abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 11:06:11 #1
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_35599661
Ik heb nog 20 gebruikte minidisks liggen die voor mij niet meer bruikbaar zijn omdat de MD-walkman kuren heeft. Betreft een Sharp MD20 met opnamefunctie. Een tijdje terug deed de walkman het nog via de knopjes op de afstandbediening maar niet meer via de knoppen op met display. Het kwam ook voor dat ie bij het aanzetten gewoon begon te spelen en geen van de knopjes meer reageerde. Het hielp toen wel eens om een beetje te rommelen met de keylock op de ab of die op de achterkant van de walkman. Op verzoek kan ik vanavond nog even kijken of er leven in zit, maar geef er geen garantie op

Ook heb ik nog (zie mijn andere adv.) een ongebruikt pre-paid pakket van T-Mobile en de accu en lader van een SonyEricsson T310, die waarschijnlijk ook bruikbaar zijn voor andere modellen (vooral de lader). De Sagems die ik ook daar aanbiedt, beschouw ik als verkocht (wacht nog even mailtje af).

Afhalen in Montfoort (onder Utrecht) of via TPG.

Ik zoek een nette pc-behuizing waarvan alle klepjes nog aanwezig zijn (mag 1x 5,25 klepje ontbreken), simpel pci-tv-kaartje, PCMCIA wifi-kaart, dvd-recordables, oude audioversterker, of noem eens iets geks.

Ook een Philips afstandbediening waar een knopje voor AV/EXT op zit (symbooltje van tv-schermpje met pijltje wat naar binnen wijst) is welkom.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')