abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35722670
Ik dacht ook aan jeu de boules.
pi_35726276
Ik dacht ook jeu de boules, zeker door die twee kleine balletjes Anyway, leuk huis! Ik blijf meelurken.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_35733153
Wow, dat behang!! Ziet er allemaal gaaf uit hoor!
  zondag 5 maart 2006 @ 10:15:32 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35733332
Wat is je woonkamer mooi geworden zeg!

Het behang in de slaapkamer vind ik wat overdone. Ik had het wrsch bij een paar symmetrische banen gelaten. Ik krijg al hoofdpijn van de foto!
pi_35756908
Syrena! Dit had ik ff gemist Leuk je eigen stek, feli!

Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_35758445
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:26 schreef clauwheee het volgende:
Syrena! Dit had ik ff gemist Leuk je eigen stek, feli!

Woonkamer is leuk! Slaapkamer vind ik wat euh..druk
Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoor Ik heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden (hou V&A maar in de gaten hahaha)

Hoe is het met jullie stekje?! En met het werk enzo?! Alles goed?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35758532
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Gaat helemaal goedkomen met die slaapkamer hoor Ik heb nu wel twee paar dekbedovertrekken in de aanbieding Eentje met blommen en eentje met bollen. Dat gaat echt vreselijk vloeken denk ik. Zal ze morgen eens meenemen en naast de muur houden (hou V&A maar in de gaten hahaha)

Tweepersoons dekbedovertrekken?
pi_35764688
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tweepersoons dekbedovertrekken?
Nee, helaas, viermaal eenpersoons. Mijn moeder wil de blommen wel, maar de bollen niet (bollendekbed dat een tijd terug bij de Hema in de aanbieding was).

Maar ik heb nog hoop dat het wel gaat
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_35766811
Ziet er leuk uit! Ben benieuwd wat voor meubels je er gaat neerzetten. Nooit geweten dat die appartementen zo ruim waren, zien er kleiner uit van de buitenkant. En een badkuip heerlijk!
  maandag 6 maart 2006 @ 16:24:51 #85
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35777734
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35777835
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:24 schreef B.A.Trix het volgende:
Het is niet helemaal mijn smaak maar het ziet er al netjes uit!!
Ik was van de week bij de action en daar hadden ze allemaal oranje spulletjes. Zoals zo'n rond kleed en een wcborstelhouderding hadden ze ook!! Is misschien handig om daar ff te kijken..
Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
  maandag 6 maart 2006 @ 16:34:19 #87
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35778079
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:27 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die ligt 2 minuten lopen van mijn woonst af, maar het was niet de goeie kleur helaas
Shit....
pi_35778511
quote:
Op maandag 6 maart 2006 16:34 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Shit....
Vanavond plan B: de matjes van de Ikea ombouwen Ik heb terra-kleurige handdoeken van de Action, kijken of ik die om die mat heenkrijg

Ondertussen ben ik al uit aan het kijken naar losse oranje of bruine bloempotten zonder gat, om daar een losse borstel in te stoppen. Want losse borstels hebben ze bij de Action! (niet goed dat die zo dichtbij ligt )
pi_35781431
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ow ok

Welk stekkie (Lukt dus nog niet echt) Verder alles prima!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 18:31:28 #90
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_35781887
"Laat ik het maar omschrijven als niet mijn smaak"

Verder heel leuk huis hoor ben benieuwd naar het eindresultaat
pi_35781948
Leuk behang!

Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
  maandag 6 maart 2006 @ 18:53:27 #92
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35782793
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:32 schreef Sjoem het volgende:
Leuk behang!

Ik vond dat rode in de woonkamer trouwens best mooi
Ik ook.. maar smaken verschillen he..
pi_35800155
In het echt was het rood heel anders rood dan op de foto's Want op de foto's vond ik het ook best mooi. Het vloekte alleen ontzettend bij de tegels van de keuken EN de mensen waren enorm slordige schilders Ik heb alle stopcontacten en lichtknopjes van de muur moeten halen 1. omdat we de muur moesten verven en 2. omdat ze van onder tot boven onder de verf zaten.

Op het lichtknopje van de ene slaapkamer zaten zelfs 2 soorten, onderop blauw, daarbovenop witte latex . Hoeveel moeite is het nou om die dingen van de muur te halen voordat je begint te sauzen?
pi_35800206
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.

Ik vind het wel een beetje jammer dat ik in de woonkamer niet net zo'n behang heb als op de slaapkamer. Geen roze ofzo, maar groen of bruin. En geen hele wand maar een paar banen.

Nog steeds geen meubels trouwens. Ik bekijk geen boekjes meer, daar is alles altijd veel toffer in dan in het echt
  dinsdag 7 maart 2006 @ 10:04:14 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35801178
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35801345
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lishe het volgende:
Maar dat kan toch nog Syrena? Ik weet niet wat er in de woonkamer op de muur zit, maar anders zou je misschien een baan horizontaal kunnen plakken. Of een vierkant op de muur. Of, of, of een groot canvas bekleden. (Dat heb ik in de gang, n.a.v. een tip van mijn vriendinnetje. 3 canvassen bekleed met mijn lievelingsstof. Zij heeft hetzelfde gedaan met behang. Erg mooi!)
We hebben de hele woonkamer al geschilderd. Verf op behang.
MAARrrrr....de andere muur is gewoon creme Dus daar kan ik idd wat aan de muur hangen.

Oeh ik zie drie canvasjes voor me met kewl retro-behang en dan hoef ik ook geen Godsvermogen uit te geven bij Design for Delight

Maar eerst meubels, of op zijn minst een bank! Ik ben al een week bezig dat ik een plattegrond moet tekenen, maar het komt er gewoon niet van. Gelukkig vanmiddag vrij.
pi_35802293
He wat een leuk appartementje!
Ziet er goed uit.

Het behang is natuurlijk erg schokkend, maar leuk.
pi_35871104
Nog steeds geen plattegrond Ondertussen me aangemeld bij Essent en net bij het waterleidingbedrijf. I loooooove Internet Ik hoop alleen niet dat ze me gigantische voorschotten gaan inhouden omdat ik me pas 2 weken na de sleuteloverdracht aanmeld. Maar ik woon er nog niet!

Gister even langs geweest voor nog wat kleine dingen te fixxen (pa) en de post op te halen. Nog steeds geen bericht van de gemeente. Vriendin kwam ff langs om te "keuren", ze was jaloers zei ze

De meubeltwijfel gaat lekker verder. Ik was pa enthousiast aan het uitleggen van waar het bed kwam en dan nog een kastje. "Dat past niet" DAMMIT! Ben erg aan het denken om maar een bed van 140 bij 200 te nemen dan. Liggen er alleen in het weekend met 2 in, en we liggen toch (nog) steeds dicht bij/op elkaar. Hm.

Verder ben ik het hele weekend bij mijn lief, dus ik kan sowieso niks doen. Pap wilde zaterdag de koelkast langs gaan brengen en planken ophangen... Ik ben benieuwd. Ik wil eigenlijk eerst rekken in de berging, dan kan al een hoop van de zolder af (ja, apparatentic heb ik).

En gister ging ik ff op de badkamer kijken, doe de deur open: Gatverdamme!! Zuurvleeslucht! Blijken de kookluchten van de onderburen dus lekker mijn badkamer in te trekken en de berging . Echt goor, ik bedoel de berging ala, maar de badkamer....eeeuuuuuuwwwww! Meteen klachtenformulier al ingevuld. Ik hoop dat ze d'r wat aan kunnen doen.

Heb ik daarvoor al mijn filters schoon zitten maken Die zaten verstopt met vuil en stof Met reden dus...
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:32:23 #99
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35871182
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:01 schreef Syrena het volgende:
Overigens zou ik nog steeds het liefst alle bruine tegels van de muren hakken....... maar goed, dat laat het budget niet toe. Of eigenlijk wel, maar ik blijf er toch niet zo heel lang wonen.
Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
pi_35871255
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Je zou de tegels ook kunnen verven natuurlijk.....
Mag niet van de woningstichting. Ik heb het al met de technische meneer besproken voordat ik het contract getekend heb. Nou ja, het mocht wel (zei hij met twijfel in zijn stem ) maar ik moest het in de originele staat terug kunnen brengen. En ik heb erg weinig zin om dan dagen verf te krabben, dus dan doen we 't er maar mee. Door de creme-kleur vallen ze gelukkig al stukken minder op dan toen het nog wit en rood was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')