Ja oeh, wij zouden van deze uitspraak van jou helemaal ondersteboven zijn, en een week niet meer kunnen slapenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef Serendips het volgende:
Ail ik nou zeg dat ze die troep moeten verbranden, zouden ze dan geschokt zijn in Volendam...?
slim mannetje.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:27 schreef BobRooney het volgende:
Tot de zomervakantie heb ik honderd optredens. Maar als het even kan, laat ik natuurlijk mijn neus even zien. Ik wil proberen om een keer per maand op de koopzondagen aanwezig te zijn
Eh...waarover zouden we jaloers zijn? Hij zal vast wel klanten vinden die erin willen lopen, maar het is het imo afzichtelijke kleding. Mij zal het niet zoveel boeien of het loopt of niet. Ik reageer alleen op de collectie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 06:37 schreef purmernoord het volgende:
En wat een enorme jalouzie!
Op de dag van de opening was de winkel continu bomvol mensen. Men stond in een lange rij om af te kunnen rekenen. Ik wens Jan heel veel succes.
Die broek, dat was volgens mij gewoon zo'n Volendammer drollenvanger. Die zit echt niet in die collectie. Je weet toch wel dat Paul de Leeuw zoiets met een knipoog draagt...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Paul de Leeuw had gisteren in zijn programma Paul's Punt kleding aan die door Jan Smit zijn ontwerpt? Een hele wijde broek (zwarte ) zoals je die ook in Volendam ziet.
![]()
Zwarte shirtje met een printje erop.
En een roze blouseIk vond die broek bij Paul niet mooi staan
Shirtje was wel leuk !!
Dat zei die ookquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:58 schreef Serendips het volgende:
[..]
Die broek, dat was volgens mij gewoon zo'n Volendammer drollenvanger. Die zit echt niet in die collectie. Je weet toch wel dat Paul de Leeuw zoiets met een knipoog draagt...![]()
Zijn overhemd en t-shirt waren trouwens afzichtelijk...![]()
Koopzondag in Volendamquote:Ik wil proberen om een keer per maand op de koopzondagen aanwezig te zijn.
dit is topch gewoon jan smit fan-merchandise..... dan heeft iedereen wle een kleding lijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een pauperkleding![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |