abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 maart 2006 @ 11:05:58 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35871832
Ik heb gisteren toevallig in een bak met tegelstickers staan graaien bij Decohome Was allemaal afgeprijsd naar 1 euro per velletje. Mijn douchecabine is nu weer leuk opgefleurd Misschien een idee? Zijn vrij dikke, alshet ware opliggende, motiefjes, dus je krijgt ze er ook weer makkelijk af.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:21:36 #102
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35872178
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
  donderdag 9 maart 2006 @ 11:28:16 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35872340
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier staan ook leuke dingetjes, vind ik. Wel een beetje prijzig maar ja dan heb je ook wat?
*idee jat*

Gaaaf!!! Perfect voor onze keuken, waar ik nog iets leuks mee wilde doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:37:17 #104
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35882935
Ooooo, Luchtbel, die zijn leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35884054
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:35 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stem ) maar ik moest het in de originele staat terug kunnen brengen. En ik heb erg weinig zin om dan dagen verf te krabben, dus dan doen we 't er maar mee. Door de creme-kleur vallen ze gelukkig al stukken minder op dan toen het nog wit en rood was.
Ik vraag me af of ze dat kunnen eisen.
quote:
Hoe moet ik mijn huurwoning opleveren?

De verhuurder verwacht van u dat u uw woning netjes achterlaat als u verhuist. 'De woning opleveren in goede staat' heet dat. Het maakt niet uit dat uw woning in de loop der tijd wat is veranderd en verouderd. Dat wordt u niet aangerekend. Ook veranderingen aan de woning die u met toestemming van de huurder hebt aangebracht, bijvoorbeeld een bar in de keuken, mogen blijven zitten. De verhuurder kan alleen veranderingen weigeren als de woning er minder waard door wordt (of moeilijk verhuurbaar). Veranderingen waarvoor u geen toestemming hebt gevraagd maar die makkelijk weer te verwijderen zijn, zijn ook toegestaan. Zoals handdoekhaakjes in de badkamer, zwevend parket, gordijnrails of een kleurtje op de wand.
bron
pi_35887944
Ja dat weet ik, maar verf op tegels is NIET makkelijk terug te veranderen en je moet er toestemming voor vragen. En die krijg waarschijnlijk niet. Bovendien heb ik uit een ander topic hier dat je tegels er niet echt mooier op worden. Knorretje had bv. haar haar geverfd op de badkamer en kreeg de spetters er niet meer af. Ik verf mijn haar normaal donkerbruik en als ik naga wat er nu al aan spetters op de muur zit

Bovendien heb ik bitter weinig zin om nogmaals aan een schilderklus te beginnen, woonkamer vond ik al meer dan genoeg. Ik ga gewoon verder met m'n retro-plee & badkamer

Keukenkastjes kunnen trouwens niet rechter worden gehangen dan ze nu hangen er zit nog een vette spleet tussen 1 van de lades en de deur eronder, lade is iets kleiner dan de rest. Ik hoop dat ze volgende week bedenken dat ze willen renoveren ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:55:26 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_35891536
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Paladina het volgende:
Oh ja, misschien wel een tip voor je badkamer, als je geen plek heb om ergens een kastje te zetten dan zijn deze van Ikea ideaal:
[afbeelding]
Kunnen ook gewoon tegen een tegelwand opgehangen worden, mits stevige pluggen en schroeven e.d. Wellicht met een ander deurtje ervoor, paar naast elkaar, en je kunt er heel wat in kwijt.
Oeh wat een goede tip!

En leuk huisje Syrena!
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 9 maart 2006 @ 20:58:38 #108
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35891634
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef texelonia het volgende:

[..]

*idee jat*

Gaaaf!!! Perfect voor onze keuken, waar ik nog iets leuks mee wilde doen
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.
Zolang ik hier woon evrander ik niks, ga er niks in investeren maar zodra ik ga verhuizen.....!
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:05:05 #109
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35894302
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Leuk he zijn die! Laat je even weten als je wat besteld? Ik wil namelijk wel weten hoe ze echt zijn.
Zolang ik hier woon evrander ik niks, ga er niks in investeren maar zodra ik ga verhuizen.....!
Ja is goed
Het wordt waarschijnlijk:

Micha was niet zo te spreken over bloemen

(maar moet nog even op nieuw salaris wachten )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:34:43 #110
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35895433
Ja die zijn ook echt heel leuk vind ik maar euhm dit is Syrena's topic ooops
pi_35897689
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Syrena het volgende:
Ja dat weet ik, maar verf op tegels is NIET makkelijk terug te veranderen en je moet er toestemming voor vragen. En die krijg waarschijnlijk niet. Bovendien heb ik uit een ander topic hier dat je tegels er niet echt mooier op worden. Knorretje had bv. haar haar geverfd op de badkamer en kreeg de spetters er niet meer af. Ik verf mijn haar normaal donkerbruik en als ik naga wat er nu al aan spetters op de muur zit
Wat hier werkte (waarschijnlijk dezelfde woningstichting) en wat je misschien zou kunnen uitproberen: Mailtje gestuurd via de site met klacht (lelijke tegels, aangeven dat je de boel graag grondig wil opknappen en vernieuwen), werd de dag erna gebeld voor een afspraak. Opzichter kwam kijken en zei dat ik dezelfde week nog nieuwe tegels en keukenblok kon komen uitzoeken. Mocht hij er niet mee akkoord gaan, 3 maanden later gewoon nóg eens proberen.
pi_35898458
^^ Zou ik ook proberen. Soms gaan ze daarmee akkoord als het een verbetering is, en een frisse witte tegel is wel moderner enzo. Soms moet je een bepaald bedrag zelf vergoeden, soms vergoeden ze het helemaal.
pi_35903265
Als er er naar uit ziet dat ik er langer dan twee jaar ga wonen ga ik dat zeker doen. Tegen die tijd is het keukenblok waarschijnlijk toch van ellende uit mekaar gedonderd....

Dus zodra mijn lief het uitmaakt dan gaat de hamer erin heb ik al gezegd

Punt is ook dat we in een complex wonen, dus als 1 persoon een nieuwe keuken/badkamer/wc krijgt, moeten ze meteen alles gaan aanpakken. Kan me voorstellen dat ze daar geen trek in hebben. Maar goed, contacten met de opzichter heb ik dus al gehad. Mijn vader gaat 'm vandaag bellen over de gebrekkige (of gebrek aan....) ventilatie.

Ik ga trouwens wel klagen over de keukenkastjes heb ik me voorgenomen. Die zijn echt nog erger dan de tegels Vorige bewoners hadden er nog greepjes op gemonteerd ook, die heb ik eraf gehaald omdat het zo druk uitzag (en volkomen onnodig was) maar nu heb ik dus gaten wel gevuld, maar toch
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35904768
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ja die zijn ook echt heel leuk vind ik maar euhm dit is Syrena's topic ooops
Oh maakt me helemaal niks uit hoor

Ik heb trouwens ff op de site gekeken, maar de stickers kun je alleen op gladde muren gebruiken. En de mijne zijn dus structuurbehang met 2 lagen verf erop
  vrijdag 10 maart 2006 @ 11:19:37 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_35905456
Ik dacht voor je badkamer.
pi_35905647
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht voor je badkamer.
Ik heb tegels met al her en der een motiefje, dus daar kan het ook niet *snif*. Maar ik ben al verzoend met m'n tegels, ik ben gewoon superblij dat ik een plek heb om te wonen

Ondanks de stress van het meubels uitzoeken dat ik nu voor me uit aan het schuiven ben
Dit weekend ben ik er niet, ik heb mijn ouders al verboden om spullen over te brengen. Ik zie al voor me dat ze met al hun goede wil MIJN kastjes gaan inrichten.

Pap mag wel drie trappen opslepen met mijn koelkast....dat dan weer wel... prototype ondankbare dochter voel ik me wel inmiddels

Ohhhh had ik al verteld dat we laatst mijn kamer aan het latexen waren en ik zomaar ineens een arm-om-de-schouder-vaderlijke-duwtje kreeg?! Mijn vader doet dat noooooooit eigenlijk! Vond het zo lief .
pi_35983193
Morgen komt er iemand naar de ventilatie kijken. Tussen 8.00 en 13.00 uur.... Ik heb gevraagd of de monteur me op m'n werk kan bellen als ie er is, ik ben er dan binnen 2 minuten. Gelukkig gingen ze meteen akkoord, ik zag me al vijf uur lang op m'n kale laminaat zitten wachten

Ik hoop alleen niet dat ie klokslag 8 voor de deur staat, want dan ben ik dus nog 10 km verderop mijn auto aan het ont-ijzen denk ik.
pi_36033905
Mooi zag ik daar op de eerste foto's nou een heel stoer hondje Ozzie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36038473
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef Beaker het volgende:
Mooi zag ik daar op de eerste foto's nou een heel stoer hondje Ozzie
Jaaaaaaaaaaaaa hij is al kei groot en stout en zooooo lief
pi_36042135
Hij ziet er super uit Het huis ook trouwens
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36153107
Vandaag een bank gekocht!! Ik liep bij de Leenbakker een bochtje om, en daar stond ie dan! Een bruine, met een chaise longe stuk eraan. Mooi elegant bankje, voor 699. Dat ik meteen moest betalen (gelukkig stond er nog 600 eur op m'n rekening en kan ik 1000 rood staan...zometeen ff spaargeld overboeken....).

Volgende week dinsdag (28 mrt) wordt ie bezorgd

En nu dinsdag ga ik met vaders naar Ikea en Trendhopper, voor het bed, de kast enzo. Whooo!

Foto's volgens uiteraard zodra de bank er staat. Of het bed
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:05:13 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36153223
Dat is snel al Syrena! Gelukkig geen wekenlange levertijd!
pi_36153356
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is snel al Syrena! Gelukkig geen wekenlange levertijd!
Als we zelf zouden slepen was het wrs al komende week, maar goed, voor 37 euro wil ik mijn vader wel ontzien. Die was er ook niet bij hahaha, want anders had ie 'm ter plekke wel willen inladen.

Ik heb jullie bank ook nog gezien! Bij een heule dure winkel Ik vind 'm echt gaaf.

Ik had bij de Leenbakker nog bijna zo'n "stoel" nep-fatboy gekocht. Zat echt wel lekker!
pi_36153543
Syrena, welke bank heb je? Heb je een naam? Staat als het goed is op je gele bon!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 22:15:55 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36153592
Die van die heule dure winkel is het net niet. Wij hebben de goedkopeTrendhopper versie. De bank die bij Life & Cooking te zien is is trouwens ook de dure versie en niet de onze. *pfew* Ik als rechtgeaard life and cooking haatster schrok een beetje toen iemand zei dat daar onze bank stond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')