gedaanquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef Stroekie het volgende:
BB_Koning
wil jij even het geintje van Cairon ongedaan maken en 2 maart weer terug zetten naar 4 maart in de openingspost ?
En als de dagploeg me niet komt helpen, dan maak ik de topic gewoon in mn eentje volquote:
Ik zal zo nu en dan wel een reply posten hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En als de dagploeg me niet komt helpen, dan maak ik de topic gewoon in mn eentje vol![]()
Nog 293 post, du sdat moet wel lukkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zal zo nu en dan wel een reply posten hoor
maken we samen gewoon topic vol![]()
Ah je haalt de schade in van gisterenquote:
Akela ik doe mijn bestquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nog 293 post, du sdat moet wel lukken![]()
Ik heb de lunch alweer achter de kiezenquote:
Hoi Whistlerquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:49 schreef whistler0305 het volgende:
als het echt moeite kost, zo zonder dagploeg, dan wil ik zo af en toe ook wel wat posten![]()
hehe...dit roept herinneringen boven ...quote:
/fluistermode aanquote:
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah je haalt de schade in van gisteren
en waren dat de tosti ontwenningsverschijnselen die je die slechte nachtrurst gegeven hebben![]()
iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ennu, wat een gedoe met die winkelwagentjes
You rang Sir?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:58 schreef BB_Koning het volgende:
Kijk Stroek, er zijn mensen die ons willen helpen de topic vol te krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |