abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36537262
Ja die. Ik heb ze niet gezien, kom er net vandaan Maar die houten stoelen zitten allemaal zo rot Ik heb dus nu alleen de tafel meegenomen, het was nog haasten ook, om 20.59 uur zaten we nog allemaal pakken uit het magazijn te halen

Ik heb net wel foto's van het pakhuis gemaakt, zal ze zo ff kleiner maken en uppen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36537555
Vanaf het raam de kamer in:

Vanaf de keuken de kamer in:

En de ravage in de keuken:

Morgen gaan we schroeven Mijn kleerkast blijft nog een paar weekjes zonder deuren, die waren namelijk op Ik heb de verhuisdatum nu op het paasweekend staan, benieuwd of me dat gaat lukken.....

Morgen ook maar mijn internetaansluiting en TV regelen, anders kan ik meteen weer naar pa & ma verhuizen

Van Essent nog niks gehoord wat ze per maand aan gas gaan berekenen, elektra heb ik wel al binnen (33 euro). Water wordt 10 euro/maand. Van de gemeente ook nog niks gehoord of ik nu ingeschreven sta, en ook nog niks van de huurtoeslag.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36537585
Overigens lijkt het op de foto's allemaal veel netter dan dat het is hahahaha!
(kekke afvalbak he!)
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:45:38 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36537696
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt! Vergeet niet foto's te maken van hoe langzaamaan je meubels op hun plek komen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36537812
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 22:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het wordt! Vergeet niet foto's te maken van hoe langzaamaan je meubels op hun plek komen!
Jaaaaa toestel zit alweer in mijn tas

Morgen ook ff foto maken van het trappenhuis en aaaaaalle trappen die we op moesten met die klotepakketten En elke keer als we weer met iets langskwamen stond de onderste buurvrouw voor d'r raam te gluren Volgens mij is ze ons daarna door d'r spionnetje gaan bekijken hoe we hijgend en puffend alles naar boven sleepten.

Ik tegen pa: "Jaja, tis nog een heel gesjouw, zo'n wietplantage inrichten"

En toen zei ik (bij het allerzwaarste pakket, we moesten nog vijf treden): "We hadden het ook alvast kunnen uitpakken en dan stukje bij beetje naar boven...." Pa: kom je nou mee...
pi_36539132
Hoe hou je het vol om die pakketten daar zo te laten liggen, mijn handen jeuken al bij 't zien van die foto!
pi_36539247
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:48 schreef Paladina het volgende:
Hoe hou je het vol om die pakketten daar zo te laten liggen, mijn handen jeuken al bij 't zien van die foto!
Ik kan er ook niet tegen

En pak die bank nou eens uit
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 10:38:07 #183
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36545285
En nu maar hopen dat er geen schroefjes boutjes of onderdelen in de verpakking te weinig hebt
Anders kun je het pakket weer inpakken en weer naar beneden sjouwen enzo
pi_36545524
Waar heb je die onwijs leuke prullenbak vandaan?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36557590
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
Waar heb je die onwijs leuke prullenbak vandaan?
Gamma! Die van de badkamer (maatje kleiner) van de V&D (negen euro!)
Vandaag geschroefd, het bed staat, de kast staat, de lampen zijn klaar, de tafel staat, de bank staat!

Zal zo ff foto's uppen. Ondertussen heb ik keelpijn, opgezette klieren en voel ik koorts opkomen ik hoop dat het allemaal niet doorzet GEEN TIJD VOOR!

We hebben alleen de Expedit nog niet uitgepakt, dat gaat pap misschien morgen in zijn upje doen.
pi_36557682
* clauwheee ongeduldig wacht op de foto's

Nee niet ziek worden Syrena!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_36558070
De slaapkamer!

Pa bestudeert de tekening van de kast....

Element nummer 1 (de breedste) staat! Nummer twee doet pap alleen:

Want ik ben met de beddenframes bezig. Plankjes, heel veel plankjes zei Youp en hij had gelijk.

Plankjes maal twee en dan krijg je dit:

Pap schroeft vlijtig verder:

En dan paniek. Ik hoor hem eerst zacht mopperen, daarna roepen of Ikea zondag open is. Hij denkt dat de lades niet kloppen, als ze zijn gemonteerd blijkt de deur niet te passen. Ik kom kijken en opper dat ie de lades eens moet omwisselen. Hij gelooft me niet. Ik bestudeer de tekening en zie dan inderdaad dat de ladefronten andersom moeten en 1 ladegeleider naar beneden moet. Pap past het aan en zie..... het past! Daarna zetten we samen het bed ineen (geen foto's van het proces meer, we hadden haast....)
pi_36558163
Zo, kast af (deuren moeten dus nog komen) en bed opgemaakt!

Vanuit de slaapkamerdeur (ja dekbed had ik gekocht voordat ik wist dat ik dit behang ging hangen )

En meanwhile in de woonkamer:

En zonder flits ziet het er zo uit:

Geen foto's van de keuken, want daar staat de rest van de zooi
pi_36558832
Leuk leuk leuk!

Wat staat de bank mooi!

Wat is de slaapkamer kleurig!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_36558897
Goed bezig Syrena! Ziet er goed uit Welke bank is dat?
pi_36558899
Jaaa bank is gaaf he! Woonkamer wordt ook nog wel kleurig, zodra ik heb besloten welke kleur
Ik moet alleen de onderkant van het chaise longue deel nog opnieuw vastnieten.

En bedenken waar ik mijn TV op ga zetten en wat voor salontafel en wat voor stoel erbij enneeehhhhh!
pi_36559335
Syrena wat word het leuk.
En die bank ziet eruit alsof ik zo door t beeldscherm wil kruipen om er op te ploffen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 1 april 2006 @ 20:48:03 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36560250
Syrena wat ziet het er gezellig uit zeg in de woonkamer! Hmmm echt een loungebank, ik zie mezelf al hangen met chippies en een gezellig tv-programma
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:53:14 #194
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36560364
Wat een mooi huisje krijg je toch!!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36560390
Leuk geworden! Die bank staat leuk zeg en je slaapkamer ook lekker gezellig!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36560462
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:48 schreef Lois het volgende:
Syrena wat ziet het er gezellig uit zeg in de woonkamer! Hmmm echt een loungebank, ik zie mezelf al hangen met chippies en een gezellig tv-programma
Ik niet hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 april 2006 @ 21:08:41 #197
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36560698
Het wordt al heel wat zo Ziet er gezellig uit in je huisje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36561110
Het word echt super leuk! En je slaapkamer onwijs
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36561440
Tnx mensen! Ik heb er echt zin in

Mijn bank is van de Leenbakker, Valencia heet ie. Ze hebben 'm ook in andere kleuren.
Hij ligt echt lekker. En nu duik ik mijn ouwe bedje in
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 23:42:16 #200
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36564418
Die slaapkamer zou mij personelijk wat te druk zijn
Verder wel heel leuke meubeltjes; hou dit topic nog mooi ff in de gaten !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')