Says who.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Lachwekkend. Je zet jezelf gigantisch in de zeik. Weet je dat wel
Of besef je dat niet
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
At least I'm not fruitcake dude.![]()
Ik zeg datquote:
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......quote:
Zwakste schakelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou, zoals ik al zei; ik zal je verder ontzien want je bent een mafkees.
Succes en de groeten.
En jij vindt dat leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......![]()
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij vindt dat leuk
Ter notitie, genoeg mensen die me okey vinden. Sowieso heb ik niet zoveel bevestiging nodig van anderen.
Ik bouw op mezelf dus. Dat is sowieso de basis.
Alsof ik nu moet gaan huilen![]()
Dacht het niet
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jou![]()
En ik word er altijd wel blij van als ik een keer iets weet jah.....![]()
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.
Je moet je niet inlaten met het tuig van deze samenleving namelijk
Dan raak je ook ontspoord.
Was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporen, maar dank je voor je bezorgdheid.....
![]()
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Inderdaadquote:
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Normaal gesproken zou ik hier even met m'n olifantenpoten de boel ruw ontregelen, maar ik denk dat ik het maar achterwegen laat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs!
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs! Mensen die overal Engels tussendoor gooien vind ik reuze interessant. Ik kan zelf ook goed Engels hoor, wist je dat al? Ik zet het alleen nooit neer op een Nederlands forum. Zal ik het ook maar gaan doen, omdat jij het doet?![]()
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
Ik ook niet. Maar goed, wie kan hem wel uitstaan op fok!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
You're right, Droompje. Maar ik kon het niet helpen, I just can't stand him!
no pro, bro'quote:
Dan slachten we samen alles afquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
no pro, bro'![]()
ik ben je side-kick wel als ik toevallig iets zie wat niet rechtvaardig isik ben niet voor niets een weegschaal
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |