Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.
Ik denk persoonlijk dat ze je gewoon binnen laatquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.
Ik wil jou wel eens ontmoeten.quote:
nee hoor, en ze bakt prima uitsmijtersquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het tijd voor een meet bij Yvonne thuisquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, en ze bakt prima uitsmijters.
Ratel, kom's op MSN, volgens mij was ik een beetje aangeschoten tegen je aan het lullen gisteravondquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens ontmoeten.![]()
Wanneer is die Utrecht-meet?![]()
Als ik in huize Yvonne ben kan de enige reden Brechtje zijn. En Yvonne zal me dan waarschijnlijk alleen aanschouwen als ik smorgenvroeg in mijn boxer, aan mijn ballen krabbend de badkamer op ga.quote:
Kan best gezellig zijn. mits bierquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het tijd voor een meet bij Yvonne thuis![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stofje, omdat ie volgens mij wel lief is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |