Aaargh.......ik hou het niet vol om te zwijgen als het grafquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:09 schreef Polen het volgende:
[..]
Oneens. Er is geen doel. Het systeem brengt een omgeving voort waarin bepaalde levensvormen zich staande kunnen houden. Dat is niet meer dan een bijkomende factor. Het systeem als geheel draait ook wel door als de aarde uitsterft en terugkeert tot stof.
Wat is de definitie van perfect ?quote:
My point exactlyquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:13 schreef gaai het volgende:
[..]
Aaargh.......ik hou het niet vol om te zwijgen als het graf![]()
Over wélk systeem hebben we het nu dan? Het universum als geheel? Iets nog groter dan dat? De aarde ?
Ik begin nu door te krijgen hoe je het spelletje hier moet spelen - je moet gewoon vaag blijven, vooral geen concrete uitspraken doen en het liefst om het uur van standpunt en onderwerp veranderenquote:Want ik volg het nu niet meer zo.....ik kon L. Denninger goed volgen, maar nu ben ik confuus....![]()
En af en toe moeten er mensen opgeofferd worden in het belang van het grote bedrijf, sad but true.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
We hebben het sowieso over het functioneren van de mensen op deze aarde en hoe de mensheid functioneert. Daarna komt de rest wel.
De mensheid is onderdeel van 1 groot bedrijf. In principe is het 1 groot bedrijf en zijn alle mensen personeel van het systeem.
En het bedrijf is gericht op een betere toekomst. Waar alles vlot verloopt.
Simpel as that is
Geen enkele fout en geen enkel misfunctioneren dus.
Oeh, collectief bewustzijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:10 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan is het vanzelf zo dat mensen vanzelf goed werken in het systeem. Niet eens werken. Functioneren bedoel ik.
Als het systeem goed functioneert en je neemt aan dat mensen onderdeel zijn van het systeem, dan zal de hele mensheid functioneren zoals het hoort. Zelfs de grootste potentiële dwarsligger zal vrijwillig gaan meewerken denk ikDus dan is er ook geen kans meer op terrorisme, omdat die mensen op een bepaalde manier verplicht worden tot meewerken richting een goede toekomst. Ze worden aangezet door de massa.
En dan denk ik ook dat het leren vanzelf gaat. Dan hoef je niet meer zo zwaar je best te doen om zaken te weten, dan weet je het vanzelf wel allemaal.
En dan kun je verder gaan met een gezamelijk brein, dat alle breinen van mensen 1 brein worden dusDat alle mensen elkaars verstand gaan aanvullen. En dan heb je dus de krachtigste computer die bestaat.
Dat ligt aan het foute management. Als er een goed management heerst, is er geen enkele opoffering nodig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
En af en toe moeten er mensen opgeofferd worden in het belang van het grote bedrijf, sad but true.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:16 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Oeh, collectief bewustzijn.
Weg met die bugs enzo. Een goed draaiend systeem, in al zijn ornaten.
Software op zijn best![]()
Overbevolking moet toch tegengegaan worden, er passen tenslotte niet oneindig veel mensen op aarde.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat ligt aan het foute management. Als er een goed management heerst, is er geen enkele opoffering nodig.
Er komen nog mogelijkheden om ruimte te maken in de ruimte. Maar dat komt vanzelf nog.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:20 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Overbevolking moet toch tegengegaan worden, er passen tenslotte niet oneindig veel mensen op aarde.
En zeggen dat sommige mensen wel een kind / kinderen mogen krijgen en anderen niet is ook weer niet eerlijk.
Het leven zal nooit perfect eerlijk verdeeld worden, zo simpel is het...
Niet iedereen kan lekker op Hawaii wonen want dat past niet
Dan is het nog steeds oneerlijk, want dan moeten sommige mensen op een andere planeet wonen die misschien veel minder fijn is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Er komen nog mogelijkheden om ruimte te maken in de ruimte. Maar dat komt vanzelf nog.
Je moet ruimer denken
Je moet niet denken in aardse termen.
Dan maak je gewoon een kopie van deze wereldquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds oneerlijk, want dan moeten sommige mensen op een andere planeet wonen die misschien veel minder fijn is...
Je zult het nooit allemaal perfect kunnen krijgen voor iedereen.
Nee, want iedereen kan zijn eigen verhaal gaan schrijvenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:23 schreef L.Denninger het volgende:
Als het leven perfect eerlijk verdeeld zou zijn en voor iedereen even mooi, fijn, leuk, komt het er in essentie op neer dat iedereen hetzelfde leven heeft.
Ja! en als we dan toch bezig zijn, flikkeren we gelijk alle andere mannen en lelijke wijven eraf !quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan maak je gewoon een kopie van deze wereld
Gewoon de wereld kopieren
Vanuit de ruimte een diepe scan uitvoeren en vervolgens op kopieren drukken
Het is jou leven en het wordt jou wereld. Alleen zullen die mensen wel bestaan nog, alleen niet in jou wereldquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:24 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja! en als we dan toch bezig zijn, flikkeren we gelijk alle andere mannen en lelijke wijven eraf !
Hoppaaa ! Een hele wereld met lekkere wijven voor mij !!
![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:19 schreef gaai het volgende:
Ik blijf wel gewoon weer meelezen tot ik er (weer) niks meer van begrijp......ik heb immers tóch geen recht van spreken en ik zie dat DV terug is, dus stiekempjes even wat vragen kan niet meeren ik wil niet wéér op m'n kop krijgen......dat deed hartstikke veel pijn aan m'n ziel
![]()
Nee, daar zou ik niks aan vinden, dan is het een nep-wereld...quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is jou leven en het wordt jou wereld. Alleen zullen die mensen wel bestaan nog, alleen niet in jou wereld
Dat is de echte software dus. Je eigen wereld maken. En zo hoeft er ook geen ruzie meer te zijn. Omdat iedereen zijn eigen wereld maakt.
Maar goed, je kunt dan nog altijd samen komen als originele wereld, maar als je het leven moe wordt zoals het was. Pak je weer het nieuwe leven op. In die nieuwe wereld.
Hoe kom je erbij.quote:
Dus jij had liever 5000 jaar geleden geleefd ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik denk, is dat de mens van het systeem een hel heeft gemaakt.
Het systeem was/is al goed zoals het was, nu niet meer.
Omdat de mens niet perfect is.
Dat was het eigenlijk![]()
Neequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:31 schreef L.Denninger het volgende:
Dus jij had liever 5000 jaar geleden geleefd ?
ff denkenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niks aan vinden, dan is het een nep-wereld...![]()
Het moet wel de ECHTE wereld zijn - ik wil wel zeker weten dat er ECHT alleen maar lekkere wijven zijn en GEEN andere mannen.
Het moet niet gewoon een geavanceerd computerspelletje zijn, daar heb ik genoeg van![]()
Nouquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:29 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik denk, is dat de mens van het systeem een hel heeft gemaakt.
Het systeem was/is al goed zoals het was, nu niet meer.
Omdat de mens niet perfect is.
Dat was het eigenlijk![]()
Hey, wil je ff niet de aarde gaan weggeven alsjeblieft dankjewelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
ff denken
Ik denk nog wel na
Meerdere werelden ben ik wel voorstander van. Meer ruimte ook. De wereld is sowieso te klein.
Er zal een nieuwe plek moeten komen waar we heen kunnen gaan in de toekomst. En misschien krijgen de dieren dan de aarde terug.
In de ruimte is het fijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:39 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hey, wil je ff niet de aarde gaan weggeven alsjeblieft dankjewel
Ik wil niet de ruimte in, laat mij maar lekker hier !
Prima, maar geef andere mensen svp ook even de vrije keusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In de ruimte is het fijn
Ik zit in de ruimte alIk voel me soms helemaal niet verbonden op aarde. Alsof ik geen zwaartekracht meer ervaar
![]()
Ik ben astronaut
Vrije keus boven allesquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Prima, maar geef andere mensen svp ook even de vrije keus
quote:
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stilquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ook af en toe, maar soms ga ik door de lichtbarriere heen. Voelt raar aan als je sneller gaat als het licht
Zekers (r)evolutie, kan niet anders meer.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Nou
Het systeem is het systeem. Het systeem groeit. Het systeem is misschien inderdaad altijd okey geweest, dat het gewoon de evolutie is of revolutie. Excuse me dat ik ze door elkaar haal
Maar het is misschien ook logisch dat er een tijd komt dat het systeem geoptimaliseerd gaat worden.
Dat het systeem moet groeien naar perfectie. Dat het vanzelf gaat ook.
Dat het helemaal vanzelf gaat![]()
En dan kan ik lekker in de hangmat gaan liggen, heb genoeg gevochten in een systeem dat in ontwikkeling was. Nu gaat het systeem voor zichzelf werken misschien. En dan beinvloed het grote geheel vanzelf de mensen.
En dan voelen we ons alsof we altijd mdma hebben gehad.
Altjid high als een vlaamse papegaai
Zak over je kop en je ziet de snelheid niet. Dan bestaat hij dus niet.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stil
Ik ervaar in de complete duisternis wel meer stilstand, maar soms lig ik in bed te cijferen en dan kan ik zelfs in het donker op hoge snelheid functionerenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat die snelheid nu eigenlijk is. Stel het is donker, sta je dan stil
Nooit iets van die feng-shui begrepen. Maar ik weet wel dat als een feng-shui persoon mijn kamer zou zien deze meteen jankend de deur uit rent.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:53 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wist dat ik even beter mijn feng-shui bezigheden kon voltooien
Omdat de ogen van de mens daar niet geschikt voor zijn op dit moment.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:56 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ervaar in de complete duisternis wel meer stilstand, maar soms lig ik in bed te cijferen en dan kan ik zelfs in het donker op hoge snelheid functioneren
Misschien is het wel mogelijk om in complete duisternis te kijken
Waarom kunnen mensen in het donker niet zien
Zou je eigenlijk aan een blinde moeten vragen
Het systeem zal inderdaad wel moeten, het systeem kan niet stoppen zolang de mensen doorgaan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Zekers (r)evolutie, kan niet anders meer.
Volgens mij al aan de gang, total system of human mind defragmentation, for a good system!
En idd, komt vanzelf wel, werkt voor zichzelf. Mbv de mens zelf.
Het systeem moet wel, want zonder de mens zelf kan het niet perfect worden (meer), omdat die er nou eenmaal is dus. Dus zal de mens zelf ook een duit, al niet bewust, in het zakje moeten doen. Anders blijft het net zo lang onperfect, totdat het (weer) perfect wordt.
Daar gaan iig zeker misschien nog een paar lichtjaren overheen, oa koppigheid siert de mens nl.
En die laatste.
Vrije wil hoort er idd ook bij overigens
Komt misschien nogquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Polen het volgende:
[..]
Omdat de ogen van de mens daar niet geschikt voor zijn op dit moment.
Misschien fiets ik daarom sneller 's avondsquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:54 schreef Polen het volgende:
[..]
Zak over je kop en je ziet de snelheid niet. Dan bestaat hij dus niet.
Het is écht zo leuk!quote:
quote:Maar ik weet wel dat als een feng-shui persoon mijn kamer zou zien deze meteen jankend de deur uit rent.
Ja, met bier op gaat het snel huiswaarts! Dat is waar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Misschien fiets ik daarom sneller 's avondsOverdag (en zonder bier) ben ik trager.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jij bent wel zo'n dorpsgek, dat ik je niet eens durf te jennen.![]()
Groei je vanzelf overheen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zo'n iemand ja. Vernielen. Heerlijk.
Says who.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Lachwekkend. Je zet jezelf gigantisch in de zeik. Weet je dat wel
Of besef je dat niet
quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
At least I'm not fruitcake dude.![]()
Ik zeg datquote:
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......quote:
Zwakste schakelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nou, zoals ik al zei; ik zal je verder ontzien want je bent een mafkees.
Succes en de groeten.
En jij vindt dat leukquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:46 schreef gaai het volgende:
[..]
Een cake met gedroogd fruit die niemand lekker vindt.....wordt traditioneel gegeven met kerstmis......en hoe groter je vriendenkring, hoe langer het duurt voor je'm weer terugkrijgt.......![]()
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En jij vindt dat leuk
Ter notitie, genoeg mensen die me okey vinden. Sowieso heb ik niet zoveel bevestiging nodig van anderen.
Ik bouw op mezelf dus. Dat is sowieso de basis.
Alsof ik nu moet gaan huilen![]()
Dacht het niet
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb het enkel over wat een fruitcake is.....ik heb het niet over jou![]()
En ik word er altijd wel blij van als ik een keer iets weet jah.....![]()
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je die gestoorde van een footballhero ging steunen.
Je moet je niet inlaten met het tuig van deze samenleving namelijk
Dan raak je ook ontspoord.
Was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb mezelf prima in de hand.....ik kan met veel verschillende soorten mensen omgaan zonder zelf te ontsporen, maar dank je voor je bezorgdheid.....
![]()
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Maar volgens mij spoor ik eigenlijk sowieso ook helemaal niet![]()
Inderdaadquote:
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineelquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Normaal gesproken zou ik hier even met m'n olifantenpoten de boel ruw ontregelen, maar ik denk dat ik het maar achterwegen laat.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs!
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Oh jongen, de sarcastische humor druipt er werkelijk vanaf. Origineel![]()
Ik kan me daar helemaal in vinden, ik ben weg van mensen met originele humor en die andere mensen woordelijk helemaal de grond in proberen te stampen. Mensen met superioriteitsgevoel, die zijn tenminste zeker van zichzelf. Houden van jezelf is toch zooo'n knappe eigenschap!
En hoe je dat zo doet met overal een punt achter zetten, zo zalig eigenwijs! Mensen die overal Engels tussendoor gooien vind ik reuze interessant. Ik kan zelf ook goed Engels hoor, wist je dat al? Ik zet het alleen nooit neer op een Nederlands forum. Zal ik het ook maar gaan doen, omdat jij het doet?![]()
Nee, van jou gaan we nog veel horen, lijkt me geweldig echt waar. Close minded mensen zoals jij hebben we nodig in deze wereld. Met beide benen op de grond sta je ook nog, had ik dat al vermeld?![]()
[afbeelding]
(oh ja enne: jij bent natuurlijk de rechter en Dromenvanger de linker hè, gniffel gniffel)
Ik ook niet. Maar goed, wie kan hem wel uitstaan op fok!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:30 schreef Analyzing_Barb het volgende:
You're right, Droompje. Maar ik kon het niet helpen, I just can't stand him!
no pro, bro'quote:
Dan slachten we samen alles afquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
no pro, bro'![]()
ik ben je side-kick wel als ik toevallig iets zie wat niet rechtvaardig isik ben niet voor niets een weegschaal
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |