Godsdiensten zijn toch niet nodig of welquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar zou je Jesus er weer in programmeren? Of uberhaupt godsdiensten? Of laat je de mensen in het ongewisse dit keer?
Onzin, dat doe ik al,quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Of je programmeert je eigen universumHeb je geen last ervan
Software is niks zonder hardware om het op te draaien.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Godsdiensten zijn toch niet nodig of wel
Als je op jezelf bouwt dan heb je geen Godsdienst nodig in het leven.
Het enige dat je nodig hebt is de juiste software
Niet als je schiz... denkt dat je God bentquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
De hele wereld willen herprogrammeren (of het heelal?) is wel erg ambitieus.
Wat is dat preciesquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef Polen het volgende:
Zou het niet mooier zijn om een sf.net project page op te zetten? Dan kun je eventuele medestanders meekrijgen. Je ziet hoe hard dat met sommige andere open sourceprojecten is gegaan.
Niet als je 100 procent kwaliteit nastreeft. En begint op punt 0. Bij de basis. Waar alles schoon is en helder.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Onzin, dat doe ik al,
ook al denk je dat je het goed doet, er blijven altijd genoeg bugs in zitten
Het begint met een ambitiequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
Maar je kan de bugs er altijd nog (proberen) uit (te) halen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
Onzin, dat doe ik al,
ook al denk je dat je het goed doet, er blijven altijd genoeg bugs in zitten
Ik ben geen God.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Niet als je schiz... denkt dat je God bent
Ga er eens kijken. Machtig mooi CVS.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is dat precies
Ik heb er nog ooit van gehoord.
Een betere toekomst begint bij...quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:04 schreef mailyourmom het volgende:
En fouten zorgen weer voor een leerproces. Een bug heeft het voordeel dat je de bug eruit kunt halen. En haal je alle bugs eruit, dan is het 100 procent in orde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Maar je kan de bugs er altijd nog (proberen uit te) halen.
Je kan het er wel bij laten zitten, maar wie niet waagt, die niet wint..
In mijn ogen respect dus voor mensen die het tenminste proberen.
Ik zal eens een blik werpen daar nog.quote:
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring meequote:Op woensdag 1 maart 2006 15:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet als je 100 procent kwaliteit nastreeft. En begint op punt 0. Bij de basis. Waar alles schoon is en helder.
Black & white vond ik niet veel bijzonder qua spel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef mailyourmom het volgende:
Speel eerst Black & White maar eens uit. Praten we dan verder. O nee, laat me raden, dat heb je al gedaan en je bent toe aan een nieuwe uitdaging.
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:08 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Een betere toekomst begint bij...
Ik herstel fouten vanzelf wel. Fouten zijn om te herstellenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring mee
Je kunt nastreven wat je wilt, dat wil niet zeggen dat het lukt. En we zijn bij de basis begonnen
Het is net zoals jouw denkproces - je kunt wel denken dat het goed gaat, maar misschien kom je er later opeens achter dat je ergens een fout hebt gemaakt.
Opruimenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?
Geld storten voor zeehondencentrum Pieterburen ?
zeg het maar..
En een heelal met structurele fouten... Dat wil je niet. Dan heeft elk verkeerd geplaatst nulletje of eentje een gigantisch effect.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar duidelijk geen ervaring mee
Je kunt nastreven wat je wilt, dat wil niet zeggen dat het lukt. En we zijn bij de basis begonnen
Het is net zoals jouw denkproces - je kunt wel denken dat het goed gaat, maar misschien kom je er later opeens achter dat je ergens een fout hebt gemaakt.
Een zelfherstellend systeem zou nog beter zijn... Iets dat z'n eigen bugs fixt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik herstel fouten vanzelf wel. Fouten zijn om te herstellen
Als ik ergens een denkfout maak, dan herstel ik die fout dus.
Fouten zijn om van te leren.
Valt wel mee, als je stap voor stap werkt, is de uitwerking van een fout vanzelf geen groot gevolg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:10 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
En een heelal met structurele fouten... Dat wil je niet. Dan heeft elk verkeerd geplaatst nulletje of eentje een gigantisch effect.
Nope (maar wat jij wilt), normaal doen.quote:[b]Op woensdag 1 maart 2006 15:09 schreef L.Denninger het volgende:[/b
Je afval scheiden ? Glas in de glasbak ?
Geld storten voor zeehondencentrum Pieterburen ?
zeg het maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |