+1 scherp.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
Was het nou op de scooter of op de brommer?
ik vond het al zo raar dat nog niemand hendig sjiek had gepostquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast, en laat al die Maikuul en JS opmerkingen achterwege svp.
bohquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vond het al zo raar dat nog niemand hendig sjiek had gepost
Das wel lachen. Ik trek met sneeuw eerst altijd ff een handrembochtje voordat ik de buurt verlaat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
boh
Was me de auto ook trouwens. Je glijdt alle kanten op, zeker bij het remmen
Brommer. Maar men noemt het een scooter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef Chriz2k het volgende:
Was het nou op de scooter of op de brommer?
De oude TT trok juist mijn aandachtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef buzzer het volgende:
TT aangepast, en laat al die Maikuul en JS opmerkingen achterwege svp.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef Koewam het volgende:
[..]
Brommer. Maar men noemt het een scooter.
dit vindt ik al raarquote:Ik zag vanochtend dat het sneeuwde. Dus ik dacht: "Gadver, geen zin om te fietsen, pak maar de scooter!"
ik had er al een stuk of 10 verwijderdquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:50 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vond het al zo raar dat nog niemand hendig sjiek had gepost
Meter jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef NiGeLaToR het volgende:
200 op je brommer!?
Valt mee hequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dit vindt ik al raarhet enige wat er kut is aan fietsen in de sneeuw is dat je op je bek gaat
Dan kan je niet fietsen als je constant valtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dit vindt ik al raarhet enige wat er kut is aan fietsen in de sneeuw is dat je op je bek gaat
Damn, ik dacht bijna origineel te zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik had er al een stuk of 10 verwijderd
Helaas we dachten het allemaal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:13 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ik dacht bijna origineel te zijn
misschien lag het aan jezelf...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Was je maar tegen een boom gecrasht.
Ik haat scooterrijders sinds ik er een maand geleden een over de motorkap had vliegen....
zo héquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef Koewam het volgende:
Was trouwens wel een harde klap. Hoorde KABLEOFBLAM.
Fonetisch he, fonetisch
je bent er zeker van dat je je poten niet gebroken had?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek ik was ook 1x gevallen in de sneeuw :/ terwijl ik tering rustig reed.
Ik zag dat het super glad was, ik ging maar 10km/h ofzo, me benen alletwee aan de grond, en toen opeens: klats whehe niks aan te doen, gelukkig geen schaaie
t enige wat maikul gebroken heeft is zn hoofdquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
je bent er zeker van dat je je poten niet gebroken had?
Eensch.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef James-Hetfield het volgende:
braken die scooterkneuzen hun nek maar eens
mjah, het is jammer dat het illegaal is om het zelf te doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef James-Hetfield het volgende:
braken die scooterkneuzen hun nek maar eens
Een beter milieu begint bij jezelfquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, het is jammer dat het illegaal is om het zelf te doen![]()
Ik was er vast ene vanquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:09 schreef MaLo het volgende:
Ik lag op mijn rug. Ik tilde voorzichtig mijn hoofd op en zag zo'n 10 mensen gniffelend naar me kijken
Wat een afgang.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef Koewam het volgende:
Met 30 km/u tieft ik zo helemaal op de grond met de brommer, en ik was daarna helemaal wit natuurlijk
je weet niet of het een grammaticale fout van TS isquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]Tieft!
Ik voer al tíjden strijd voor het feit dat het tiefTen is en niet tieFen!!
TS
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]Tieft!
Ik voer al tíjden strijd voor het feit dat het tiefTen is en niet tieFen!!
TS
![]()
n00bquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef Koewam het volgende:
Ik zag vanochtend dat het sneeuwde. Dus ik dacht: "Gadver, geen zin om te fietsen, pak maar de scooter!"
Hoe dom?
Goed, eerste 200 ging goed. Ik voelde een beetje met m'n voeten hoe glad het wasHet viel wel mee, dus ik gaf nog wat gas bij
Maar na 200 meter moet ik een heuveltje af en de bocht om. Je raad het zeker al.Met 30 km/u tieft ik zo helemaal op de grond met de brommer, en ik was daarna helemaal wit natuurlijk
Heb er een zere knie aan overgehouden en het was een wijze les!
Ja... Vandaagquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:07 schreef mic_forever het volgende:
[..]
n00b
ik heb 15km heen en 15km terug geboekt vandaag
zonder problemen![]()
Dat vinden de andere leden van het A-team zeker wel tof?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Das wel lachen. Ik trek met sneeuw eerst altijd ff een handrembochtje voordat ik de buurt verlaat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef buzzer het volgende:
laat al die Maikuul en JS opmerkingen achterwege svp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |