Ik sta inmiddels nog roder. En mijn spaarrekening bulkt van het geld. Maar als het goed is, is dat morgen geregeld.
Wat deden we vandaag... Leenbakker, 100 euro terug, en de bezorgkosten zijn nog maar 5 euro
![]()
Gamma: latex teruggebracht (was over) een skeetige afvalemmer gescoord en 10 euro teruggekregen (kortingsbon + geld van latex - skeetig afvalding).
Trendhopper. Op mijn el cheapo kast (toch nog 319 euro) zit vijf-zeven weken levertijd. Uhuh. Uiteraard kon ik de kast van 799 euro, waar ik helemaal gek op ben, deze week nog thuis laten bezorgen. Doeiiiii Trendhopper.
Ikea. Een witte Expedit, een Malm-bed, 2 Sultan frames, 1 Sultan matras, 1 tussenbalk. ZWAAR! Alles in het busje geperst en toen thuis uitladen. En de trap opslepen. En toen we dat allemaal boven hadden ook maar ff de koelkast. Die is vrij laag, dus de magnetron kan er zo bovenop
![]()
Maar nog steeds geen garderobekast dus. Ik heb zelf nu een Pax, maar die is berken, en ik wil dus perse wit. Wit bed, witte kast. Bovendien issie 2.36 ofzo en dat vind ik echt vreselijk. Ik zou nooit meer zo'n joekel van een hoge kast kopen. Alles bovenin heb je een trapje voor nodig.
Opties: andere winkel, verder zoeken naar goeikope kast. Meeste kosten toch rond de 300 euro.
OF...witte deuren in mijn Pax-kast en nog een los element erbij (even hoog) maar dan met alleen legplanken en twee lades onderin. Dus berken basis met witte deuren.
Maar dan zit ik dus WEER met zo'n knoepert van een hoge kast. Enfin, we denken er nog ff over
Geen foto's nog, sorry, maar er is nu niks anders te zien dan mijn woonkamer vol met pakketten van Ikea, rotzooi op het aanrecht, een koelkast middenin de keuken en een kek creme retro prullenbakje.