Ik maakte wat stomme fouten.quote:
Ach ja, je kunt niet overal goed in zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Nuna het volgende:
Jammer, alwaysthebest! Helaas doe je je username geen eer aan![]()
nouja, dan weet je iig waar ej nog goed op moet oefenenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:35 schreef Knoekie het volgende:
Zo net mijn TTT gehad, ging redelijk en ik moet zeggen ik weet nu wel duidelijk wat ik verkeerd doe en waar ik nog aan moet werken. Maakte hier en daar wel een paar foutjes. Wel foutjes waar je op gezakt zou zijn. Wel de vrijstelling gehaalt. Moest straatjekeren en fileparkeren![]()
Ja, ik had het eigenlijk niet verwacht, kwam toen ik wegreed van het straatjekeren erachter dat ik bijna niet gekeken had. Toen bij het fileparken heb ik overal gekeken waar ik maar kon, en kwam nog netjes in het vak ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, dan weet je iig waar ej nog goed op moet oefenenWel mooi dat je je vrijstelling hebt
hoe lang ben jij eigelijk totaal bezig?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, dan weet je iig waar ej nog goed op moet oefenenWel mooi dat je je vrijstelling hebt
sinds eind januari ( vorig jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef blup het volgende:
[..]
hoe lang ben jij eigelijk totaal bezig?
ik heb er 5 maandjes over gedaan btw..
Ruim ' n jaar dus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
sinds eind januari ( vorig jaar) mag vrijdag eindelijk afrijden
( na 44 lessen)
ik hoop het wel jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:47 schreef blup het volgende:
[..]
Ruim ' n jaar dus?
Dan ga je vast Vrijdag slagen.![]()
Valt wel mee, lag ook aan m'n onervarenheid en de beslagen ruiten...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:13 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Maarja wel balen als dat gebeurt, maar je zegt zelf dat je last heb van nachtblindheid.. dan kon je dit toch wel beetje verwachten? Kortom savonds auto rijden zit er voor jou niet in?
Succesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
sinds eind januari ( vorig jaar) mag vrijdag eindelijk afrijden
( na 44 lessen)
quote:
Thnx! Als ik er aan denk dat ik bijna moet afrijden word ik echt al vet zenuwachtigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Sylvana jij gaat gewoon slagen vrijdag!![]()
![]()
![]()
![]()
Zet hem op! (alvast)
Misschien 'n idee om 'anti-zenuwen' pillen te halen? (om homeopatische wijze zegmaar)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[..]
Thnx! Als ik er aan denk dat ik bijna moet afrijden word ik echt al vet zenuwachtig
Nou, dat hoop ik dan voor je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:14 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, ik fuck me van te voren altijd helemaal op, maar zodra ik dan in de auto zit is het weg
Ik vind dat dan weer raar klinkenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:18 schreef crossover het volgende:
Iedereen noemt het hier afrijdendie term is in noord-brabant onbekend
Dat is hier 'op examen gaan'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |