*idee jat*quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
Ik vraag me af of ze dat kunnen eisen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stem) maar ik moest het in de originele staat terug kunnen brengen. En ik heb erg weinig zin om dan dagen verf te krabben, dus dan doen we 't er maar mee. Door de creme-kleur vallen ze gelukkig al stukken minder op dan toen het nog wit en rood was.
bronquote:Hoe moet ik mijn huurwoning opleveren?
De verhuurder verwacht van u dat u uw woning netjes achterlaat als u verhuist. 'De woning opleveren in goede staat' heet dat. Het maakt niet uit dat uw woning in de loop der tijd wat is veranderd en verouderd. Dat wordt u niet aangerekend. Ook veranderingen aan de woning die u met toestemming van de huurder hebt aangebracht, bijvoorbeeld een bar in de keuken, mogen blijven zitten. De verhuurder kan alleen veranderingen weigeren als de woning er minder waard door wordt (of moeilijk verhuurbaar). Veranderingen waarvoor u geen toestemming hebt gevraagd maar die makkelijk weer te verwijderen zijn, zijn ook toegestaan. Zoals handdoekhaakjes in de badkamer, zwevend parket, gordijnrails of een kleurtje op de wand.
Oeh wat een goede tip!quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef texelonia het volgende:
[..]
*idee jat*
Gaaaf!!!Perfect voor onze keuken, waar ik nog iets leuks mee wilde doen
Ja is goedquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.
Zolang ik hier woon evrander ik niks, ga er niks in investeren maar zodra ik ga verhuizen.....!
Wat hier werkte (waarschijnlijk dezelfde woningstichting) en wat je misschien zou kunnen uitproberen: Mailtje gestuurd via de site met klacht (lelijke tegels, aangeven dat je de boel graag grondig wil opknappen en vernieuwen), werd de dag erna gebeld voor een afspraak. Opzichter kwam kijken en zei dat ik dezelfde week nog nieuwe tegels en keukenblok kon komen uitzoeken. Mocht hij er niet mee akkoord gaan, 3 maanden later gewoon nóg eens proberen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Syrena het volgende:
Ja dat weet ik, maar verf op tegels is NIET makkelijk terug te veranderen en je moet er toestemming voor vragen. En die krijg waarschijnlijk niet. Bovendien heb ik uit een ander topic hier dat je tegels er niet echt mooier op worden. Knorretje had bv. haar haar geverfd op de badkamer en kreeg de spetters er niet meer af. Ik verf mijn haar normaal donkerbruik en als ik naga wat er nu al aan spetters op de muur zit![]()
Oh maakt me helemaal niks uit hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja die zijn ook echt heel leuk vind ik maar euhm dit is Syrena's topic ooops![]()
Ik heb tegels met al her en der een motiefje, dus daar kan het ook niet *snif*. Maar ik ben al verzoend met m'n tegels, ik ben gewoon superblij dat ik een plek heb om te wonenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht voor je badkamer.
Jaaaaaaaaaaaaa hij is al kei grootquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef Beaker het volgende:Mooi
zag ik daar op de eerste foto's nou een heel stoer hondje
Ozzie
![]()
Als we zelf zouden slepen was het wrs al komende week, maar goed, voor 37 euro wil ik mijn vader wel ontzien. Die was er ook niet bij hahaha, want anders had ie 'm ter plekke wel willen inladen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is snel al Syrena! Gelukkig geen wekenlange levertijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |