abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36246685
Ik sta inmiddels nog roder. En mijn spaarrekening bulkt van het geld. Maar als het goed is, is dat morgen geregeld.

Wat deden we vandaag... Leenbakker, 100 euro terug, en de bezorgkosten zijn nog maar 5 euro Gamma: latex teruggebracht (was over) een skeetige afvalemmer gescoord en 10 euro teruggekregen (kortingsbon + geld van latex - skeetig afvalding).

Trendhopper. Op mijn el cheapo kast (toch nog 319 euro) zit vijf-zeven weken levertijd. Uhuh. Uiteraard kon ik de kast van 799 euro, waar ik helemaal gek op ben, deze week nog thuis laten bezorgen. Doeiiiii Trendhopper.

Ikea. Een witte Expedit, een Malm-bed, 2 Sultan frames, 1 Sultan matras, 1 tussenbalk. ZWAAR! Alles in het busje geperst en toen thuis uitladen. En de trap opslepen. En toen we dat allemaal boven hadden ook maar ff de koelkast. Die is vrij laag, dus de magnetron kan er zo bovenop

Maar nog steeds geen garderobekast dus. Ik heb zelf nu een Pax, maar die is berken, en ik wil dus perse wit. Wit bed, witte kast. Bovendien issie 2.36 ofzo en dat vind ik echt vreselijk. Ik zou nooit meer zo'n joekel van een hoge kast kopen. Alles bovenin heb je een trapje voor nodig.

Opties: andere winkel, verder zoeken naar goeikope kast. Meeste kosten toch rond de 300 euro.
OF...witte deuren in mijn Pax-kast en nog een los element erbij (even hoog) maar dan met alleen legplanken en twee lades onderin. Dus berken basis met witte deuren.

Maar dan zit ik dus WEER met zo'n knoepert van een hoge kast. Enfin, we denken er nog ff over

Geen foto's nog, sorry, maar er is nu niks anders te zien dan mijn woonkamer vol met pakketten van Ikea, rotzooi op het aanrecht, een koelkast middenin de keuken en een kek creme retro prullenbakje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36247500
Leuk verhaal weer!

Die Paxkast in het wit van 2,36 heb ik hier zelf ook staan, maar het valt mee heel erg mee met de hoogte! Ik weet niet hoe groot je zelf bent, maar ik heb er geen problemen mee

Pff, ik wilde dat ik deze mogelijkheden allemaal had toen ik op kamers ging . Ik ben nu nog aan het eten van 3 euro per dag om te compenseren voor mijn verhuizing. En die hield alleen maar in dat ik het goedkoopste van het goedkoopste bij de Ikea heb gekocht .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 22:42:45 #153
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36248329
die hoogste planken in mijn ikea-kast worden bevolkt door kleding die 'net niet meer past' of geheel neit bij het seizoen past (de wintertruien in de zomer enzo).
Ook de dekbedovertrekken en een stapeltje oude, maar nog wel goede handdoeken liggen daar.

Genoeg te bedenken voor die hoge planken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36254936
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk verhaal weer!

Die Paxkast in het wit van 2,36 heb ik hier zelf ook staan, maar het valt mee heel erg mee met de hoogte! Ik weet niet hoe groot je zelf bent, maar ik heb er geen problemen mee

Pff, ik wilde dat ik deze mogelijkheden allemaal had toen ik op kamers ging . Ik ben nu nog aan het eten van 3 euro per dag om te compenseren voor mijn verhuizing. En die hield alleen maar in dat ik het goedkoopste van het goedkoopste bij de Ikea heb gekocht .
Nou, ik ben dus wel al 29 en heb tot nu toe altijd thuis gewoond en nog meer sneue boel (maar dus wel kunnen sparen gelukkig). Ik wil goedkoop nu omdat ik over 1-2 jaar waarschijnlijk ga samenwonen.

Ik heb zelf ook een Pax, maar ik heb zoveel kleding dat op de bovenste plank mijn eh nachtgoed (pyjama kun je het nauwelijks noemen...) ligt. En het is al ZO vaak gebeurd dat ik om 12 uur 's nachts stond te springen om een broek of shirt te pakken (omdat ik te lui was om het krukje te gaan zoeken). Ik ben 1.69 trouwens

Mijn lieve ma kwam gister met het aanbod dat ik die van Trendhopper maar moest nemen (die dure) en dat ze 400 euro zou bijleggen! Ik heb gezegd dat ze dat bedrag maar bij een nieuw autootje voor haarzelf moest leggen. En vriendjes bed past niet bij die rooie kast, dus dat is dan helemaal zonde.

Ik ga me even verdiepen in de Pax-folder
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36258641
Je bent lekker bezig, leuk om te lezen! Trouwens, ik ga juist voor die hele hoge Pax kasten kijken. Heb nu 2 Ikea Rakke kasten (met al die laatjes en deurtjes) en ze zijn hartstikke leuk en praktisch, maar helaas slechts 2.00 hoog en dat vind ik zonde. Want uiteindelijk ga ik er dan door plaatsgebrek weer van alles bovenop zetten en dat vind ik zo lelijk en rommelig. Dus hierna koop ik zo hoog mogelijke kasten, liefst nog op poten ofzo, zodat ze tot aan het plafond komen.
Maarre... foto's?!
  Moderator woensdag 22 maart 2006 @ 18:22:15 #156
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_36272920
Ik heb zelf ook die hoge pax dingen. Vind het juist handig die bovenste planken. Ligt een zomerdekbed, ski-kleren etc. Dingen die ik maar een hele enkele x gebruik. Maar die ik ook niet in een kelder wil dumpen.
pi_36278435
No piccies mensen, alles zit nog in de pakketten Mijn vader wilde al zonder mij beginnen, maar ik wil dat ie wacht tot ik erbij ben. Foto's voor Fok! moeten er komen.

Als smoes zei ik dat je de Expedit met 2 moest opzetten (uhuh, ding is 1.49 bij 1.49 )(maar wel zwaar...). Ik vind 't gewoon niet tof ik als terugkom van Barca en mijn bed enzo staat al klaar .
pi_36463036
En zijn de pakketten al uit gepakt
pi_36463101
Volgens mij is ze nog even op vakantie
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_36463212
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 14:54 schreef mrien het volgende:
En zijn de pakketten al uit gepakt
Nee Bank is gister bezorgd en die staat ook nog steeds gekanteld en in de plastic te wachten tot de pootjes eronder geschroefd worden Matras ligt nog middenin de woonkamer

Ik heb nog steeds geen kleerkast en ook geen tafel
pi_36463314
Ik denk dat ik de deadline van april niet haal

Vanaaf trouwens naar de Hema koopavond!
Hoeslakens, broodrooster
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:08:28 #163
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_36463404
Even over die pax, die is er ook in 2.01 hoogte. Die hebben wij, want onze slaapkamers zijn maar 2.30 hoog. Wij hebben de eiken versie, maar volgens mij is-ie er ook in het wit.
So Long and Thanks for All the Fish
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:11:47 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_36463473
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Syrena het volgende:

Hoeslakens, broodrooster
En niet te vergeten.... HEMA worst
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_36463660
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:08 schreef zeeuwse het volgende:
Even over die pax, die is er ook in 2.01 hoogte. Die hebben wij, want onze slaapkamers zijn maar 2.30 hoog. Wij hebben de eiken versie, maar volgens mij is-ie er ook in het wit.
Ik heb thuis de folder met alle elementen.
Maar dan ben ik weer zo meuterig dat ik denk dat ik dan te weinig ruimte heb terwijl mijn berghok even groot is als de studentenkamer van mijn schoonbroer.

Ik vind dat ik echt foto's moet maken Topic is niks an zo! Had ik al verteld dat mijn ouders me een badkamerprullenbakje hebben gekocht in dezelfde stijl als de prullenbak van de keuken?
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:43:29 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_36466683
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:02 schreef Syrena het volgende:

Hoeslakens, broodrooster
?

En maak eens foto's ja

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_36466878

Foto van het nog te bewonderen stoeltje:

Ik wil er geloof ik wel twee
pi_36484822
Gister boodschappenlijstje voor Ikea trip nr. 3 in elkaar gezet. 1 PAx kast, toch maar eentje van 201 hoog. Hoger is me echt te lastig en bij verhuizen moet ie toch weer afgebroken en naar beneden vervoerd. Winterkleren enzo gaan t.z.t. wel in een zak de berging in.

Een Docksta tafel, met bruine stoelen. Ze hebben de stoelen die ik wil alleen niet die komen ergens in juni in een Woonsdagaanbieding voor, maar zijn verder niet voor de gewone prijs op de site te vinden.

Een Ringum tapijt, leek me wel leuk, ronde eettafel en dan rond tapijt bij de bank. Kleur moet ik ter plekke beslissen (dus dikke kans dat er geen tapijt komt )

Een Storm-lamp, kan ik al kijken hoe ie staat.
pi_36488498
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 09:30 schreef Syrena het volgende:
Winterkleren enzo gaan t.z.t. wel in een zak de berging in.
Als je kast dan toch niet zo hoog is als het plafond is dit misschien wel een oplossing:

IKEA
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_36488548
Ohhh ja doosjes Helemaal niet aan gedacht!

I luv doosjes Bedankt voor de tip!
pi_36488656
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:20 schreef Syrena het volgende:
Ohhh ja doosjes Helemaal niet aan gedacht!

I luv doosjes Bedankt voor de tip!
Geen probleem.
Heb ik hier ook gedaan, werd gek van uitpuilende kasten.
En vergeet niet: Er zitten 2 dozen per verpakking....
Ik kwam met 16 dozen thuis....
pi_36488722
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Geen probleem.
Heb ik hier ook gedaan, werd gek van uitpuilende kasten.
En vergeet niet: Er zitten 2 dozen per verpakking....
Ik kwam met 16 dozen thuis....
Een mens kan niet genoeg dozen hebben toch?!

Ik kan ook dozen bekleden met restjes behang bedenk ik me ineens Of iig de voorkant (ambities beetje bijstelt.... )
pi_36488771
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Een mens kan niet genoeg dozen hebben toch?!

Ik kan ook dozen bekleden met restjes behang bedenk ik me ineens Of iig de voorkant (ambities beetje bijstelt.... )
Waarom zou je voor 2,50 gaan zitten klooien?
Heb je 2 dozen voor!
pi_36488813
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Waarom zou je voor 2,50 gaan zitten klooien?
Heb je 2 dozen voor!
Oi! Dat is niet duur! Bij de hema kost 1 doos 5,00 euro
pi_36535745
Syrena, deze stoelen bedoel je?

Volgens mij hebben ze die normaal wel gewoon bij de ikea...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')