Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.
Ik denk persoonlijk dat ze je gewoon binnen laatquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik dus ook. Maar volgens mij is zij echt zo een type die als je aanbelt de deur voor je neus dichtknalt, maar dan nog wel 10 minuten door de brievenbus gaat lopen gluren of je er nog staat.
Ik wil jou wel eens ontmoeten.quote:
nee hoor, en ze bakt prima uitsmijtersquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het tijd voor een meet bij Yvonne thuisquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, en ze bakt prima uitsmijters.
Ratel, kom's op MSN, volgens mij was ik een beetje aangeschoten tegen je aan het lullen gisteravondquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens ontmoeten.![]()
Wanneer is die Utrecht-meet?![]()
Als ik in huize Yvonne ben kan de enige reden Brechtje zijn. En Yvonne zal me dan waarschijnlijk alleen aanschouwen als ik smorgenvroeg in mijn boxer, aan mijn ballen krabbend de badkamer op ga.quote:
Kan best gezellig zijn. mits bierquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het tijd voor een meet bij Yvonne thuis![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stofje, omdat ie volgens mij wel lief is
Lijkt me ook grappig als het 2 puisterige, puberende 15 jarigen zijn die hun mond in het openbaar niet open durven te trekkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Quistis het volgende:
en het lijkt me wel geinig om tonks en biogarde naast elkaar te zien.. zwarte humor en sarcasme..
super..
en esdoorn natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:15 schreef Bupatih het volgende:
niksan.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:14 schreef Quistis het volgende:
en het lijkt me wel geinig om tonks en biogarde naast elkaar te zien.. zwarte humor en sarcasme..
super..
De helft van Fok! dus?quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lijkt me ook grappig als het 2 puisterige, puberende 15 jarigen zijn die hun mond in het openbaar niet open durven te trekken![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Lijkt me ook grappig als het 2 puisterige, puberende 15 jarigen zijn die hun mond in het openbaar niet open durven te trekken![]()
Dus de helftquote:
Veul jongerquote:
Wist je niet dat er eigenlijk maar 4 echte users op Fok! zitten?quote:
Idd. Ik ben bijvoorbeeld een kloon van ijsmeis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist je niet dat er eigenlijk maar 4 echte users op Fok! zitten?De rest zijn allemaal klonen van elkaar, hoor!
en druk dat ze het er mee hebben...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wist je niet dat er eigenlijk maar 4 echte users op Fok! zitten?De rest zijn allemaal klonen van elkaar, hoor!
Ga je schamen.quote:
Dan weet ik hoe jij er uitziet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Idd. Ik ben bijvoorbeeld een kloon van ijsmeis.
Ga uitloggen!quote:
Nou jij kan ook wel ratelen!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ratel, kom's op MSN, volgens mij was ik een beetje aangeschoten tegen je aan het lullen gisteravond
Hahahhaa!!!quote:
Dan snap ik hem nog steeds niet.quote:
Eensch, jaquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
jijquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan snap ik hem nog steeds niet.Wie is die esdoorn dan?
![]()
OMG, nog een kloonquote:
Dat ben je zelf, Bupaquote:
Kut, verkeerde accountquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt een hele interessante monoloog zo.
Zeg dat welquote:
Dat kost je die ballen in kwestie ben ik bangquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als ik in huize Yvonne ben kan de enige reden Brechtje zijn. En Yvonne zal me dan waarschijnlijk alleen aanschouwen als ik smorgenvroeg in mijn boxer, aan mijn ballen krabbend de badkamer op ga.
Volgens de laatste berichten is dat een kloonquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:38 schreef Bolletje... het volgende:
Ehm, Yvonne, die zou ik nou wel eens willen ontmoeten!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten is dat een kloon
whehequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Damn ontdekt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig lijk jij me een saaie oetlul aan je posts te zien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef karoltje het volgende:
Niemand, een user die je leuk leukt zal denk ik flink tegenvallen in het echt.
karoltje is geen saaie outlul!quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gelukkig lijk jij me een saaie oetlul aan je posts te zien.
zag ik nou de woorden "maikuul" en "Fok!idool in de zelfde alinea post topic?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat blijkt:
Ik heb zondag dus gewoon in hetzelfde cafe gestaan als Maikuul en dat terwijl hij aanwezig was. Nou kom ik niet zo vaak in Maastricht, maar tijdens de carnaval besloot ik het om toch maar eens te wagen. De hele dag heb ik geprobeerd een glimp op te vangen van mijn Fok! idool welke wel de X- factor heeft. Niet gevonden, maar wat lees ik: Maikuuul stond ook die dag in cafe Clinique in Maastricht, alwaar zijn zonnebril gestolen werd.
Waarom had ik het geluk die dag niet mee
Wie willen jullie graag nog eens ontmoeten en waarom ?
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zag ik nou de woorden "maikuul" en "Fok!idool in de zelfde alinea post topic?
zeg alsjeblieft dat het niet waar is!
Oetkut dan.........quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gelukkig lijk jij me een saaie oetlul aan je posts te zien.
Probeer het eens, mij is het niet tegengevallenquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef karoltje het volgende:
Niemand, een user die je leuk leukt zal denk ik flink tegenvallen in het echt.
Mij ook niet, ik woon nu zelfs ongeveer samen met een fok!kerquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Probeer het eens, mij is het niet tegengevallen![]()
Wacht maar, ik doe het wel ff...quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:51 schreef karoltje het volgende:
[..]
Danku.
Er staat trouwens een fout in mn post maar ben te lui (saai?) om m te editten.
Goed grapjequote:Op woensdag 1 maart 2006 12:52 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zou mezelf niet willen ontmoeten in ieder geval, want ik ken me al
ditoquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:53 schreef karoltje het volgende:
Maar anyway; Fok blijft Fok en eigenlijk kan het me geen reet interesseren wat jullie allemaal doen en hoe je in het echt bent enzo.
Je wil haar lesbisch maken door jezelf te vertonen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:07 schreef the_jestert het volgende:
ik zou elke goed uitziende 18+ Fok!ster wel willen ontmoeten![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wil haar lesbisch maken door jezelf te vertonen?
quote:
Ik heb Yvonne weleens in dr kont geknepenquote:
nee, ik wil een goed gesprek voeren....................quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je wil haar lesbisch maken door jezelf te vertonen?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef karoltje het volgende:
Niemand, een user die je leuk lijkt zal denk ik flink tegenvallen in het echt.
En zij zal moeten praten met haar lippenquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:19 schreef the_jestert het volgende:
[..]
nee, ik wil een goed gesprek voeren....................
Het wordt vast een penetrerend gesprek!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:24 schreef the_jestert het volgende:
of fluisteren
31 februariquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens ontmoeten.![]()
Wanneer is die Utrecht-meet?![]()
lijkt me gezellig! ik weet dat je er niet gek op bent maar ik sleep je wel mee de kroeg inquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
Quistis. ik wil jou ook ontmoeten.
Primaquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef Quistis het volgende:
[..]
lijkt me gezellig! ik weet dat je er niet gek op bent maar ik sleep je wel mee de kroeg in
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:45 schreef Quistis het volgende:
[..]
en we gaan naakt discobowlen! dus kom echt even langs![]()
kinkyquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef bl0emetjE het volgende:
ik wil alleen maar mensen begluren van om het hoekje..
Ja ik kom!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ah, een nieuwe variant op Naked Twister![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:47 schreef Quistis het volgende:
[..]
lijkt me gezellig! ik weet dat je er niet gek op bent maar ik sleep je wel mee de kroeg in
als je het ook maar zelf opruimtquote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je het ook maar zelf opruimt
great minds think alikequote:
De verrassing is dat ik het meesterbrein achter FoK! benquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:59 schreef Gizmo112 het volgende:
on topic: -Marc- en de_ananas, wil wel weten wat de verassing is
Off-Topic: Nee Ananas, de verrassing die onderin je drie patatjes zat!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De verrassing is dat ik het meesterbrein achter FoK! ben![]()
Wel zo handig ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een gezellig topic.![]()
Dus we gaan 31 februari met zn allen naakt discobowlen in Utrecht en daarna een kroegentocht houden?
Moet dat ook naakt?![]()
jij welquote:
Deal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:12 schreef tonks het volgende:
Ik wil bij deze ratelslangetje ontmoeten
Kom ook naar Utrecht.quote:
quote:
wat jij wilt, is jou feessiequote:
maar het duurt nog zolang tot het 31 feb. isquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deal.![]()
Dat doen we dan op 31 februari in Utrecht.
[..]
Kom ook naar Utrecht.![]()
31 Februari!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deal.![]()
Dat doen we dan op 31 februari in Utrecht.
[..]
Kom ook naar Utrecht.![]()
whehequote:Op donderdag 2 maart 2006 11:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je laat eindelijk 1 van je beter kanten zien?
iedereen heeft zo zijn goeie kant he...quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:36 schreef the_jestert het volgende:
moet idd toegeven dat je er hier beter uitziet dan op de foto in je profiel![]()
![]()
![]()
Meestal wel denk ik ja..quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:43 schreef karoltje het volgende:
Niemand, een user die je leuk lijkt zal denk ik flink tegenvallen in het echt.
Was wel lief dat ik op je rug mocht omdat ik niet kan skeelerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:35 schreef Quistis het volgende:
[..]
whehe![]()
en daarna zijn we naar een paar kroegjes gaan skeeleren..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
Tonks
welke, welke, welke?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Meestal wel denk ik ja..
maar soms niet![]()
* Angelcakes anderhalf jaar samen is met een fok!ker
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:43 schreef Avani het volgende:
Er zijn er vast nog wel een paar waar ik benieuwd naar ben. Ik ben alleen niet zo'n meetmens.![]()
no prob mop..quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was wel lief dat ik op je rug mocht omdat ik niet kan skeeleren
de liefste en knapste natuurlijk !quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:50 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
de liefste en knapste natuurlijk !
-schorpioen-
![]()
Echt wel, vooral toen je zo liefdevol zei.. "Je kan me rug op!" Nu kunnen we niet meer stukquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:45 schreef Quistis het volgende:
[..]
no prob mop..![]()
schept toch een band he..![]()
Jij bent toch nog niet zo oud he ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:50 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
de liefste en knapste natuurlijk !
-schorpioen-
![]()
Jou wil ik nog wel ontmoeten op een of andere rare manier.quote:
MAN! wie wil mij nou niet ontmoeten jeeze ik ben een item.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:59 schreef Avani het volgende:
[..]
Jou wil ik nog wel ontmoeten op een of andere rare manier.Tonks dan weer niet zo'n behoefte aan. Geen flauw idee wie je eigenlijk bent.
![]()
Wat kan mij dat nou schelen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:00 schreef tonks het volgende:
[..]
MAN! wie wil mij nou niet ontmoeten jeeze ik ben een item.
maikuul en Fok!idool in 1 post is zo not donequote:Op woensdag 1 maart 2006 11:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat blijkt:
Ik heb zondag dus gewoon in hetzelfde cafe gestaan als Maikuul en dat terwijl hij aanwezig was. Nou kom ik niet zo vaak in Maastricht, maar tijdens de carnaval besloot ik het om toch maar eens te wagen. De hele dag heb ik geprobeerd een glimp op te vangen van mijn Fok! idool welke wel de X- factor heeft. Niet gevonden, maar wat lees ik: Maikuuul stond ook die dag in cafe Clinique in Maastricht, alwaar zijn zonnebril gestolen werd.
Waarom had ik het geluk die dag niet mee
Wie willen jullie graag nog eens ontmoeten en waarom ?
Daar kun je niet overheenlezen zo vaak !quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe vaak is mijn naam al voorbij gekomen?
is er al een apart topic gemaakt voor mensen die mij willen ontmoeten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Daar kun je niet overheenlezen zo vaak !
Dank je..... jij houdt van auto's das ook goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:23 schreef ijsmeis het volgende:
Rekkie, soms ben je wel vriendelijk.
[..]
1: Ben 22quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet iedereen is een vrijgezelle puber zoals jij, dat weet je toch hoop ik wel?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet iedereen is een vrijgezelle puber zoals jij, dat weet je toch hoop ik wel?
Dus wel puberquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Ben 22
3: Dus weet ik dat niet
Ja verdomme! Maar ik heb dr tenminste in mijn signature staanquote:
Per toeval in de stad offe...?quote:
Dat lijkt me tóf!quote:
quote:Nou ja...het komt er ooit wel een keer van, waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |