nou, dan had ik iemand anders moeten quoten.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik had ze al gezien, vond het niet zo interessant.
Daar twijfel ik aan, maar goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:59 schreef Qamar het volgende:
Volgens mij hebben er een paar heel goed door wat ik bedoel.
Er hebben aardig wat mensen tips proberen te geven. Goed, ik maakte een wat lullige opmerking, maar ik begon me echt vragen te stellen bij de serieusheid hiervan.quote:Die reageren dan ook volkomen normaal.
De rest is gewoon aan het zieken, wat ze vooral zelf moeten weten.
Goed.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef ajay het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees, alle tips en TS komt er nog niet uit, dan klopt er iets echt niet.
Zoals iedereen aangeeft, hoogteverschil is heel makkelijk op te lossen.
Ik zit zelf te denken dat TS misschien de bekken 'verdraait', dus met een bolle rug zit. Daardoor is de ingang naar onderen gedraait en krijgt je partner hem er nooit in, hoe groot of klein dan ook geschapen. Je moet dus gewoon proberen om je rug te 'hollen'.
Verder maakt het dus echt niet uit hoe groot je bips is of hoe klein zijn lul, want je 'vleeskussens' zitten in deze positie hoger dan je ingang.
En nogmaals, het helpt als jij leidt, want veel mannen kunnen dus echt niet goed prikken.
Mwah, volgens mij doet push-up een hoop werk hier. Iemand met zulke borsten kan iig geen te dikke billen hebben.quote:
omdat je tog redelijk vaak aangeeft.. het niet te begrijpen...,maar begin eens te vertellen wat jullie zoal geprobeerd hebben( dat ik dat nog eens zou vragen..quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:57 schreef Qamar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik de tips niet lees?
...anders doen we wel eens een voorlichting....of zo..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan, maar goed.
[..]
Er hebben aardig wat mensen tips proberen te geven. Goed, ik maakte een wat lullige opmerking, maar ik begon me echt vragen te stellen bij de serieusheid hiervan.
Pik pakken en erin stoppen lukt niet zei je. Kun je ook uitleggen waarom dat niet lukt dan?
Waarom het niet lukt was nou exact wat ik probeer uit te zoeken hier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar twijfel ik aan, maar goed.
[..]
Er hebben aardig wat mensen tips proberen te geven. Goed, ik maakte een wat lullige opmerking, maar ik begon me echt vragen te stellen bij de serieusheid hiervan.
Pik pakken en erin stoppen lukt niet zei je. Kun je ook uitleggen waarom dat niet lukt dan?
Ik snap eigenlijk niet waarom het je niet lukt. Ikzelf ben ook maar 1.62 en bedpartners rond de 1.80 (ietsje groter zelfs), maar bij mij lukt het altijd wel...quote:[b]Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef Qamar het volgende:[/b
Ik ben op zoek naar eerder geopende topics over het onderwerp "doggystyle" en de technieken om dat te doen.
Klinkt erg klinisch, maar ik heb het om 1 of andere reden nooit voor elkaar gekregen.
Ik vermoed dat het te maken heeft met mijn lengte (1.63 m) en de lengte van mijn bedpartner (vaak boven de 1.83m).
Ben ik correct als ik denk dat daardoor doggystyle niet gaat, omdat zijn dijbenen langer zijn?
Valt wel wat mee.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef mantamanta het volgende:
Gebruik nooit nooit nooit een komkommer. Die willen nog wel eens afbreken etc. groente zowiezo nooit gebruiken. Zit je lekker bij de huisarts of de ehbo....
Dan houd ik het op oefenen met een dildo. Dan kom je daar vanzelf achter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Qamar het volgende:
[..]
Waarom het niet lukt was nou exact wat ik probeer uit te zoeken hier.
...als je de folie er gewoon omlaat, heb je nergens last van he....quote:
Dat zeg ik in mijn eerste reactie. Rug hol, en je poepertje de lucht in... Ga maar als een mooi krolsch katje liggen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Qamar het volgende:
[..]
Goed.
Dus het op handen en knieen zitten is niet afdoende.
Je moet je bekken naar boven kantelen.
Het is voor mijn gevoel inderdaad een onderdanige positie, maar ik wil het wel doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nee, dat heeft wellicht geen zin als het aan het lengteverschil ligt, maar gezien de ervaringen van kleinere mensen met lange partners in dit topic denk ik ook niet dat het ligt aan lengteverschil
Ik denk, want ik lees dat je het met verschillende mannen geprobeerd hebt (dat lees ik toch goed?), dat je je er gewoon (nog) niet prettig bij voelt, ook omdat je het als een onderdanige positie ervaart .
Je kan met je hand onderdoor, gewoon zijn penis naar binnen leiden. Je kont omhoog gooien helpt in veel gevallen, een ervaren bedpartner vind zo dan heus wel de ingang zelf, beetje wiebelen met, beetje zoeken, moet lukken.![]()
Om het misschien nog wat makkelijker te maken, kun je ipv op handen en knieën op ellebogen en knieën gaan. Daardoor draait je hele lichaam meer naar onder en komt je kont en ingang wat rechter te liggen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Qamar het volgende:
[..]
Goed.
Dus het op handen en knieen zitten is niet afdoende.
Je moet je bekken naar boven kantelen.
wij kunnen tips geven..maar leg dan eens uit hoe jullie het deden..op bed..etc.. wat jullie zoal uit probeerde .. dan kan men indenken wat er nou precies fout gaat!!! bedoel doggystyle lijk me zo moeilijk niet..wrm het bij mij wel lukt en lees dat er meer met lengte verschil van partners het zo doen ,zonder moeitequote:Op woensdag 1 maart 2006 16:03 schreef Qamar het volgende:
[..]
Waarom het niet lukt was nou exact wat ik probeer uit te zoeken hier.
..en Lupa is een jongetje?......kunnen meisjes niet zieken?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Ik ben een meisje trouwens.... loop je niet te zieken...
Hij moet ook niet zakken, maar zijn knieen verder uit elkaar plaatsen!!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Qamar het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel inderdaad een onderdanige positie, maar ik wil het wel doen.
Alleen de keren dat ik het probeerde en het niet lukte zijn nou niet bepaald een aanmoediging om het weer te doen.
Vandaar dat ik zo probeerde uit te zoeken waar het precies aan zou liggen.
Ik had me een voorstelling gemaakt dat iemand die op zijn knieen achter me zit, en langere dijbenen heeft dan ik, niet meer nog eens door de knieen kan zakken om erbij te kunnen.
Wat is er dan mis met een 'onderdanige' positie? Ik word persoonlijk graag het hele bed door gesleurd, dus ik vind onderdanig wel lekker eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Qamar het volgende:
Het is voor mijn gevoel inderdaad een onderdanige positie, maar ik wil het wel doen.
Auw! scherpe randjes.......quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...als je de folie er gewoon omlaat, heb je nergens last van he....
..buiten dat scherpe puntje en randje...![]()
Krijg je geen spijt van, tis hartstikke lekker.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk. Heb toch het idee dat je ook niet erg geinspireerde bedpartners had hoorquote:Alleen de keren dat ik het probeerde en het niet lukte zijn nou niet bepaald een aanmoediging om het weer te doen.
Nee maar hij kan zijn benen wel wijder planten zeg maar, waardoor hij lager komt. Echt, lengteverschil moet niets uitmakenquote:Ik had me een voorstelling gemaakt dat iemand die op zijn knieen achter me zit, en langere dijbenen heeft dan ik, niet meer nog eens door de knieen kan zakken om erbij te kunnen.
Ik ben behoorlijk ervaren voor mijn leeftijd. Ik ben alleen niet ervaren met dat standje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:04 schreef nebelung het volgende:
Lupa, zo ervaren lijkt ze me nog niet. Los daarvan durft niet iedereen zich meteen helemaal te laten gaan in bed en ik heb het idee dat ze 'pik pakken en erin stoppen' gewoon (nog) niet durft. Dat geeft ze bijna letterlijk aan ergens.
Misschien dat dat met een vaste partner zou lukken, maar ik geloof dat ze die nog niet heeft.
...had ik al eens vermeld dat ik een zwaar associatieve beelddenker ben.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Auw! scherpe randjes.......
Ik heb een fijne grote zwarte rubberen vriend....
Aangezien ik Manta manta heet, en nogal expliciet en grof in de mond kan zijn.... denken de meeste dat ik een kerel ben.. Is mijn ervaring.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..en Lupa is een jongetje?......kunnen meisjes niet zieken?![]()
..dus je hebt nog nooit gezien hoe de lul zich in een vagina vormt?.....krom..om 't bochtje...etc.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Qamar het volgende:
[..]
of dat je hem vrolijk dubbel kan buigen als ie hard is.
Ja, maar een dildo kun je in een onnatuurlijke hoek houden en hem zo erin schuiven, toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan houd ik het op oefenen met een dildo. Dan kom je daar vanzelf achter.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...had ik al eens vermeld dat ik een zwaar associatieve beelddenker ben.....![]()
Niets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een 'onderdanige' positie? Ik word persoonlijk graag het hele bed door gesleurd, dus ik vind onderdanig wel lekker eigenlijk.
Zeg, ga jij weer even naar de zandbak?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef 1ofthefew het volgende:
Nou er is maar een oplossing Qamar.
mail mij even je msn-adres en dan zal ik je wel voorlichten.
ik neem aan dat je een webcam hebt en een dildo of iets wat op een penis lijkt (groente, kaars, etc)
dan zal ik het in stapjes uitleggen en zie ik meteen wat je fout doet.
mail maar even naar 1ofthefew@planet.nl
Ah..Manta.....mijn (korte) ervaring hier is idd...dat veel mensen niet verder kijken dan hun digineus lang is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Aangezien ik Manta manta heet, en nogal expliciet en grof in de mond kan zijn.... denken de meeste dat ik een kerel ben.. Is mijn ervaring.....
Meisjes zijn dan niet ze geneigt naar me te luisteren. En wanneer ik zelf een meisje blijk te zijn, opeens wel. Vandaar.
Wtfquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:09 schreef 1ofthefew het volgende:
Nou er is maar een oplossing Qamar.
mail mij even je msn-adres en dan zal ik je wel voorlichten.
ik neem aan dat je een webcam hebt en een dildo of iets wat op een penis lijkt (groente, kaars, etc)
dan zal ik het in stapjes uitleggen en zie ik meteen wat je fout doet.
mail maar even naar 1ofthefew@planet.nl
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ja, maar een dildo kun je in een onnatuurlijke hoek houden en hem zo erin schuiven, toch?
Dat kun je dus niet als er een vent aan vast hangt.
....je loopt af?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dan probeer je dat in een hoek waarin het wel natuurlijk zou zijn, en kantel je je bekken zo dat het wel kan... Dan weet je direct wat het probleem was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ja, maar een dildo kun je in een onnatuurlijke hoek houden en hem zo erin schuiven, toch?
Dat kun je dus niet als er een vent aan vast hangt.
Dat eerste was inderdaad nog niet in me op gekomen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:06 schreef ajay het volgende:
[..]
Om het misschien nog wat makkelijker te maken, kun je ipv op handen en knieën op ellebogen en knieën gaan. Daardoor draait je hele lichaam meer naar onder en komt je kont en ingang wat rechter te liggen.
Ik weet niet of jij regelmatig naar porno's kijkt, maar daar zie je wel dat een man op heel veel manieren achter een vrouw kan gaan. Niet alleen op z'n knieën, maar ook gehurkt, of met gestrekte benen naar achter enzo.
Waarom zou dat nodig zijn danquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Qamar het volgende:
[..]
Men doet hier net of zo een lul een verlengsnoer heeft, of dat je hem vrolijk dubbel kan buigen als ie hard is.
Ok. Hoe hou je dan je holle rug zo?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga jij weer even naar de zandbak?
Qamar, ik heb al tweemaal een dildo aangeraden, maar daar reageer je verder niet op (edit: nu wel dus). Je hoeft een pik niet om te buigen of uit te rekken om hem achter jezelf beet te pakken en erin te stoppen. Je moet dat ook niet onder jezelf door doen, maar jezelf met je bovenlijf half omkeren en op die manier helpen.
In het kutje is het probleem niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:10 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..dus je hebt nog nooit gezien hoe de lul zich in een vagina vormt?.....krom..om 't bochtje...etc.
Hee schoonheidquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Was 't maar waar. Ik ben dol op anaal, hij vindt 't iets minder.
Pff, ik denk niet echt na als ik dat doe, maar ik probeer me nu even in te denkeen hoe ik dat exact doe.quote:
..je reikt schuin naar achteren over je rug..langs je bips..bladibla...quote:
Nee,quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga jij weer even naar de zandbak?
Zou kunnen. Ik kan me herinneren dat ik niet erg happy was met het geklungel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef 1ofthefew het volgende:
oe, heb al een mailtje.
als je dat standje onderdanig vind zou je dan op het moment niet verkrampen waardoor het moeilijk word om er in te komen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Spideyman het volgende:
Edit: ja, zo is 't wel weer genoeg met de leut.
GE-NI-AAL!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij moet ook niet zakken, maar zijn knieen verder uit elkaar plaatsen!!
Beetje humor mag af en toe toch wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Spideyman het volgende:
Edit: ja, zo is 't wel weer genoeg met de leut.
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Das knap. Waarom spreidt hij z'n benen dan niet meer, of waarom gaat ie dan niet dieper door z'n knieen?
Ik pak hem eigenlijk wel altijd tussen mijn benen door.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pff, ik denk niet echt na als ik dat doe, maar ik probeer me nu even in te denkeen hoe ik dat exact doe.Ik denk dat ik gewoon hald overeind komt, hem naar binnen leid en dan weer op mijn handen ga steunen...
..niet als 't over sex gaat...serieuze zaak heurr.!..quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:18 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Beetje humor mag af en toe toch wel.
Haha, ik begrijp dat je er inderdaad niet bij na denkt. Dat hoefde ik voorheen ook nooit bij andere standjes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Pff, ik denk niet echt na als ik dat doe, maar ik probeer me nu even in te denkeen hoe ik dat exact doe.Ik denk dat ik gewoon hald overeind komt, hem naar binnen leid en dan weer op mijn handen ga steunen...
Iets te veel humor nu hoor.quote:
Nou, dat had ik ook al gezegd zegquote:
Hmkay, ik niet geloof ik. Maar het kan beide wel natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:19 schreef Vivi het volgende:
Ik pak hem eigenlijk wel altijd tussen mijn benen door.
Grappig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Dan probeer je dat in een hoek waarin het wel natuurlijk zou zijn, en kantel je je bekken zo dat het wel kan... Dan weet je direct wat het probleem was.
En dat kun je dus ongegeneerd doen dan... Met een partner erbij denk ik iets minder. Helemaal aangezien je je al niet zo prettig voelt in de benodigde possitie...
Succes.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Qamar het volgende:
Grappig.
Het is nog NOOIT bij me opgekomen om mezelf te bevredigen in doggystyle.
Actiepunt voor vanavond.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Vivi het volgende:
Ik probeer me dit probleem te visualisren btw maar het is nogal lastig
Ja, dat lees ik net pas! (Veel reacties tegelijkertijd, op zijn tijd ff overzicht kwijt.)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef nebelung het volgende:
[..]
Nou, dat had ik ook al gezegd zeg![]()
![]()
Heb je een partner eigenlijk momenteel? Anders gewoon lekker oefenen![]()
Dat eventueel verkrampen van 1ofthefew had ik ook al bedacht.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Qamar het volgende:
[..]
Grappig.
Actiepunt voor vanavond.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ervaren voor mijn leeftijd.
Is nog erg lekker ookquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Qamar het volgende:
[..]
Grappig.
Actiepunt voor vanavond.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Qamar het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk ervaren voor mijn leeftijd.
pas de problem heurr....quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:21 schreef Vivi het volgende:
Ik probeer me dit probleem te visualisren btw maar het is nogal lastig
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:08 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...had ik al eens vermeld dat ik een zwaar associatieve beelddenker ben.....![]()
Ben je bang om antwoord te geven?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef Vivi het volgende:
Laat maar meis, als je dat al niet snapt begrijp ik wel waarom het niet lukt.
quote:
Got that all covered, rest gaat allemaal prima.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:24 schreef 1ofthefew het volgende:
ben je trouwens wel vochtig genoeg. met een beetje extra glijmiddel gaat het natuurlijk veel makkelijker.
je ziet er trouwens prachtig uit
Kennelijk zijn bepaalde mensen hier van mening dat "ervaren" zijn inhoudt dat je de hele Kama Sutra in het kwadraat hebt opgevoerd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:26 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
m.i. was ze sarcastisch in haar tweede post...
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb Vivi ooit mogen nemen en ze is erg goed. Dus haar raad moet je gewoon aannemen.
Kama sutra is voor nerds......heb genoeg aan fantasie en mijn en haar lichaam...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Qamar het volgende:
[..]
Kennelijk zijn bepaalde mensen hier van mening dat "ervaren" zijn inhoudt dat je de hele Kama Sutra in het kwadraat hebt opgevoerd.
Moet helemaal niets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb Vivi ooit mogen nemen en ze is erg goed. Dus haar raad moet je gewoon aannemen.
You catch my drift.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:28 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Kama sutra is voor nerds......heb genoeg aan fantasie en mijn en haar lichaam...![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Tobbes het volgende:
En kun je jezelf ook nog eens extra 'strak' maken door lekker met je benen te knijpen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef starky het volgende:
ipv op je knieen en voeten op je zijkant gaan liggen. Of anders die jongen zijn benen ver uit elkaar zodat jij er met allebei je benen tegen elkaar tussen zit, kan ie ook lager komen.
vertel eens wat over die keer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Tobbes het volgende:
...kan me meestal goed inleven in anderen, maar deze keer weet ik 't ook ff niet...quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:29 schreef Qamar het volgende:
[..]
You catch my drift.
Affijn, bedankt voor het meedenken.
...en dat is erg gemeen....'t is soms al té lekker....quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En kun je jezelf ook nog eens extra 'strak' maken door lekker met je benen te knijpen.
Wat wil je horen? Het was niet echt kinky of bizar ofzo. Het bijzondere was dat het net was of wij innig verliefd waren. Zo stelde we elkaar op en dat maakte het allemaal extra lekker. Ik kan me niet meer precies herrineren wat er allemaal gebeurd is. Zo intens was het.quote:
*spank*.............quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef 1ofthefew het volgende:
godver, door dit topic ben ik weer bloedgeil geworden.
iemand (een dame) zin om te cammen, mijn buurmeisje is namelijk op vakantie
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef 1ofthefew het volgende:
Niet zo moeilijk doen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En kun je jezelf ook nog eens extra 'strak' maken door lekker met je benen te knijpen.
Dat kan nóg beter wanneer je op je buik ligt en hij je dan van achteren neemt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...en dat is erg gemeen....'t is soms al té lekker....![]()
er·va·ren1 (bn.)quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:27 schreef Qamar het volgende:
[..]
Kennelijk zijn bepaalde mensen hier van mening dat "ervaren" zijn inhoudt dat je de hele Kama Sutra in het kwadraat hebt opgevoerd.
..zwak heurr...eerst hoog opgeven over hoe ongelooflijk goed ze wel niet is.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Het was niet echt kinky of bizar ofzo. Het bijzondere was dat het net was of wij innig verliefd waren. Zo stelde we elkaar op en dat maakte het allemaal extra lekker. Ik kan me niet meer precies herrineren wat er allemaal gebeurd is. Zo intens was het.
*stampvoet* Luister nou eens naar mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Tobbes het volgende:
Wat wil je horen? Het was niet echt kinky of bizar ofzo. Het bijzondere was dat het net was of wij innig verliefd waren. Zo stelde we elkaar op en dat maakte het allemaal extra lekker. Ik kan me niet meer precies herrineren wat er allemaal gebeurd is. Zo intens was het.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan nóg beter wanneer je op je buik ligt en hij je dan van achteren neemt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat kan nóg beter wanneer je op je buik ligt en hij je dan van achteren neemt.
Dat zal best, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
er·va·ren1 (bn.)
1 door ondervinding bekwaam => door de wol geverfd, doorgewinterd, doorwinterd, geroutineerd, van alle wateren gewassen, van het eerste uur; <=> onervaren
Het is geen schande als je onervaren bent hoor, btw. Maar waarom zou je zo nodig opscheppen met het feit dat je zoooooo ervaren bent terwijl uit je posts duidelijk het tegendeel te destilleren valt.
www.BBkelly.nlquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef 1ofthefew het volgende:
troost je, jij hebt tenminste nog een buurmeisje, al mijn buurmeisjes zijn halalquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:32 schreef 1ofthefew het volgende:
En wat doet het ertoe? Je kan het ook laten gaan, Vivi. Je hoeft er geen discussiepunt van te maken. Dat zegt meer over jou dan haar eigenlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
er·va·ren1 (bn.)
1 door ondervinding bekwaam => door de wol geverfd, doorgewinterd, doorwinterd, geroutineerd, van alle wateren gewassen, van het eerste uur; <=> onervaren
Het is geen schande als je onervaren bent hoor, btw. Maar waarom zou je zo nodig opscheppen met het feit dat je zoooooo ervaren bent terwijl uit je posts duidelijk het tegendeel te destilleren valt.
Goed gesproken.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef nebelung het volgende:
[..]
En wat doet het ertoe? Je kan het ook laten gaan, Vivi. Je hoeft er geen discussiepunt van te maken. Dat zegt meer over jou dan haar eigenlijk.
Ze vraagt om tips, geef die dan, vanuit je eigen ervarenheid. Meer is niet nodig.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*stampvoet* Luister nou eens naar mij.Ik ben een modje.
![]()
Kom op, terug ontopic.
Auch.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef nebelung het volgende:
[..]
En wat doet het ertoe? Je kan het ook laten gaan, Vivi. Je hoeft er geen discussiepunt van te maken. Dat zegt meer over jou dan haar eigenlijk.
Ze vraagt om tips, geef die dan, vanuit je eigen ervarenheid. Meer is niet nodig.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
*stampvoet* Luister nou eens naar mij.Ik ben een modje.
![]()
Zie je wel. Ik mis dus toch wat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Watskeburt hier allemaal, gaat over doggystyle en heel fok! rukt uit
Ach, het aloude dillemma, de persoonlijke waarheid vs de absolute waarheid.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef Qamar het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?
Lijkt me een stuk handiger, gezien ik meer weet over mijn leven dan jij, Dr. Phil.
quote:
Maar alle tips zijn al gegevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:36 schreef nebelung het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, het aloude dillemma, de persoonlijke waarheid vs de absolute waarheid.
Goed. Ik donder op naar huis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zeker. Het is één van de lekkerste standjes voor beide partijen.
En die absolute waarheid ligt zeker in het feit dat jij niet kan spellen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, het aloude dillemma, de persoonlijke waarheid vs de absolute waarheid.
Dan gooi ik het even op slot tot jij je weer meldt. Anders zit het over vijf minuten vol en we willen natuurlijk wel de afloop weten. Meld je even in het feedbacktopic als je nieuws hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:42 schreef Qamar het volgende:
Goed. Ik donder op naar huis.
Ik meld me weer op deze topic met een verslag, zodra het er van is gekomen.
Dank allen!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef Qamar het volgende:
Integendeel: HET IS GELUKT!
Het zat hem mijns inziens voornamelijk in het feit dat ik me ongemakkelijk voelde in die houding in het verleden, dat ik dusdanig verkrampte ofzo. Affijn, met mijn huidige partner, bij wie ik me volkomen op mijn gemak voelde en die het ook speels aanpakte (en me het gevoel gaf alsof hij mijn kont aanbad ofzoiets), ging het onmiddelijk goed. Ik moest hem inderdaad even helpen, maar daarna wist ik gewoonweg niet wat ik meemaakte. IK VOND HET GE-FUCKING-WELDIG. Wel 4 keer achter elkaar, kreeg er maar niet genoeg van. Niks onderdanigs aan, het was alleen maar @*&%&$@#%@#$-lekker!
Zo.
Dat moest ik ff kwijt.
Ik loop al de hele dag te glunderen.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
zie doggy style is geweldig
Weer een vrouw voor altijd verpest..quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef Qamar het volgende:
IK VOND HET GE-FUCKING-WELDIG. Wel 4 keer achter elkaar, kreeg er maar niet genoeg van. Niks onderdanigs aan, het was alleen maar @*&%&$@#%@#$-lekker!
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:09 schreef dvr het volgende:
[..]
Weer een vrouw voor altijd verpest..
dvr
Voorzitter Bond tot Herwaardering v.d. Missionarispositie
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:19 schreef 1ofthefew het volgende:
mag ik je nu ook een keer in je hol neuken?
Whehehehe......quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef Qamar het volgende:
Integendeel: HET IS GELUKT!
Het zat hem mijns inziens voornamelijk in het feit dat ik me ongemakkelijk voelde in die houding in het verleden, dat ik dusdanig verkrampte ofzo. Affijn, met mijn huidige partner, bij wie ik me volkomen op mijn gemak voelde en die het ook speels aanpakte (en me het gevoel gaf alsof hij mijn kont aanbad ofzoiets), ging het onmiddelijk goed. Ik moest hem inderdaad even helpen, maar daarna wist ik gewoonweg niet wat ik meemaakte. IK VOND HET GE-FUCKING-WELDIG. Wel 4 keer achter elkaar, kreeg er maar niet genoeg van. Niks onderdanigs aan, het was alleen maar @*&%&$@#%@#$-lekker!
Zo.
Dat moest ik ff kwijt.
Ik loop al de hele dag te glunderen.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:20 schreef 1ofthefew het volgende:
[afbeelding]
even ter illustratie dus.
mijn paint capaciteiten zijn niet zo geweldig
(ps weet iemand hoe dat standje heet of hebben we iets nieuws)
quote:1. The bee (Met extra-gratis 1 mooie popup)
The woman sits on the lingam of her partner, himself seated with his legs outstretched. She can then move up and down while resting on her hands and legs. He lifts her buttocks or thighs to accompany her movements.
Variant : The man can lean against a wall for support. The woman can kneel down instead of sitting, so that she can lean forward more easily and change the angle of penetration into her yoni.
Plusses
The woman has better control of the depth of penetration than with other from behind positions.
The yoni front wall is well stimulated.
In this passive position, the man can more easily caress his partner's breasts and yoni.
Minuses
Tiring position for the man if he has no support.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |