Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Dit had ik ff gemistLeuk je eigen stek, feli!
Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Tweepersoons dekbedovertrekken?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Nee, helaas, viermaal eenpersoons. Mijn moeder wil de blommen wel, maar de bollen niet (bollendekbed dat een tijd terug bij de Hema in de aanbieding was).quote:Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tweepersoons dekbedovertrekken?
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaasquote:Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!![]()
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..![]()
Shit....quote:Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
Vanavond plan B: de matjes van de Ikea ombouwenquote:
Ow okquote:Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoorIk heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding
Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden
(hou V&A maar in de gaten hahaha)
Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
Ik ook.. maar smaken verschillen he..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Sjoem het volgende:
Leuk behang!
Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
We hebben de hele woonkamer al geschilderd. Verf op behang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lishe het volgende:
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stemquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |