quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef deMachinist het volgende:
[..]
hahaha...
Ik vind dit een interresante discussie... en intelligent design vind ik zulke onzin...Het mooiste vind ik dat ze stellen dat het leven eigenlijk te complex zou zijn om zomaar te onstaan... En dan hun verklaring?!?!? Maakt het hele gebeuren inmens veel complexer, maar dat beseffen ze niet
Me moeder heeft een leuke tijd gehad, prettige afleiding van het ongelijk....maar die races gingen wel een beetje ver...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef Manu82 het volgende:
Wat vond je moeder eigenlijk van alle aandacht op tv en de rolstoelraces?
Echt niet !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:05 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Me moeder heeft een leuke tijd gehad, prettige afleiding van het ongelijk....maar die races gingen wel een beetje ver...
Moet je even kijken naar die aflevering van woestijnruiters, was ook een discussie tussen voor en tegenstanders en kan me herinneren dat het ook over deze discussie gingquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef deMachinist het volgende:
[..]
hahaha...
Ik vind dit een interresante discussie... en intelligent design vind ik zulke onzin...Het mooiste vind ik dat ze stellen dat het leven eigenlijk te complex zou zijn om zomaar te onstaan... En dan hun verklaring?!?!? Maakt het hele gebeuren inmens veel complexer, maar dat beseffen ze niet
Jep...zijn samen naar egypte geweest...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Echt niet !Gaat alles ook nog goed tussen Naat haar Opa en en jou Oma ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:05 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Me moeder heeft een leuke tijd gehad, prettige afleiding van het ongelijk....maar die races gingen wel een beetje ver...
Ik hou er af en toe wel ongecontroleerde bewegingen aan over, maar dat is puur toevalquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:06 schreef deMachinist het volgende:
leuke signature PC eend
klopt, ze waren best leuk in de uitzending, in tegenstelling tot Brenniequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef deMachinist het volgende:
Ik denk dat ik wel echt voordeel heb gehad door mijn ouders... Ik hoor echt veel leuke dingen over mijn ouders...ze kunnen ook alles relativeren, me pa flipt nergens van, alhoewel ik soms vrij bont heb gemaakt... Herkend zichzelf van vroeger denk ik...
Vond je pa megaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef deMachinist het volgende:
Ik denk dat ik wel echt voordeel heb gehad door mijn ouders... Ik hoor echt veel leuke dingen over mijn ouders...ze kunnen ook alles relativeren, me pa flipt nergens van, alhoewel ik soms vrij bont heb gemaakt... Herkend zichzelf van vroeger denk ik...
Denk dat je zowieso heel positief ben belicht door BB , veel geheime opdrachten enz. Dit in tegenstelling tot bv. naat, die echt wel erg slecht is afgeschilderdquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef deMachinist het volgende:
Ja...heeft ze wel gezecht... Ik snap het wel...zij ook wel... Maar na het huis zeiden veel mensen dat ze eerder had moeten toegeven... Dan had ik denk ik ook niet die frustie avond veelste lam met dat travestieten gezeik gehad... Denk dat frustratie wel onderdeeel was van de motivatie om echt volledig klem te gaan zuipen...Maar ja makkelijk zeggen achteraf..quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef farceman het volgende:
Heeft Dido veel spijt gehad dat ze elke keer zo twijfelde over relatie in het huis? En dat ze zich daarom niet helemaal gaf.
Ben echt van mening dat dit haar een beetje heeft genekt nl.
Snap niet hoe ze Naat zo negatief hebben kunnen afbeelden...vind dat zo'n top meid...kan echt met haar lachen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk dat je zowieso heel positief ben belicht door BB , veel geheime opdrachten enz. Dit in tegenstelling tot bv. naat, die echt wel erg slecht is afgeschilderd
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk dat je zowieso heel positief ben belicht door BB , veel geheime opdrachten enz. Dit in tegenstelling tot bv. naat, die echt wel erg slecht is afgeschilderd
Ziet er anders redelijk gecontroleerd uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:10 schreef PC eend het volgende:
Ik hou er af en toe wel ongecontroleerde bewegingen aan over, maar dat is puur toeval![]()
Ja jullie verhaal daar is natuurlijk wel te mooi voor woorden natuurlijk, soap schrijver had het zo niet durven te bedenken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Ja...heeft ze wel gezecht... Ik snap het wel...zij ook wel... Maar na het huis zeiden veel mensen dat ze eerder had moeten toegeven... Dan had ik denk ik ook niet die frustie avond veelste lam met dat travestieten gezeik gehad... Denk dat frustratie wel onderdeeel was van de motivatie om echt volledig klem te gaan zuipen...Maar ja makkelijk zeggen achteraf..
Anders moet je eens leuke stelling neerzetten hier waar we op kunnen reageren !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:17 schreef deMachinist het volgende:
Maar ik ga weer eens kas...zit een beetje krom te trekken hier achter die comp...
maar was erg gezellig... die intelligent design theorie wil ik wel meer over discusieren volgende x..is een leuk onderwerp...hilarisch vind ik zelf eigenlijk...
Naat werd afgerekend op haar smoelentopic en haar spiegelgeile gedrag , dat spiegel gedrag was ook mega itrritant, jullie hebben het zelf gezien toen ze liep te sporten in de tuin, je liep zelfs nog voor het raam langs zodat je kon controleren of ze niet kon zien dat Jij , dido en ( weet niet meer wie der nog meer bij zat) haar buiten konden zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef deMachinist het volgende:
[..]
Snap niet hoe ze Naat zo negatief hebben kunnen afbeelden...vind dat zo'n top meid...kan echt met haar lachen...
willekeurige mutaties en natuurlijke selectie zijn volgens intelligent design niet mogelijk, het is gewoon een verhulde vorm van de scheppingsleer, ik ben blij dat de rechter in Amerika het niet als wetenschap zietquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef deMachinist het volgende:
[..]
hahaha...
Ja ik had liever ook willen pimpen met zo een sig als jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ziet er anders redelijk gecontroleerd uit. [afbeelding]
denk het wel ja....maar al was het een miljoen...echt liever dido...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja jullie verhaal daar is natuurlijk wel te mooi voor woorden natuurlijk, soap schrijver had het zo niet durven te bedenken.
Maar blijf ergens gevoel hebben dat het jullie ook allebei wel genekt heeft mbt. tot winnen; veel mensen zij natuurlijk toch jaloers, plus dat er veel verliefde tienertjes verdwijnenn als stemmers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |