Vrij zijn is bij mij dat ik me goed voel, en het idee heb dat alles mogelijk is. Vrij zijn betekend bij mij onbegrensd goed voelen en onbegrensd denken en voelen en ervaren. En ook de tijd die meewerkt. Vrij zijn betekend hier dat de tijd vliegt, de tijd zal moeten vliegen voordat ik vrijheid ervaar
![]()
Bij perfectie kun je gaan bouwen. Ik bedoel dus, het voordeel van perfectie en ideale omstandigheden
![]()
ff overschakelen op dat thema.
Het draait om het bouwen dus als je het mij vraagt. Sowieso om te beginnen deze wereld opbouwen. En als deze wereld is opgebouwd verder bouwen.
Stabiliteit ook wel. En stabiliteit betekend vanzelf geen fouten
![]()
Dat is dus simpel gezegd mijn uitgangspunt. Stabiliteit, veiligheid, kwaliteit, entertainment en ga zo door.
Maar goed, wie ben ik
Ik kan alleen zeggen dat voor mij perfectie belangrijk is in het leven, en tevens stabiliteit. Ik kan meepraten over stabiliteit. Labiliteit is gewoon niet goed, nergens is dat goed. Ook een water-dicht systeem dus.
Geen indringers mogelijk. veiligheid en ga zo door
![]()
Tis maar mijn mening nogmaals. Ik heb gewoon een idee over hoe de wereld moet functioneren en zo zal iedereen het zijne ervan denken.
Als ik kijk naar grote multi-nationals dan beoordeel ik die ook op zo'n manier. Ook daar heb je goede bedrijven en slechte bedrijven. Bedrijven die half werk verrichten en bedrijven die wel kwaliteit leveren.
Het draait dus om kwaliteit